Dansmeister Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Uh. Je weet dat versturen duurder is dan het gewoon op de plank laten staan en als nummer zoveel in je collectie houden? ;) Zeker. Ik zie het meer als compensatie omdat je zusje gaat trouwen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2013 Zeker. Ik zie het meer als compensatie omdat je zusje gaat trouwen. ;c Ik wou een opmerking maken over Vinny z'n moeder, maar bij nader inzien doe ik dat maar niet. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Oppassen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Respect voor Vinmans. Maar als je ze echt niet kwijtraakt, koop ik 'm wel van je over Vin. Denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Respect voor Vinmans. Maar als je ze echt niet kwijtraakt, koop ik 'm wel van je over Vin. Denk ik. Kappen over die zus. [spoiler=]:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Ze woont samen met haar vriend hé :( Niet dat ik haar stalk ofzo. Echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Paar dagen geleden met Scrubs. Heerlijke serie_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 TV-series #3 Staat hier ook op de verlanglijst nog :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2013 Paar dagen geleden met Scrubs. Heerlijke serie_O_ Baas _O_ Scrubs is zo geweldig hé, heb alle seizoenen nu al 3x gezien ofzo. En S06E06 wel meer dan 50x gok ik :-D By far m'n favo aflevering van welke serie dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Jaa ik heb wel losse afleveringen op TV gezien maar dat vind ik zo klote omdat ik het dan toch nooit kan volgen. Nu dus maar eens echt begonnen aan de serie.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Respect voor Vinmans. Maar als je ze echt niet kwijtraakt, koop ik 'm wel van je over Vin. Denk ik. Als ik je ooit, ooit eens meet, neem ik 'm wel mee voor je. ;) Kappen over die zus. [spoiler=]:huhu: Huhu. Grrr. Ze woont samen met haar vriend hé :( Niet dat ik haar stalk ofzo. Echt niet. Jep. Nog niet verloofd he, dus je kunt er nog om vechten met Dans. Alles kan kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Scrubs blijft té tof. Cox is natuurlijk opperbaas en naar Sarah Chalke kan ik wel een paar uurtjes per dag kijken hoor. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 TV-series #3 Ben nu bellicher aan het kijken. Leuke serie. Wel kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Elementary is een leuke serie met een vrouwelijke Watson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Baas _O_ Scrubs is zo geweldig hé, heb alle seizoenen nu al 3x gezien ofzo. En S06E06 wel meer dan 50x gok ik :-D By far m'n favo aflevering van welke serie dan ook. Welke is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2013 Welke is dat? My Musical. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Nou in noodtempo de rest van seizoen 1 van The Wire erdoorheen gejaagd, en ik moet toegeven, er was niks gelogen. Damn wat een serie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Nailed it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 (bewerkt) [video=youtube;-6v-ApehVbc] huhuhuhuuhu :D Walter White is a down on his luck chemistry teacher who just got some bad news, and with the help of an old student turns to selling meth to secure his families financial future! But Walter's about to find out... that being a drug dealer ain't all that easy 24 maart 2013 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2013 Had 'm ook gezien pas, echt geweldig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 (bewerkt) Iemand die haar naar Wilfred kijkt? Ik ben 4 afleveringen ver, maar vind het nu al geniaal.:mrgy: Schandalig dat niemand deze kurkdroge maar geniale serie volgt... :-D 27 maart 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 31 maart 2013 Share Geplaatst 31 maart 2013 Is er nog geen topic van The Following? Wat een geweldige serie zeg met een al zeker zo geweldige soundtrack!! oEdq-2rAF1o hCpmzP2UHjs http://www.imdb.com/title/tt2071645/?ref_=sr_1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 maart 2013 Share Geplaatst 31 maart 2013 Fijne serie vind ik het, moet alleen nog de aflevering van deze week gaan zien. Sowieso wel goed idee om morgen een series dagje te gaan doen met de nieuwe aflevering van Game of Thrones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Is er al wel hoor Alex. Ben ook een follower. Wel een complete mindfuck die serie, je gaat echt iedereen verdenken hehe.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Vorige week dus even Bellicher gekeken. Prima serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten