vinnypassy Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 25 is wel veel. Denk dat de meesten geen 25 series hebben gezien. Ik iig niet. Afgelopen 3 jaar vrij veel gekeken(dus wel wat jaren gemist), maar kom denk ik net aan 10. Ik kan wel een top 40 maken, waarbij het m.i. allemaal kwaliteit is. Ik snap ook wel dat niet iedereen een top 25 kan maken, maar ik denk dat alles samen wel een top 25 kan opleveren. Je kunt dan weer een top 5/10/20/25/50/100, etc inleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Ah op die fiets, dacht dat het dan ook meer de bedoeling was dat iedereen een top 25 doorstuurt. Maar klinkt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Cool, dan stel ik de deadline wel in 2 maanden na het starten. ;) Niet zo coulant joh, drie of vier weken zal toch wel genoeg zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Niet zo coulant joh, drie of vier weken zal toch wel genoeg zijn? Knipoog stond er niet voor niets ;) Wordt inderdaad gewoon een maandje of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Ik maak wel een top 1 dan, goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Alleen als The Wire op 1 staat. Of The Sopranos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Aangezien ik The Sopranos niet gezien heb kun je denk ik wel raden wat er dan op 1 staat (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 (bewerkt) Luther is zo zieke serie juist :< Goh, Idris Elba _O_. 1 aflevering van gezien, maakte een goede indruk op me ja. Die Idris Elba is zeker een baas, ga het misschien ooit nog wel eens kijken. Mja mijn eerste poging om series te volgen maar beginnen. Ga er 2 kijken, beiden K-dramas. :D Moet namelijk op uitwisseling wel mee kunnen praten huhu, heb gewoon mijn favoriete 2 chicks gekozen en dan de series waar ze in spelen, beiden redelijk nieuw. You Who Came From the Stars met Jun Jihyun, die voor het eerst sinds 13.5 jaar weer eens in een serie speelt ipv film en Melody of Love met Dasom van Sistar. :< Weet niet of ik het lang vol ga houden, ga vooral even kijken wat ik ervan vind. :P Misschien dat ik dan nog later met Luther ga beginnen ofzo, vind sowieso Britse tv-series altijd wel beter overkomen dan Amerikaanse. Van beide Koreaanse een aflevering geprobeerd. Eerste beviel me erg en tweede vond ik echt niks aan, zat ik alleen puur naar Dasom te kijken, nou dat kan ik ook met foto's. Dus ik blijf mooi bij die eerste. 17 januari 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Beginnen aan The Sopranos, ik ben zeer benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Beginnen aan The Sopranos, ik ben zeer benieuwd. Samen met Breaking Bad de beste serie ooit. Is echt puur genieten. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Ooit aan begonnen, maar pakte me niet echt. Zal er binnenkort wel weer aan beginnen, tentamens komen er namelijk weer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Samen met Breaking Bad de beste serie ooit. Is echt puur genieten. _O_ Mweh Breaking Bad vond ik eigenlijk niet zo bijzonder als iedereen altijd doet vermoeden. Absoluut een goede serie hoor, maar ik vind Sons of Anarchy, The Wire en Game of Thrones sowieso al beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Over 4 dagen gaat Black Sails in première. Ik ben erg benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Over 4 dagen gaat Black Sails in première. Ik ben erg benieuwd! Is al te downloaden hoor, aflevering 1. Ben op zoek naar een nieuwe serie. Ben helemaal mee met de series die ik nog moest inhalen, POI, B99, wachten op nieuwe afleveringen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Is al te downloaden hoor, aflevering 1. Ben op zoek naar een nieuwe serie. Ben helemaal mee met de series die ik nog moest inhalen, POI, B99, wachten op nieuwe afleveringen dus. Oh echt? Beter, dan ga ik hem eens bekijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Vond de Pilot van Black Sails erg interessant, eerste seizoen sowieso even aankijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ja ik heb hem ook gezien, het heeft zeker potentie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Dan ga ik ff kijken. Thanks. :DEn wat vind je er al van? Ik begin net aan finale van seizoen 2. Ik heb al zitten genieten hoor, ook die combo van de Noorse cultuur en zijn mentaliteit uit New York vind ik zalig :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Eerste drie afleveringen gezien en vind het echt geweldig. Het is gewoon Silvio maar dan in Noorwegen. Ze zijn nu toch ook bij de seasonfinal van S2 of zijn ze al verder? [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Mweh Breaking Bad vond ik eigenlijk niet zo bijzonder als iedereen altijd doet vermoeden. Absoluut een goede serie hoor, maar ik vind Sons of Anarchy, The Wire en Game of Thrones sowieso al beter. Amen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Game of Thrones :nono: Verder vooral een smaak kwestie, aangezien het 4 series zijn die over een totaal ander onderwerp gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Eerste drie afleveringen gezien en vind het echt geweldig. Het is gewoon Silvio maar dan in Noorwegen. Ze zijn nu toch ook bij de seasonfinal van S2 of zijn ze al verder? [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION];Jup inderdaad, seizoen 2 is afgelopen. Kijk al uit naar seizoen 3, wat een baas is onze Giovanni 'Johnny' Henriksen toch:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Game of Thrones :nono: Verder vooral een smaak kwestie, aangezien het 4 series zijn die over een totaal ander onderwerp gaan. 3 van de 4 zijn misdaadseries :cab: Sowieso heeft het weinig met het onderwerp te maken, want het idee achter Breaking Bad vind ik gewoon goed. Heb er ook echt wel van genoten, maar vind het echt niet zo goed als sommige mensen doen geloven. Camerawerk is fenomenaal, personageontwikkeling van Jesse en Walt ook, maar dan heb ik alles wat ik echt goed vind aan BB ook wel benoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 The Sopranos _O_, allemachtig maakt absoluut de verwachtingen waar zeg. Ik vind met name Silvio Dante echt een oneindige held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 3 van de 4 zijn misdaadseries :cab: Sowieso heeft het weinig met het onderwerp te maken, want het idee achter Breaking Bad vind ik gewoon goed. Heb er ook echt wel van genoten, maar vind het echt niet zo goed als sommige mensen doen geloven. Camerawerk is fenomenaal, personageontwikkeling van Jesse en Walt ook, maar dan heb ik alles wat ik echt goed vind aan BB ook wel benoemd. Misdaadseries is het algemene genre, maar het vergelijken op die basis is hetzelfde als kaas en melk vergelijken qua smaak omdat het uit een koe komt. Dat het op misdaad (de goede of slechte kant) is gericht is dan ook het enige wat er overeenkomt bij de series. Maar het blijft een smaakkwestie, de series die genoemd worden hebben net als BB de goede basis (camerawerk, goede acteurs etc.) en ja welke er dan beter of slechter is is gewoon een smaakkwestie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten