Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben echt totaal verslaafd aan Gossip Girl. [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Jij hebt toch ook gekeken? Serena en Jenny:love:

Jenny, gadverdamme wat een domme kut vond ik dat. ;e Team Blair sowieso hoor :< En koning Chuck natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het over GG gaat: iets minder lullen, iets meer plaatjes (en dan van vrouwen welteverstaan). Anders maak je maar een apart topic aan.

4f44662d_eFsDRN9O9p9md3uxT2MVTkDjo1_500.png

Vind Leighton Meester in de serie wel een stuk leuker dan daarbuiten vaak.

En zoals [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; al zegt, man crush op Chuck hoor :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Walking Dead op 1 aflevering na helemaal gekeken dus ik zoek een nieuwe serie om te beginnen. Laatste series waren Breaking Bad, Boardwalk Empire, Game of Thrones en Dexter om jullie een indruk te geven van wat ik leuk vind. Wat raden jullie mij aan om als volgende te kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Walking Dead op 1 aflevering na helemaal gekeken dus ik zoek een nieuwe serie om te beginnen. Laatste series waren Breaking Bad, Boardwalk Empire, Game of Thrones en Dexter om jullie een indruk te geven van wat ik leuk vind. Wat raden jullie mij aan om als volgende te kijken?

The Sopranos. Fargo is een nieuwe serie, die net begonnen is. True detective ook een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Sopranos. Fargo is een nieuwe serie, die net begonnen is. True detective ook een aanrader.

The Sopranos, hoe kan ik die vergeten. Elke keer weer hoor ik dat het een schande is dat ik die nog niet heb gezien maar toch begin ik steeds weer aan een andere :)

Bedankt voor de tip, ik ga hem binnenhalen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet waar te plaatsen maar dit topic komt denk ik het meest in de buurt.

Net op BNN de serie Dynamo, magician impossible gezien. Echt te onwerkelijk voor woorden al die trucs. Vraag me af of het allemaal wel "echt" is. Natuurlijk weet ik dat het niet kan maar nu is het zo extreem dat het lijkt alsof het op TV getruct is dat de reacties van de mensen in scene zijn gezet. Iemand die dit ook kijkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er wel eens wat van gekeken ja die trucs van hem en er was laatst ook een item over bij DWDD, maar ik denk eigenlijk dat het gewoon allemaal in scene is gezet. Hij is wel vingervlug enzo en fopt de omstanders, maar degene bij wie hij de trucs doet zitten denk ik wel in het complot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister de pilot van The Newsroom gekeken, iemand bekend met deze serie? Kan het nog niet zo goed plaatsen want op sommige momenten was het net een slechte sitcom en het einde van de pilot is net een cliché romantische komedie.. Het nieuwsgedeelte zelf (oftewel 80%) was daarom wel erg vet dus ik ga zeker verder kijken. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister de pilot van The Newsroom gekeken, iemand bekend met deze serie? Kan het nog niet zo goed plaatsen want op sommige momenten was het net een slechte sitcom en het einde van de pilot is net een cliché romantische komedie.. Het nieuwsgedeelte zelf (oftewel 80%) was daarom wel erg vet dus ik ga zeker verder kijken. ;c

Klikje ;) Hebben wel een aantal mensen hier The Newsroom gezien, ik ook. Sterke serie wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 is de moeite meer dan waard. Het bestaan van seizoen 2 moet je ontkennen, dat is een soap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites