Bruins Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Leuke Nederlandse serie, kijk het altijd. Gelukkig zijn ze met een nieuw seizoen begonnen, die herhalingen werd ik wel zat. Iemand het nog gezien vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2011 Leuke Nederlandse serie, kijk het altijd. Gelukkig zijn ze met een nieuw seizoen begonnen, die herhalingen werd ik wel zat. Iemand het nog gezien vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik kijk het af en toe, ben niet echt een vaste volger. Altijd wel een leuk programma vind ik (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Jazeker. Vorige week was echt een bazenaflevering met Acaa. Vandaag was ook wel tof. Vooral die opmerking over Nikki Lauda op de scootmobiel :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Heb alle afleveringen gezien voor dit nieuwe seizoen. Moet 't ff bij uitzendinggemist terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Weet iemand hoelaat de nieuwste aflevering op uitzendinggemist komt?:) Of dat 'ie mss ergens anders komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Hij staat al op uitzendinggemist ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Heb vandaag nog die van vorige week teruggekeken. Man wat was die goed :<, vooral Thomas Acda speelde zijn rol erg goed. En Victor Reinier is gewoon een topacteur, Angela Schijf idem _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Hele chille serie ja_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Volg het sinds vorige week ;c Erg leuk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Je moet de vorige seizoen eens terugkijken Nigel, zeker de moeite waard :) Heb de 2 afleveringen gekeken, echt nice weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Zeker niet slecht voor een Nederlandse politieserie. Kijk het zo nu en dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Je moet de vorige seizoen eens terugkijken Nigel, zeker de moeite waard :) Heb de 2 afleveringen gekeken, echt nice weer. Waar kan dat ?:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Uitzending gemist niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Over de voorgaande 2 seizoenen nog? ik kijk wel ff op de site;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Ja, vanaf seizoen 1. Ik volg het ook, toffe serie. Vooral aflevering 1 van dit seizoen was echt nice. Hoe Thomas Acda alles zo heeft bedacht, geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Vond de Belgische flikken altijd tof, die keek ik altijd op één. Kan me dat nog zo goed herinneren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Tweede aflevering gister gezien, dadelijk de 1e kijken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Vond de Belgische flikken altijd tof, die keek ik altijd op één. Kan me dat nog zo goed herinneren :) Zeker met ik dacht Boudewijn de Groot, die alleen meedeed om die vrouw een keer te mogen zoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 vind flikken opzich wel tof...vind het wel raar dat er twee zaken door elkaar lopen waarvan de ene niet afgerond word... afgelopen vrijdag bijv. zijn ze op zoek naar een vermiste man...maar ze zijn nog maar net bezig en je weet niks over die man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Dat is juist goed, anders krijg je los van elkaar staande afleveringen. Nu is er telkens nog iets terugkerends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Is het ook nog ergens te downloaden, of enkel terug te zien via uitzendinggemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Het is te downloaden ja. Op nieuwsgroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Net de eerste aflevering van dit seizoen gezien. Kwaliteitje, zie je niet vaak in Nederland :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2011 2 miljoen kijkers vrijdag hoorde ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten