Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Two and a Half Men

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Via youtube ook te vinden denk ik, moet je maar even zoeken op Sheen's Korner.

Ik hoop echt dat ze de serie gewoon cancellen, een laatste aflevering maken om het verhaal af te sluiten (kan ook zonder Charlie, gewoon Alan in een stoel die het verhaal afrond).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier wordt 't ook elke dag uitgezonden, ik kijk het occasioneel wel eens als ik op tijd thuis ben. Redelijk goeie serie, die Alan is niet echt grappig, Charlie meestal wel, maar die zoon van Alan. Serieus, ik heb al tranen gelachen daarmee, moet 1 van de meest droge personages uit een serie ooit zijn. Werkelijk buikpijn soms :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier wordt 't ook elke dag uitgezonden, ik kijk het occasioneel wel eens als ik op tijd thuis ben. Redelijk goeie serie, die Alan is niet echt grappig, Charlie meestal wel, maar die zoon van Alan. Serieus, ik heb al tranen gelachen daarmee, moet 1 van de meest droge personages uit een serie ooit zijn. Werkelijk buikpijn soms :cab:

Alan en niet echt grappig zijn? Vind hem grappiger dan Sheen in de serie, vooral de laatste 1,5 seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie Sheen is in gesprek met zijn voormalige werkgever Warner Bros om zijn rol in de comedy Two and a Half Men weer op te pakken. Vorige maand werd hoofdrolspeler Sheen nog ontslagen, omdat hij de producers van de show had beledigd.

'We hebben wat gesprekken gevoerd, maar ik mag er niets over zeggen', zei de acteur gisteren tegen een radiostation uit Boston.

Sheen zei verder dat hij bereid is zijn gedrag aan te passen. 'Als ze aan het eind van seizoen 8 me hadden gevraagd om me anders te gedragen, dan had ik er eerder aan kunnen werken.'

Als de acteur en de producten straks weer door één deur kunnen, zal de sfeer op de set niet gelijk goed zijn. Sheen ligt namelijk ook overhoop met zijn tegenspeler in de populaire tv-serie, Jon Cryer. 'Of je staat aan mijn kan, of aan de kant van de trollen. Jon heeft me net gebeld. Het is een verrader, een zakkendraaier, een trol. Als ik weer in grote films sta en hij me komt smeken om een bijrolletje, zal ik er hem aan herinneren dat hij me in de steek liet, de eikel', zei Sheen onlangs over hem.

Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat? Nieuwe aflevering TAAHM :cab: Ik weet wel dat CBS gewoon herhalingen uitzend, maar nieuwe afleveringen. Kan er niks over vinden op de site van CBS, en de site geeft mij sowieso het idee dat ze niets nieuws uitzenden met filmpjes als ''Ultimate Lookback'' en ''Best of Charlie''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Two and a Half Men verder zonder Charlie Sheen'

AMSTERDAM - Chuck Lorre zou Two and a Half Men nieuw leven willen inblazen zonder Charlie Sheen. De acteur werd in maart ontslagen uit de serie na publiekelijk moddergooien.

Voor producent Lorre lijkt dat geen reden te zijn om te stoppen met de populaire show.

Twee weken geleden laaiden er geruchten op dat Sheen weer in gesprek was met de makers van de serie over een mogelijk terugkeer. Lorre lijkt dat nu tegen te spreken.

Hij heeft zijn nieuwe plannen, vertellen ingewijden aan de website The Hollywood Reporter, al voorgelegd aan nauwe betrokkenen en Sheens tegenspeler Jon Cryer.

Sheen gaf al vaker aan open te staan voor een terugkeer in de komedieshow. Hij zou al diverse keren naar de set zijn gekomen om te kijken of er iets te lijmen viel.

Lorre zou echter totaal geen interesse hebben. Het is nog onbekend wanneer Two and a Half Men weer terug zou moeten keren op televisie.

'Zonder mij geen Two and a Half men'

AMSTERDAM - Charlie Sheen heeft weer geen goed woord over voor Chuck Lorre. De 45-jarige acteur pent zijn frustraties neer in een open brief aan de producent van de komedieserie Two and a Half Men. "Geen Charlie Sheen, geen show", vindt hij.

De veelbesproken Sheen reageert hiermee op de geruchten dat de show wel eens voortgezet zou kunnen worden zonder hem erbij. Hij werd in maart ontslagen, wat een enorme ruzie tussen de acteur en de producent ontketende.

"Mijn fans zijn degenen die kijken", schrijft Sheen in de tekst, die de Amerikaanse entertainmentsite TMZ te pakken kreeg. "Aan het einde van de dag is er niemand die zich bekommert om jouw zwakzinnige show."

Sheen doet er nog een schepje bovenop in het verloop van de brief. "Je baseerde het programma op mijn geweldige leven. Acht jaar lang werkte ik me uit de naad om jouw visies te ondersteunen. Jouw droom, maar wat krijg ik als dank? Mijn nachtmerrie."

Link naar opmerking
Deel via andere websites