Big Mike Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2011 Klopt wel, maar komt denk ik ook omdat het geen bijster goede acteur is en hij vroeger gewoon zichzelf kon spelen (weliswaar niet helemaal, maar je begrijpt me denk ik wel) waardoor het heel wat leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Zodra ze gaan proberen te acteren gaat het inderdaad meestal fout :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2011 Is zo niet Jake Harper, terwijl dit. Zo wel Jake Harper is. Duidelijk dat die jongen gewoon opgegroeid is naar een ander persoon. Misschien dat ze er wat mee kunnen doen in de show zelf, dat natuurlijke moet terug komen. Dat mis ik wel een beetje, het voelt nog net niet. Maar er zit zeker potentie in de samenwerking tussen Walden, Jake en Alan. [spoiler=EPISODE 3] Wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer dat Judith met Walden moest zoenen. Denk zelf trouwens dat Alan en die ex van Walden ook wat krijgen/gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 2,5 men gaat niet echt meer op nee. Ik mis Charlie verder helemaal niet meer. En vind de ontwikkelingen dan ook allemaal prima, vermaak me erg goed zelfs met de huidige cast. Trixie uit Californication als (ex-)vrouw van Walden, me gusta casting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 "How do I look? - Your face should be on gay money" "What's gotten in you tonight? Besides MOI!" Alan & Herb _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Van een vorige aflevering. Herb: 'Someone owns an apolgy. En dat Judith omdraait en hij sorry zegt. Je kon me opgraven, geweldig. ;D;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2011 Persoonlijk had ik graag gezien dat Judith Herb er uit trapte en dat Alan, Herb en Jake samen verder gingen. Herb is geniaal en verdiend zeker meer screentijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 En dan zonder ashton kutcher bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ja, voordat Ashton getekend had vond ik dat wel een ''leuke'' richting om op te gaan. Maar sowieso verdiend Herb meer tijd in de serie, die man is zo grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik denk dat dat de serie teveel had veranderd. Dan heb je namelijk 2 mannen die weinig succes bij de vrouwen hebben en het verhaal was altijd de loser Alan en Charlie die alle vrouwen kreeg. Nu met Ashton erbij is dat hetzelfde gebleven. Het had best goed kunnen uitpakken maar ik begrijp ook hoezo ze het niet hebben gedaan. Eerst gaat de hoofdrolspeler weg en vervolgens verander je de serie door de 2 "losers" samen te brengen. Dat Herb meer screentijd moet hebben ben ik natuurlijk helemaal met je eens, wat een held is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Mooie is ook dat Walden een totale loser eigenlijk is, alleen heeft hij gewoon freaking veel geld. Hoop inderdaad dat Herb wat meer in de serie komt, want die man is soms echt te gruwelijk goed. Jake moet wat betere lijnen krijgen. Hoewel die puf op het einde wel even lachen was. Kleine viezerik dat hij ook is. :D Die line van Alan was inderdaad geweldig over gay money. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Oke, deze was wel weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Niet Charlie, maar Alan is de dragende kracht van 2,5 men. Elke scene lig ik in een deuk door hem. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Who the fuck is Charlie Sheen? Ashton Kutcher OWNED 2,5 men, echt stukken beter met hem _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Who the fuck is Charlie Sheen? Ashton Kutcher OWNED 2,5 men, echt stukken beter met hem _O_ Vind het juist andersom. Serie heeft me echt nog weinig aan het lachen gebracht sinds Charlie weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Vond deze nog wel gaan, maar de vier hiervoor waren dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2011 Grappig dat de HIMYM fans dit seizoen minder vinden terwijl de fans van deze serie dat vinden van HIMYM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Verschil tussen goede smaak en slechte smaak he ;c Edit: Al is het bij mij dat ik Chuck Lorre's seksgrapjes nu wel eens zat begin te worden. Wat dus weer in verband staat met waarom ik TBBT minder leuk vind worden (hoewel laatste ep daar ouderwets goed was). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ik vind deze aflevering inderdaad ook goed, alleen wat hiervoor al is gezegd de voorgaande stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Zojuist laatste ep gezien. Was wel leuk, maar niks geweldigs. Tof dat Jake zijn virginity kwijt is haha. Walden speelt teveel een dork en vind dat de scriptwriters toch wat moeten doen om hem betere lines te geven. Charlie had soms echt geweldige quotes of kon door alleen te kijken al wat zeggen. Vind de serie zeker niet slecht, maar merk nu dat Walden eigenlijk te weinig toevoegt op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Nadat Sheen vorig seizoen vergald had was ik wel beniewd naar wat Kutcher zou kunnen brengen. Kutcher heeft nog nooit aangetoond meer dan een acceptabele side-kick te zijn die slechts 1 rol kan spelen. Na 7 afleveringen ben ik wel uit. Wat een ellende zeg. Jon Cryer als Alan was geniaal irritant omdat hij het totaal tegenovergestelde was van Charlie. Nu heb je twee losers naast elkaar, Jake nog niet eens meegerekend. Maak lekker een spin-off getiteld 'Two And A Half Losers' en hou de naam TAAHM een beetje in ere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Nadat Sheen vorig seizoen vergald had was ik wel beniewd naar wat Kutcher zou kunnen brengen. Kutcher heeft nog nooit aangetoond meer dan een acceptabele side-kick te zijn die slechts 1 rol kan spelen. Na 7 afleveringen ben ik wel uit. Wat een ellende zeg. Jon Cryer als Alan was geniaal irritant omdat hij het totaal tegenovergestelde was van Charlie. Nu heb je twee losers naast elkaar, Jake nog niet eens meegerekend. Maak lekker een spin-off getiteld 'Two And A Half Losers' en hou de naam TAAHM een beetje in ere. Ben het vooralsnog helemaal met je eens. Hoop dat het toch wat verbetert, maar de titel Two And A Half Losers zou nog het beste passen op dit moment ook nog. Tenzij Jake op een gegeven moment Charlie kant opgaat met de vrouwen, nu hij zijn virginity kwijt is (als het goed is?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Kutcher heeft nog nooit aangetoond meer dan een acceptabele side-kick te zijn die slechts 1 rol kan spelen. Wat series/comedy betreft heb je misschien gelijk, maar The Butterfly Effect toont wel aan dat hij meer in zijn mars heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Oke laatste aflevering was wel erg genieten! Jammer van het einde alleen, maar verder was Alan weer volop bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Alan is winning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten