Hansje Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Eindelijk het tweede seizoen van Ghost In The Shell: Stand Alone Complex gevonden via torrents, dus nu aan het kijken. Ook Borgen seizoen 3 even gehaald in de winkel dus daar ga ik ook een van de dagen aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Vandaag met Hannibal begonnen, vond de eerste twee episodes een beetje vreemd. Lees er toch veel goede reacties over, dus de komende dagen maar even kijken hoe het verhaal zich verder ontwikkelt. Volgens mij is er een topic van. Op een gegeven moment vond ik het over de top hoor, moorden worden steeds belachelijker :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Volgens mij is er een topic van. Op een gegeven moment vond ik het over de top hoor, moorden worden steeds belachelijker :r Ja zag het inderdaad maar vond het de moeite niet erin te posten, na vijf afleveringen al van de laptop afgepleurd ;c. Net met Strike Back seizoen twee begonnen. De eerste episode was qua verhaal en personages al veelbelovend in ieder geval. Vind deze twee gasten een stuk cooler dan Porter en Collinson (vreemd om hem in een andere rol te zien dan Rick Grimes uit TWD). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Heb ook Ray Donovan geprobeerd te promoten hier maar niemand nam de moeite het te checken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Heb ook Ray Donovan geprobeerd te promoten hier maar niemand nam de moeite het te checken :( Jawel. Werd wakker gebeld toen ie al een half uur klaar was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Huh? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Huh? :( Vond er geen reet aan huhu ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Afgaande op de tournament lijstjes zie ik dat veel mensen 'How to make it in America' nog niet gezien hebben. Wordt daarom echt eens tijd dat jullie dat gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Het is gewoon lekker comfort tv, maar super goed? Ik zet het graag in de herhaling, heb ik al een keer of twee gedaan, maar het had toch echt wat meer tijd nodig om echt goed te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Goed is anders inderdaad. Wel prima vermaak, alleen je bent zo door de serie heen. Acht uur broadcast in totaal dacht ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Afgaande op de tournament lijstjes zie ik dat veel mensen 'How to make it in America' nog niet gezien hebben. Wordt daarom echt eens tijd dat jullie dat gaan doen. Heeft bij mij vooral te maken met de lengte van de serie. Als dit langer was doorgelopen had het waarschijnlijk wel een plekje verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Growing up Fisher is een leuke nieuwe serie van NBC. http://www.imdb.com/title/tt2698984/?ref_=nm_flmg_act_2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Ik heb net seizoen 1 van Sports Night afgerond, serie van Aaron Sorkin waar hij -denk ik- een beetje de basis heeft gelegd en de ervaring heeft opgedaan om dan uit te pakken met The Newsroom een tijdje terug. De serie is uit 1998 geloof ik, dus misschien al een tikje out-dated, maar kijkt erg lekker weg, zeker als je ook nog een beetje (Amerikaanse) sportsfan bent. 't Gaat over 2 sportverslaggevers, en hun vaste crew. Speelt zich dus volledig af op het kantoor daar, voor en tijdens de uitzendingen. Afleveringen duren maar een 20-25 minuten, dus 't heeft een beetje weg van een sitcom. Het tempo ligt echt verschrikkelijk hoog vaak en soms merk je dat die typische Sorkin-dialogen wel wat té veel aanwezig zijn en een beetje voorspelbaar worden. Maar het kijkt heerlijk weg, zit lekker veel humor in én elke aflevering gaat ook nog ergens over, het blijft niet oppervlakkig. Wel een aanradertje. Beide seizoenen staan op YouTube 24 maart 2014 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan en From Russia With Love kijken en tussendoor de Fok! topics erover lezen is goud :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Net de laatste aflevering van Prison Break gekeken. Man, dit haat ik dus van series. Die klote eindes. Voel me nu ook echt kut ofzo. :r En dan plakken ze er ook nog eens een 'film' achteraan waarin Michael ineens weer leeft. Ja, goeie! Zin in ook nu. Nee. Ga er van uit dat iedereen de serie al wel heeft gezien aangezien ik vreselijk achterliep (jaar of 10? 11?). Ik ga wel slapen en dromen over Sara Tancredi yooooo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Sarah is echt de meest irritante vrouw in een serie ooit hoor, ok misschien Skyler in BB als goede concurrente.. Nogmaals een tip voor Growing up Fisher trouwens :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Net de laatste aflevering van Prison Break gekeken. Man, dit haat ik dus van series. Die klote eindes. Voel me nu ook echt kut ofzo. :r En dan plakken ze er ook nog eens een 'film' achteraan waarin Michael ineens weer leeft. Ja, goeie! Zin in ook nu. Nee. Ga er van uit dat iedereen de serie al wel heeft gezien aangezien ik vreselijk achterliep (jaar of 10? 11?). Ik ga wel slapen en dromen over Sara Tancredi yooooo. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Mijn favo serie evah. Staat echt dik op 1. Heb hem in 2010 ofzo uitgekeken geloof, serie loop tot 09 geloof ik. Kijk hem nu met m'n vriendin, die is er ook helemaal weg van Skyler van BB is veeeeeeeeeeeeeeel erger trouwens, bah wat haat ik dat mens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 die Prison Break film was echt slecht :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Och die Tancredi speelt ook in The Walking dead, wat een vervelende vrouw is daar ook in zeg, bah. Juichen toen zij het loodje legde hoor, wateen opluchting was dat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 die Prison Break film was echt slecht :r Slap aftreksel. Kijk dan ook met tegenzin. Vind het gewoon nog steeds kut. Bah. Wat een schijt einde. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Heel seizoen 4 was dramatisch. Seizoen 1 was wel echt geweldig, eerste serie die ik via de torrentboer heb gekeken. Daarna Lost en Heroes. Mooie tijden waren dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Wat eerst, House of Cards of Carnivàle? :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Carnivale. Moet nodig door meer mensen gezien worden. En is een stukje beter dan House of Cards. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Carnivale vond ik eigenlijk niet zo spectaculair... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Penoza. Ik verwachtte er helemaal niks van maar werd echt ontzettend positief verrast. Nu binnen een week 2,5 seizoen gekeken en het verveelt nog steeds niet. Als deze af is maar eens aan The Walking Dead beginnen. Al aangeraden door 10 mensen dus nu moet ik er wel een keer aan geloven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten