Ilias. Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 *mancrush* /rijstwafelachtige dingen. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Zover gaat het dan niet bij mij haha. Chuck vind ik ook een klootzak, seizoen 1 dan. Hoe zich dat verder ontwikkelt kom ik nog wel achter. Verder hoop ik dat Jenny nog keer keer met Blair naar bed gaat;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ben echt totaal verslaafd aan Gossip Girl. [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Jij hebt toch ook gekeken? Serena en Jenny:love: Jenny, gadverdamme wat een domme kut vond ik dat. ;e Team Blair sowieso hoor :< En koning Chuck natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Jenny, gadverdamme wat een domme kut vond ik dat. ;e Team Blair sowieso hoor :< En koning Chuck natuurlijk Slim is ze niet nee, maar dat koppie:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 In seizoen een ging het nog wle, daarna, tffuuu haat aan haar hoor. En Vanessa. Vanessa is ook vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Als het over GG gaat: iets minder lullen, iets meer plaatjes (en dan van vrouwen welteverstaan). Anders maak je maar een apart topic aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 (bewerkt) Sowieso lullen in het vrouwelijk schoon-topic... Contradictio in terminis noemen ze dat toch? edit : oeh faaltje, dacht dat ik in een ander topic zat 30 april 2014 bewerkt door De Stroot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Als het over GG gaat: iets minder lullen, iets meer plaatjes (en dan van vrouwen welteverstaan). Anders maak je maar een apart topic aan. Vind Leighton Meester in de serie wel een stuk leuker dan daarbuiten vaak. En zoals [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; al zegt, man crush op Chuck hoor :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Maak even een topic aan. Jij bent mod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Sinds wanneer moet je daar mod voor wezen? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Sinds wanneer moet je daar mod voor wezen? ;c Sinds ik daar te lui voor ben, en jij dat beter kan met openingsposts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ik zal mijn best doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Six Feet Under seizoen 1 + eerste afleveringen van seizoen 2 gezien. Wat een fantastische serie zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Seizoen 1 gisteren afgesloten. Lekkere Dans serie weer zeg. Rachelllllllllllllllllllllllllllllll :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Rachel is idd erg leuk in die serie. Is trouwens ook op Net5 te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 The Walking Dead op 1 aflevering na helemaal gekeken dus ik zoek een nieuwe serie om te beginnen. Laatste series waren Breaking Bad, Boardwalk Empire, Game of Thrones en Dexter om jullie een indruk te geven van wat ik leuk vind. Wat raden jullie mij aan om als volgende te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 The Walking Dead op 1 aflevering na helemaal gekeken dus ik zoek een nieuwe serie om te beginnen. Laatste series waren Breaking Bad, Boardwalk Empire, Game of Thrones en Dexter om jullie een indruk te geven van wat ik leuk vind. Wat raden jullie mij aan om als volgende te kijken? The Sopranos. Fargo is een nieuwe serie, die net begonnen is. True detective ook een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 The Sopranos. Fargo is een nieuwe serie, die net begonnen is. True detective ook een aanrader. The Sopranos, hoe kan ik die vergeten. Elke keer weer hoor ik dat het een schande is dat ik die nog niet heb gezien maar toch begin ik steeds weer aan een andere :) Bedankt voor de tip, ik ga hem binnenhalen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Weet niet waar te plaatsen maar dit topic komt denk ik het meest in de buurt. Net op BNN de serie Dynamo, magician impossible gezien. Echt te onwerkelijk voor woorden al die trucs. Vraag me af of het allemaal wel "echt" is. Natuurlijk weet ik dat het niet kan maar nu is het zo extreem dat het lijkt alsof het op TV getruct is dat de reacties van de mensen in scene zijn gezet. Iemand die dit ook kijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Heb er wel eens wat van gekeken ja die trucs van hem en er was laatst ook een item over bij DWDD, maar ik denk eigenlijk dat het gewoon allemaal in scene is gezet. Hij is wel vingervlug enzo en fopt de omstanders, maar degene bij wie hij de trucs doet zitten denk ik wel in het complot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Gister de pilot van The Newsroom gekeken, iemand bekend met deze serie? Kan het nog niet zo goed plaatsen want op sommige momenten was het net een slechte sitcom en het einde van de pilot is net een cliché romantische komedie.. Het nieuwsgedeelte zelf (oftewel 80%) was daarom wel erg vet dus ik ga zeker verder kijken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Gister de pilot van The Newsroom gekeken, iemand bekend met deze serie? Kan het nog niet zo goed plaatsen want op sommige momenten was het net een slechte sitcom en het einde van de pilot is net een cliché romantische komedie.. Het nieuwsgedeelte zelf (oftewel 80%) was daarom wel erg vet dus ik ga zeker verder kijken. ;c Klikje ;) Hebben wel een aantal mensen hier The Newsroom gezien, ik ook. Sterke serie wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Gister de pilot van The Newsroom gekeken, iemand bekend met deze serie? Kan het nog niet zo goed plaatsen want op sommige momenten was het net een slechte sitcom en het einde van de pilot is net een cliché romantische komedie.. Het nieuwsgedeelte zelf (oftewel 80%) was daarom wel erg vet dus ik ga zeker verder kijken. ;c Seizoen 1 is de moeite meer dan waard. Het bestaan van seizoen 2 moet je ontkennen, dat is een soap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 (bewerkt) Net season finale van Castle gezien, meer mensen die deze serie volgen? Einde was zo voorspelbaar :D Vervolg hiervan ook trouwens. 18 mei 2014 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten