Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Two and a Half Men

Big Mike

Aanbevolen berichten

Duidelijk dat jullie niet zien dat Alan by far de drager van de show was, Charlie was leuk, maar 8 seizoenen hetzelfde doen maakt hem niet onvervangbaar. Moet de aflevering zelf nog zien.

Dharma & Greg, hoe baas is dat dan wel niet.

@ Funzeltje, na 6 minuten mis ik hem totaal niet, ik deelde je mening na de eerste keer kijken van de serie, toen ik hem afgelopen zomer nog een keer keek veranderde die mening totaal. Charlie was zeker baas, maar zie niet waarom de serie niet net zo goed zou blijven zonder hem. Daarintegen is Alan veel lastiger te vervangen imo.

Amen brother.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahah Dharma en Greg die even langskomen. Ik ben toch wel positief verrast door de aflevering. Heb er meer om kunnen lachen dan de laatste paar afleveringen met charlie,

Dat is ook precies wat ik vond. Blijf het enorm jammer vinden dat hij er niet meer in zit. Voornamelijk tijdens de speech van Alan, maar gaandeweg veranderde dat heel erg.

Wat volgens mij erg grappig gaat worden, is dat Walden net Alan is, maar dan de goed gelukte versie. Hopelijk blijft de serie nog heel wat seizoenen bestaan. Al zal het nu wel eigenlijk een nieuwe serie worden in mijn ogen. Het is geen Two and a Half Men meer. Verwacht wel een of twee nieuwe karakters die wat vaker zullen terug komen in de serie, namelijk vrienden/familie/kennissen van Walden zelf. Mag hopen dat Rose niet vaak meer zal terug komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites