Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Recommended Posts

• Replies 964
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heb hem gezien, ga niet weer het hele seizoen zitten zeuren, was natuurlijk weer slecht, maar dat zal het ook wel blijven. Gewoon wachten op het einde nu.

Ja precies. Het [tekst]Lily & Marshall[/tekst] deel was zo voorspelbaar en slecht he. Zulke dingen doen ze nu heel vaak. Maakt de aflevering echt dood.

Edited by bril_idioot

Ik ben dus weer helemaal opnieuw aan het kijken vanaf seizoen 1 (zit nu bij seizoen 5 (d)) en inderdaad, dit niveau ligt wel een stuk lager. Mja, kan me er nog steeds wel mee vermaken enigszins, al is dat inderdaad wel meer omdat ik nu verdomme wel wil weten wie die moeder is.

Minuut van Barney moest ik wel om lachen, voor de rest voorspelbare uitzending, waarschijnlijk is die [tekst]kamergenoot van dat wijf dat Ted probeerde te versieren een paar seizoenen eerder (die ene waarvan ie alleen de enkels zag toen, en met die basgitaar en gele paraplu in de kamer) de moeder. In die laatste scene zag je ook die paraplu en die enkels.[/tekst]

Edited by bril_idioot

Ik vond de laatste aflevering eigenlijk nog vrij behoorlijk. Barney is inderdaad vrij weinig meer aan, maar verder vond ik het toch redelijk vermakelijk.

Op zich snap ik ook wel dat ze Barney iets hebben veranderd, want ik vraag me af of de oude Barney leuk zou blijven. Helaas hebben ze dat niet helemaal goed aangepakt.

Heb de eerste twee afleveringen toch al gezien, straks ook maar de derde opzetten (behoefte aan inhoudsloze tv). De serie verliest eigenlijk net als Cobie Smulders (:() steeds meer aantrekkingskracht. Zonde. Vooral zonde dat we met zijn allen toch eens een keer de clou willen weten. :cab: