LosMerengues Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Duidelijk dat jullie niet zien dat Alan by far de drager van de show was, Charlie was leuk, maar 8 seizoenen hetzelfde doen maakt hem niet onvervangbaar. Moet de aflevering zelf nog zien. Dharma & Greg, hoe baas is dat dan wel niet. @ Funzeltje, na 6 minuten mis ik hem totaal niet, ik deelde je mening na de eerste keer kijken van de serie, toen ik hem afgelopen zomer nog een keer keek veranderde die mening totaal. Charlie was zeker baas, maar zie niet waarom de serie niet net zo goed zou blijven zonder hem. Daarintegen is Alan veel lastiger te vervangen imo. Amen brother. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 september 2011 Auteur Share Geplaatst 20 september 2011 ''Why did she leave you'' ''Not a clue, she's a crazy bitch'' © Alan, baas van beroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ik moest lachen bij die 'woooeeh' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Heb hem net ook ff gekeken. Vond die wel prachtig, ja. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Hahah Dharma en Greg die even langskomen. Ik ben toch wel positief verrast door de aflevering. Heb er meer om kunnen lachen dan de laatste paar afleveringen met charlie, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Hahah Dharma en Greg die even langskomen. Ik ben toch wel positief verrast door de aflevering. Heb er meer om kunnen lachen dan de laatste paar afleveringen met charlie, Idem. Vond 't toch wel verrassend leuk moet ik zeggen, Ashton Kutcher is ook wel een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Toch moest ik de hele tijd aan Kelso denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Hahah Dharma en Greg die even langskomen. Ik ben toch wel positief verrast door de aflevering. Heb er meer om kunnen lachen dan de laatste paar afleveringen met charlie, Dat is ook precies wat ik vond. Blijf het enorm jammer vinden dat hij er niet meer in zit. Voornamelijk tijdens de speech van Alan, maar gaandeweg veranderde dat heel erg. Wat volgens mij erg grappig gaat worden, is dat Walden net Alan is, maar dan de goed gelukte versie. Hopelijk blijft de serie nog heel wat seizoenen bestaan. Al zal het nu wel eigenlijk een nieuwe serie worden in mijn ogen. Het is geen Two and a Half Men meer. Verwacht wel een of twee nieuwe karakters die wat vaker zullen terug komen in de serie, namelijk vrienden/familie/kennissen van Walden zelf. Mag hopen dat Rose niet vaak meer zal terug komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Waar kijken jullie allemaal die nieuwste afleveringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 watchseries.eu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 Gewoon downloaden via de piratenbaai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Uhuh. Dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Hahah Dharma en Greg die even langskomen. Ik ben toch wel positief verrast door de aflevering. Heb er meer om kunnen lachen dan de laatste paar afleveringen met charlie, Vond ik ook erg vet. Dit kan nog wel wat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Judith liet me lachen. Voor de rest, mwah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Haha de binnenkomst van Jack met dat meisje :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Later vandaag tweede aflevering downloaden. Ben benieuwd en hoop dat het net zo leuk is als eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Prima aflevering weer. Natuurlijk is het anders zonder Charlie, maar Ashton is een prima acteur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Auteur Share Geplaatst 27 september 2011 Prima aflevering weer. Natuurlijk is het anders zonder Charlie, maar Ashton is een prima acteur. QFT :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 QFT :) ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Die Ashton lijkt in sommige shots echt heel veel op Jake :cab: Moet zeggen dat 't zeer positief uitpakt trouwens, die castwissel. Ik vind 't nog altijd een erg toffe serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Goede aflevering weer. Ik mis Charlie ook niet echt meer, iets wat ik in de eerste twee afleveringen nog wel had. Alleen het zingen bij die intro klinkt voor geen meter met Ashton Kutcher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Haha ja dat was belachelijk. Verder leuke aflevering ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik hoop dat ze die intro ook gaan veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2011 Just like that weekend we went camping :mrgy: Wie herinnerd zich die aflevering nog :mrgy: Vond de intro trouwens best grappig, vroeg me al af wanneer die zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 De intro deed weer denken aan de mini-playbackshow. Hoewel die gastjes beter konden playbacken dan Kutcher :cab: Vond deze aflevering sowieso (wederom) niet geweldig. Acteerprestaties van Jake zetten het schaamrood op m´n wangen. Anyways: volwassen Kelso :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten