LosMerengues Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Echt waar, ik zie deze serie gewoon succesvol blijven. Als ze Ashton Kutcher goed in de serie schrijven en Alan en Jake weer terug brengen naar hun rootst van de eerste paar seizoenen dan zit het qua humor wel goed hoor. Charlie was een goed personage in de serie, maar doet nu ik het de 2e keer kijk toch echt onder voor zijn broer. Alan is inderdaad het vetst al is Berta ook geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2011 [spoiler=Sheen/Kutcher]Las vandaag in de Telegraaf dat Charlie Harper in Frankrijk word geschept door een trein en dus komt te overlijden. Ashton Kutcher gaat de rol van Walden Schmidt spelen, een internet-biljonair met een gebroken hart die het huis van Charlie koopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Voor mij is het wel een beetje klaar met deze serie, ik zal uiteraard een poging wagen maar ik vrees het ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Mag in een spoiler hoor Lange. Had het graag niet geweten en zelf gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 De dinsdagavond op Veronica is heerlijl, 5 afleveringen van deze cult serie _O_ Hoe verder ze komen, hoe genialer Jake wordt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2011 Mag in een spoiler hoor Lange. Had het graag niet geweten en zelf gekeken. My bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Eerste indruk is dat het een stom idee is dat Kutcher zo de show in gaat komen. Waar gaat Alan heen dan en Berta en Jake? Hoe komen die in aanraking met elkaar? Gaan ze stiekem daar wonen ofzo? Beste zou toch zijn als Kutcher de zoon van Charlie bleek te zijn en zijn levenstijl overnam. Misschien enorm cliché, maar verhaaltechnisch wel het beste. Hopelijk weten ze me toch te verrassen. Zie niet graag nog een serie eindigen (Entourage stopt er ook mee en is bij lange na nog niet zo goed als het ooit was). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Mwa.. ik voel hem niet.. Maar kijk ook niet helemaal objectief omdat ik Charlie Sheen liever zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Haha Alan op die 2e pic :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Welke aflevering is dat met Megan Fox:<? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2011 Season 1 Episode 12: Camel Filters and Pheromones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Daar is ze zo lekker in he: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 september 2011 Auteur Share Geplaatst 7 september 2011 [YOUTUBE]HzY9B5G4WHo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Ik ben benieuwd na de komende nieuwe afleveringen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Die promo zuigt ezelballen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 september 2011 Auteur Share Geplaatst 10 september 2011 Ik vind hem best grappig, ben dan ook heel benieuwd naar de samenwerking van Cryer en Kutcher. Aangezien ik beide echt leuke acteurs vind denk ik dat deze serie me zal blijven bevallen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Ik kon ook wel om die promo lachen, vond het wel tof verzonnen. Ben iig erg benieuwd naar het nieuwe seizoen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Leuk bedacht ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ik vond de entree van Ashton Kutcher wel leuk, moest er wel om lachen. Maar voor m'n gevoel klopt het toch niet. Ik mis Chalie wel :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ik vond de entree van Ashton Kutcher wel leuk, moest er wel om lachen. Maar voor m'n gevoel klopt het toch niet. Ik mis Chalie wel :( Precies. Het is gewoon geen 2 and a half men meer, twordt gewoon een nieuwe serie vind ik. Charlie is onvervangbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 september 2011 Auteur Share Geplaatst 20 september 2011 Duidelijk dat jullie niet zien dat Alan by far de drager van de show was, Charlie was leuk, maar 8 seizoenen hetzelfde doen maakt hem niet onvervangbaar. Moet de aflevering zelf nog zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Duidelijk dat jullie niet zien dat Alan by far de drager van de show was, Charlie was leuk, maar 8 seizoenen hetzelfde doen maakt hem niet onvervangbaar. Moet de aflevering zelf nog zien. Beide doen het gewoon hoor, Alan is idd zeker niet te missen. Dan kan je net zo goed de show oprollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 september 2011 Auteur Share Geplaatst 20 september 2011 Dharma & Greg, hoe baas is dat dan wel niet. @ Funzeltje, na 6 minuten mis ik hem totaal niet, ik deelde je mening na de eerste keer kijken van de serie, toen ik hem afgelopen zomer nog een keer keek veranderde die mening totaal. Charlie was zeker baas, maar zie niet waarom de serie niet net zo goed zou blijven zonder hem. Daarintegen is Alan veel lastiger te vervangen imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ik ga hem maar even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten