Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

25 is wel veel. Denk dat de meesten geen 25 series hebben gezien. Ik iig niet. Afgelopen 3 jaar vrij veel gekeken(dus wel wat jaren gemist), maar kom denk ik net aan 10.

Ik kan wel een top 40 maken, waarbij het m.i. allemaal kwaliteit is. Ik snap ook wel dat niet iedereen een top 25 kan maken, maar ik denk dat alles samen wel een top 25 kan opleveren. Je kunt dan weer een top 5/10/20/25/50/100, etc inleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Luther is zo zieke serie juist :< Goh, Idris Elba _O_.

1 aflevering van gezien, maakte een goede indruk op me ja. Die Idris Elba is zeker een baas, ga het misschien ooit nog wel eens kijken.

Mja mijn eerste poging om series te volgen maar beginnen. Ga er 2 kijken, beiden K-dramas. :D

Moet namelijk op uitwisseling wel mee kunnen praten huhu, heb gewoon mijn favoriete 2 chicks gekozen en dan de series waar ze in spelen, beiden redelijk nieuw. You Who Came From the Stars met Jun Jihyun, die voor het eerst sinds 13.5 jaar weer eens in een serie speelt ipv film en Melody of Love met Dasom van Sistar. :<

Weet niet of ik het lang vol ga houden, ga vooral even kijken wat ik ervan vind. :P

Misschien dat ik dan nog later met Luther ga beginnen ofzo, vind sowieso Britse tv-series altijd wel beter overkomen dan Amerikaanse.

Van beide Koreaanse een aflevering geprobeerd. Eerste beviel me erg en tweede vond ik echt niks aan, zat ik alleen puur naar Dasom te kijken, nou dat kan ik ook met foto's. Dus ik blijf mooi bij die eerste.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met Breaking Bad de beste serie ooit. Is echt puur genieten. _O_

Mweh Breaking Bad vond ik eigenlijk niet zo bijzonder als iedereen altijd doet vermoeden. Absoluut een goede serie hoor, maar ik vind Sons of Anarchy, The Wire en Game of Thrones sowieso al beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste drie afleveringen gezien en vind het echt geweldig. Het is gewoon Silvio maar dan in Noorwegen. Ze zijn nu toch ook bij de seasonfinal van S2 of zijn ze al verder? [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION];
Jup inderdaad, seizoen 2 is afgelopen. Kijk al uit naar seizoen 3, wat een baas is onze Giovanni 'Johnny' Henriksen toch:mrgy:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Game of Thrones :nono: Verder vooral een smaak kwestie, aangezien het 4 series zijn die over een totaal ander onderwerp gaan.

3 van de 4 zijn misdaadseries :cab: Sowieso heeft het weinig met het onderwerp te maken, want het idee achter Breaking Bad vind ik gewoon goed. Heb er ook echt wel van genoten, maar vind het echt niet zo goed als sommige mensen doen geloven. Camerawerk is fenomenaal, personageontwikkeling van Jesse en Walt ook, maar dan heb ik alles wat ik echt goed vind aan BB ook wel benoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 van de 4 zijn misdaadseries :cab: Sowieso heeft het weinig met het onderwerp te maken, want het idee achter Breaking Bad vind ik gewoon goed. Heb er ook echt wel van genoten, maar vind het echt niet zo goed als sommige mensen doen geloven. Camerawerk is fenomenaal, personageontwikkeling van Jesse en Walt ook, maar dan heb ik alles wat ik echt goed vind aan BB ook wel benoemd.

Misdaadseries is het algemene genre, maar het vergelijken op die basis is hetzelfde als kaas en melk vergelijken qua smaak omdat het uit een koe komt. Dat het op misdaad (de goede of slechte kant) is gericht is dan ook het enige wat er overeenkomt bij de series. Maar het blijft een smaakkwestie, de series die genoemd worden hebben net als BB de goede basis (camerawerk, goede acteurs etc.) en ja welke er dan beter of slechter is is gewoon een smaakkwestie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites