Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb onlangs True Detective afgerond, en mijn god wat een lekkere serie zeg, maar ben nu wel weer op zoek naar een nieuwe serie om in te stappen. Op het moment volg ik GoT, en Californication wekelijks en wil daar eigenlijk nog een serie aan toe voegen Heb de eerste afleveringen van Hannibal gekeken maar dat pakte mij persoonlijk niet zo dus vroeg me af of men hier nog goede aanraders had.

Als kleine indicatie voor wat ik leuk vind kan ik aangeven dat ik in het verleden erg heb genoten van o.a. The Sopranos, Dexter, Twin Peaks en Shameless, maar ook van luchtigere series zoals Friends, Suits, Community, Entourage enz. Ik heb overigens ook ooit het eerste seizoen van The Walking Dead afgerond, maar dit wist mij uiteindelijk niet dusdanig te pakken en ben nooit aan seizoen 2 begonnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet waar te plaatsen maar dit topic komt denk ik het meest in de buurt.

Net op BNN de serie Dynamo, magician impossible gezien. Echt te onwerkelijk voor woorden al die trucs. Vraag me af of het allemaal wel "echt" is. Natuurlijk weet ik dat het niet kan maar nu is het zo extreem dat het lijkt alsof het op TV getruct is dat de reacties van de mensen in scene zijn gezet. Iemand die dit ook kijkt?

Leuke trucjes inderdaad, maar bij sommige dingen kan het gewoon niet anders dan dat de omstanders erbij horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen nog het lopende seizoen en daarna nog één seizoen en dan stopt Two and a half Men ermee. Jammer, Alan is na Chandler het personage waar ik het hardst om kon lachen in een sitcom.

Dit seizoen is naar mijn weten al afgelopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net Borgen afgerond en morgen kijk ik de laatste aflevering van Deadline 25/5 dus kan weer aan wat nieuws beginnen. Heb op DVD nog onder meer Treme en Deadwood staan, maar kan ook iets downloaden, House of Cards of Tue Detective. Neig momenteel sterk naar True Detective, maar ik zie morgen wel. Keuzes, keuzes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net Borgen afgerond en morgen kijk ik de laatste aflevering van Deadline 25/5 dus kan weer aan wat nieuws beginnen. Heb op DVD nog onder meer Treme en Deadwood staan, maar kan ook iets downloaden, House of Cards of Tue Detective. Neig momenteel sterk naar True Detective, maar ik zie morgen wel. Keuzes, keuzes...

HoC en TD moet je toch allebei zien ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat er geen topic is voor Smeris betekent dat er geen kijkers/enthousiastelingen zijn? Gister toevallig blijven hangen bij een herhaling van eps 9/10 en ga nu ff 10/10 kijken, zit volgens mij nog best een aardig script achter.. En Kiki van Deursen is een intrigerende mooie vrouw..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en begrijpelijk, ik ben er ook geen fan van, maar nu ik de laatste twee afleveringen heb gezien baal ik dat ik niet de rest eerst heb gezien.. vond het echt een boeiende finale. En moet zeggen dat Jeroen en Dennis verrassend goed spelen (verrassend ook omdat mijn verwachtingen heel laag waren.. maar ik denk dat ik het tweede seizoen zo maar eens ga volgen. Wil mensen aanraden om het een kans te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat er geen topic is voor Smeris betekent dat er geen kijkers/enthousiastelingen zijn? Gister toevallig blijven hangen bij een herhaling van eps 9/10 en ga nu ff 10/10 kijken, zit volgens mij nog best een aardig script achter.. En Kiki van Deursen is een intrigerende mooie vrouw..

Jazeker wel :) Vind het gewoon een fijne serie, had ook niet al te hoge verwachtingen, maar de laatste afleveringen vond ik erg leuk. Hoop uiteraard dat er een volgend seizoen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Ik heb de eerste paar afleveringen gezien en het is inderdaad een stuk beter dan ik had verwacht, het verhaal zit prima in elkaar tot nu toe en ik vind Van Koningsbrugge totaal niet storend. Prima serie. (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites