Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Two and a Half Men

Big Mike

Aanbevolen berichten

Echt waar, ik zie deze serie gewoon succesvol blijven. Als ze Ashton Kutcher goed in de serie schrijven en Alan en Jake weer terug brengen naar hun rootst van de eerste paar seizoenen dan zit het qua humor wel goed hoor. Charlie was een goed personage in de serie, maar doet nu ik het de 2e keer kijk toch echt onder voor zijn broer.

Alan is inderdaad het vetst al is Berta ook geniaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=Sheen/Kutcher]Las vandaag in de Telegraaf dat Charlie Harper in Frankrijk word geschept door een trein en dus komt te overlijden. Ashton Kutcher gaat de rol van Walden Schmidt spelen, een internet-biljonair met een gebroken hart die het huis van Charlie koopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste indruk is dat het een stom idee is dat Kutcher zo de show in gaat komen. Waar gaat Alan heen dan en Berta en Jake? Hoe komen die in aanraking met elkaar? Gaan ze stiekem daar wonen ofzo?

Beste zou toch zijn als Kutcher de zoon van Charlie bleek te zijn en zijn levenstijl overnam. Misschien enorm cliché, maar verhaaltechnisch wel het beste. Hopelijk weten ze me toch te verrassen. Zie niet graag nog een serie eindigen (Entourage stopt er ook mee en is bij lange na nog niet zo goed als het ooit was).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk dat jullie niet zien dat Alan by far de drager van de show was, Charlie was leuk, maar 8 seizoenen hetzelfde doen maakt hem niet onvervangbaar. Moet de aflevering zelf nog zien.

Beide doen het gewoon hoor, Alan is idd zeker niet te missen. Dan kan je net zo goed de show oprollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dharma & Greg, hoe baas is dat dan wel niet.

@ Funzeltje, na 6 minuten mis ik hem totaal niet, ik deelde je mening na de eerste keer kijken van de serie, toen ik hem afgelopen zomer nog een keer keek veranderde die mening totaal. Charlie was zeker baas, maar zie niet waarom de serie niet net zo goed zou blijven zonder hem. Daarintegen is Alan veel lastiger te vervangen imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites