Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Two and a Half Men

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Angus+T+Jones+Creative+Coalition+Blue+Star+F9EhstYe4LSl.jpg

Is zo niet Jake Harper, terwijl dit.

6.jpg

Zo wel Jake Harper is. Duidelijk dat die jongen gewoon opgegroeid is naar een ander persoon. Misschien dat ze er wat mee kunnen doen in de show zelf, dat natuurlijke moet terug komen. Dat mis ik wel een beetje, het voelt nog net niet. Maar er zit zeker potentie in de samenwerking tussen Walden, Jake en Alan.

[spoiler=EPISODE 3]

Wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer dat Judith met Walden moest zoenen. Denk zelf trouwens dat Alan en die ex van Walden ook wat krijgen/gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dat de serie teveel had veranderd. Dan heb je namelijk 2 mannen die weinig succes bij de vrouwen hebben en het verhaal was altijd de loser Alan en Charlie die alle vrouwen kreeg. Nu met Ashton erbij is dat hetzelfde gebleven. Het had best goed kunnen uitpakken maar ik begrijp ook hoezo ze het niet hebben gedaan. Eerst gaat de hoofdrolspeler weg en vervolgens verander je de serie door de 2 "losers" samen te brengen.

Dat Herb meer screentijd moet hebben ben ik natuurlijk helemaal met je eens, wat een held is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie is ook dat Walden een totale loser eigenlijk is, alleen heeft hij gewoon freaking veel geld. Hoop inderdaad dat Herb wat meer in de serie komt, want die man is soms echt te gruwelijk goed. Jake moet wat betere lijnen krijgen. Hoewel die puf op het einde wel even lachen was. Kleine viezerik dat hij ook is. :D

Die line van Alan was inderdaad geweldig over gay money.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist laatste ep gezien. Was wel leuk, maar niks geweldigs. Tof dat Jake zijn virginity kwijt is haha.

Walden speelt teveel een dork en vind dat de scriptwriters toch wat moeten doen om hem betere lines te geven. Charlie had soms echt geweldige quotes of kon door alleen te kijken al wat zeggen. Vind de serie zeker niet slecht, maar merk nu dat Walden eigenlijk te weinig toevoegt op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat Sheen vorig seizoen vergald had was ik wel beniewd naar wat Kutcher zou kunnen brengen. Kutcher heeft nog nooit aangetoond meer dan een acceptabele side-kick te zijn die slechts 1 rol kan spelen.

Na 7 afleveringen ben ik wel uit. Wat een ellende zeg. Jon Cryer als Alan was geniaal irritant omdat hij het totaal tegenovergestelde was van Charlie. Nu heb je twee losers naast elkaar, Jake nog niet eens meegerekend.

Maak lekker een spin-off getiteld 'Two And A Half Losers' en hou de naam TAAHM een beetje in ere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat Sheen vorig seizoen vergald had was ik wel beniewd naar wat Kutcher zou kunnen brengen. Kutcher heeft nog nooit aangetoond meer dan een acceptabele side-kick te zijn die slechts 1 rol kan spelen.

Na 7 afleveringen ben ik wel uit. Wat een ellende zeg. Jon Cryer als Alan was geniaal irritant omdat hij het totaal tegenovergestelde was van Charlie. Nu heb je twee losers naast elkaar, Jake nog niet eens meegerekend.

Maak lekker een spin-off getiteld 'Two And A Half Losers' en hou de naam TAAHM een beetje in ere.

Ben het vooralsnog helemaal met je eens. Hoop dat het toch wat verbetert, maar de titel Two And A Half Losers zou nog het beste passen op dit moment ook nog. Tenzij Jake op een gegeven moment Charlie kant opgaat met de vrouwen, nu hij zijn virginity kwijt is (als het goed is?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites