Robertoow Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Ik denk juist nog steeds dat Bols fout was.... Wat had hij daar te zoeken en wat deed hij daar met die ene Thaise gast die ook dood werd geschoten? Stan geloofde Bols dus werden ze genaaid, had Stan naar Wolfs/Eva geluisterd en zijn mannen behoed voor de hinderlaag was het misschien anders afgelopen ?? Eva zal btw waarschijnlijk nog gewoon leven, kan me niet voorstellen dat je zomaar een hoofdpersoon eruit gooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Flikken Maastricht Eva er uit zou ten koste van de serie gaan. Dus dat gebeurt echt niet. Levenslijn van die Tony is ook nog niet ten einde. Dus die komt volgend seizoen wel terig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Die Thaise gast was toch ook die man die in de eerste of tweede aflevering Eva begeleidde naar Wolfs. Dus was een agent, niet per se een foute gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Eva :(:(:( Wanneer begint de volgende reeks? Volgend jaar februari pas weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Echt veel te weinig afleveringen btw... kom op 10 afleveringen per seizoen en dan weer een jaar wachten. Gewoon 42 weken wachten elke keer op nieuwe afleveringen dat kan toch niet! Hebben toen ook een jaar moeten wachten toen Wolfs daar in dat huis hing dat Daan de Vos hem afranselde, mooiste seizoen ooit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 21 mei 2014 Share Geplaatst 21 mei 2014 Dat was een gaaf seizoen ja, met Daan de Vos voor het eerst. Dit seizoen erg matig, laatste aflevering een beetje spanning die ik gewend ben van de serie. Eva zal nog wel leven (hoop ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Wilde al lang deze serie gaan zien, fan van zowel Reinier als Schijf, wat een geweldig duo zeg. Bijna seizoen 1 af, maar ga zeker alles kijken. Hou sowieso erg van Nederlandse films en series, hoewel ik qua series nog niet veel heb gezien. Het is zo heerlijk herkenbaar, onze taal, ons straatbeeld.. af en toe worden de gastrollen nu nog wel wat slecht ingevuld, maar dat neem ik graag op de koop toe ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nieuw seizoen Flikken Maastricht op 5 september van start Flikken Maastricht is zelfs populair als het aankomt op de herhalingen, maar de fans wachten natuurlijk op het komende negende seizoen. Dit gaat, geheel tegen de verwachting in, komende 5 september al van start. Het was de bedoeling het negende seizoen pas in 2015 uit te zenden, maar omdat de fans het seizoen nu al zo graag willen zien is besloten het seizoen nu al uit te gaan zenden. “Flikken Maastricht is een serie die in populariteit blijft stijgen. Dat merken we niet alleen aan de kijkcijfers, maar ook aan de vele reacties die we krijgen van kijkers en fans. De meest gestelde vraag is waarom zij altijd zo lang moeten wachten op het volgende seizoen. Om die trouwe kijkers te belonen, hebben we besloten niet te wachten tot 2015 maar het nieuwe seizoen al vanaf vrijdag 5 september uit te zenden”, aldus Remco van Leen, mediadirecteur AVROTROS. Komende twee weken is het vijfde seizoen nog te zien, maar daarna kunnen de fans eindelijk weer met nieuwe aflevering aan de slag. Jaaaa!_O_ [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; [MENTION=6610]Daanpsv10[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=972]Dost[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nice! Dat is nog even een potje onverwachts ja. M'n broertje vroeg het laatst nog, toen lachte ik 'm uit met de mededeling dat dat de laatste jaren altijd pas in februari is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Jaaaa!_O_ [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; [MENTION=6610]Daanpsv10[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=972]Dost[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Goed nieuws! Mijn favo serie weer van start! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Yes! _O_ Ben vooral heel erg benieuwd of: [spoiler=spoiler]Eva nu dood is of niet. Zo ja, dan zou ik dat wel echt heel gaar vinden ;e . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nice, ik dacht dat duurt nog wel tot februari. Niet dus! :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Wist het al. Ik ga d'r weer voor zitten hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Mooi nieuws :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Wat een heerlijk nieuws. Vrijdagavond ouderwets voor de bank. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Moet doorkijken dus, ben eind seizoen 6 :< Victor Reinier is zo'n held. Ik vind Angela Schijf ook goed hoor, maar deze man.. hoe je een 'warme' klootzak kan spelen, zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Leip leip :< ga alleen 6 september op vakantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 COME ON_O_ De beste Nederlandse serie begint weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 COME ON_O_ De beste Nederlandse serie begint weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Ja doei Nick;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Wat is dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Moet doorkijken dus, ben eind seizoen 6 :< Victor Reinier is zo'n held. Ik vind Angela Schijf ook goed hoor, maar deze man.. hoe je een 'warme' klootzak kan spelen, zo goed. Eens, dodelijke combinatie ook :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) Ik vroeg me dus af of Eva het nou gered had in de laatste aflevering van vorig seizoen, maar de trailer die ik gisteravond op NED1 zag verklapte het antwoord al :-D. Lekker slim ook, verklap je de cliffhanger van het afgelopen seizoen al in de trailer voor het nieuwe seizoen ;e. 27 augustus 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goeie zaak dat ze alweer zo vroeg beginnen. Vroeg het me toevallig laatst al af. Zag dat ze opnames aan het doen waren in Walibi. Vond het vrij vroeg. Hebben ze bijv. Afgelopen periode niet zo lang gewacht ivm de zwangerschap van Angela Schijf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goeie zaak dat ze alweer zo vroeg beginnen. Vroeg het me toevallig laatst al af. Zag dat ze opnames aan het doen waren in Walibi. Vond het vrij vroeg. Hebben ze bijv. Afgelopen periode niet zo lang gewacht ivm de zwangerschap van Angela Schijf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten