Superior Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Derek ep6 kijken, ff genieten. Baby monkey riding on a pig _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Ja dat komt wel goed, wel lange afleveringen zeg, vond die 50 minuten van Borgen al lang :p Maar dat maakt niet uit, als het goed is dat juist prettig natuurlijk.Geloof me, als je alles al gezien hebt zou je willen dat ze nog langer waren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Ik wil The Wire enorm graag opnieuw zien! Alleen is tijd een beetje een klein probleempje, helemaal omdat Game of Thones S02 net binnen is en ik nog zoveel nieuws wil zien. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 I feel your pain, bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 En ik ben aan het balen omdat ik nog maar 2 eps moet. Denk dat ik 'em dan 4x volledig heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Held. Mocht je trouwens na een paar afleveringen denken: dit is hem niet. Blijf toch verder kijken. Ergens halverwege seizoen 1 zit je er opeens in. Dit kunnen erg veel mensen hier beamen. Behalve ik, omdat ik na een paar afleveringen ben gestopt, best saai. Nieuwe aflevering van Glee gezien, vind die nieuwe personages best tof. Jake, baasje in opkomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Stoppen met The Wire en dan wel Glee kijken. Kan iemand deze man z'n moderatorschap afnemen aub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Behalve ik, omdat ik na een paar afleveringen ben gestopt, best saai. Nieuwe aflevering van Glee gezien, vind die nieuwe personages best tof. Jake, baasje in opkomst. Daar zeg je het al: je bent gestopt na een paar afleveringen. Geef het minstens één seizoen de kans. Vind je het dan nog steeds niks, dan is het echt niets voor jou. Die mensen moet ik overigens nog ontmoeten. Kan me ook nog een recensie in het NRC herinneren waarin de recensent The Wire behoorlijk neersabelde na het kijken van een paar afleveringen. Hij snapte niet waarom er zo'n hype rond de serie hing. Een paar maanden laten volgde een artikel waarin hij schoorvoetend toegaf dat hij de serie tekort had gedaan in zijn eerdere artikel en ondertussen alle vijf de seizoenen had gezien. Zijn woorden waren (het ging tevens over het vijfde en afsluitende seizoen): de beste serie ooit is niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Zit bij Borgen nu halverwege (ep6 geloof ik) S1. Valt mij tot nu toe wat tegen. Goede serie, maar ik had meer verwacht. Grootste nadeel vind ik dat er elke aflevering 1 politiek issue speelt, zonder dat er later nog aan gerefereerd wordt. Alleen de persoonlijke verhaallijnen lopen (vooralsnog) door. Blijf overigens wel gewoon kijken, ruimschoots goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Ook maar op de bandwagon gesprongen en begonnen aan Borgen. Een aflevering gezien, maar wat vind ik het nu allemaal al sterke personages. Juul, Laugesen, maar vooral Birgitte Nyborg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Kasper Juul is een keiharde baas. Ben zelf aan de op een na laatste aflevering van seizoen 1 bezig en hij is wat mijn betreft de drager van de serie. Machtig personage! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 14 maart 2013 Share Geplaatst 14 maart 2013 Net de 6e aflevering van Derek gezien, een mooie en emotionele aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 http://www.youtube.com/watch?v=G5tIJMmpuRw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Inmiddels drie afleveringen The Wire gezien, ik zit er nog niet zo in als ik had bij Borgen ofzo, maar dat komt vast nog wel. Ik kijk er in ieder geval met plezier naar, vooral deze scène: y0mxz2-AQ64 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Kasper Juul is een keiharde baas. Ben zelf aan de op een na laatste aflevering van seizoen 1 bezig en hij is wat mijn betreft de drager van de serie. Machtig personage! En wat vind je van mijn opvatting dan? Ben benieuwd of meer mensen dit hebben, want ik hoor tot nu toe alleen maar juichende dingen over de serie, alsof er geen minpunten zijn. Ik ben ook hartstikke positief, maar dit vind ik wel echt iets minder. Zit bij Borgen nu halverwege (ep6 geloof ik) S1. Valt mij tot nu toe wat tegen. Goede serie, maar ik had meer verwacht. Grootste nadeel vind ik dat er elke aflevering 1 politiek issue speelt, zonder dat er later nog aan gerefereerd wordt. Meest duidelijk was het bij het [tekst]aftreden van die minister van Handel[/tekst] en twee afleveringen later toen [tekst]Höxenhavn onder druk stond. Er werd toen niet eens gerefereerd aan het feit dat hij de tweede minister (binnen honderd dagen!) zou zijn die af zou moeten treden[/tekst]. Misschien ben ik wat dit betreft gewoon te veel politicoloog hoor, maar op dat punt mist het voor mij wel geloofwaardigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 En wat vind je van mijn opvatting dan? Ben benieuwd of meer mensen dit hebben, want ik hoor tot nu toe alleen maar juichende dingen over de serie, alsof er geen minpunten zijn. Ik ben ook hartstikke positief, maar dit vind ik wel echt iets minder. Meest duidelijk was het bij het [tekst]aftreden van die minister van Handel[/tekst] en twee afleveringen later toen [tekst]Höxenhavn onder druk stond. Er werd toen niet eens gerefereerd aan het feit dat hij de tweede minister (binnen honderd dagen!) zou zijn die af zou moeten treden[/tekst]. Misschien ben ik wat dit betreft gewoon te veel politicoloog hoor, maar op dat punt mist het voor mij wel geloofwaardigheid. Ben het helemaal met je eens, dat is een minder punt, alleen de privélijnen worden doorgetrokken, maar de politieke lijnen staan vrijwel los per aflevering. Ik heb er niet echt last van, omdat ik in 2 maanden 10 eps heb gezien, dus het ook wel prettig was dat er elke aflevering een soort los thema was.. Ben inmiddels bij seizoen 2 episode 4 beland en er is zowaar een cliffhanger :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Ik als politiek leek had er iig weinig problemen mee ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Hoe heet die ene site ook al weer waar je al je series kan bijhouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 TV-series #3 Followmy.tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; Heb wel een beetje hetzelfde gevoel ja. Ik vind de acteerprestaties fenomenaal en dat Deens luistert lekker weg, maar het kan imo niet tippen aan toppers zoals een the Wire. Maar dat ligt ook aan mijn smaak denk ik. Ik had verwacht dat het veel meer zou draaien om politieke intriges (meer een rode draad ook). De op zichzelf staande politieke verhaallijnen per aflevering vind ik an sich best interessant en goed uitgewerkt, maar ik heb wel het gevoel dat het vrij oppervlakkig blijft. Dieptepuntje vond ik dat zelfverzonnen land in aflevering 6 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 TV-series #3 Mensen die Borgen graag op dvd willen, de mediazaak naast de McDonald in Arnhem Centrum heeft seizoen 1 en 2 in de aanbieding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; Heb wel een beetje hetzelfde gevoel ja. Ik vind de acteerprestaties fenomenaal en dat Deens luistert lekker weg, maar het kan imo niet tippen aan toppers zoals een the Wire. Maar dat ligt ook aan mijn smaak denk ik. Ik had verwacht dat het veel meer zou draaien om politieke intriges (meer een rode draad ook). De op zichzelf staande politieke verhaallijnen per aflevering vind ik an sich best interessant en goed uitgewerkt, maar ik heb wel het gevoel dat het vrij oppervlakkig blijft. Dieptepuntje vond ik dat zelfverzonnen land in aflevering 6 ofzo. Klopt, en dat terwijl het gewoon over Oekraïne/Wit-Rusland ging. Maarja, die diplomatieke relaties (en mogelijk zelfs rechtszaken vermoed ik) wilden ze niet op het spel zetten. Maar ik ben met je eens, het is een ontzettend goede serie. Goede verhaallijnen, goed spel. Oppervlakkig valt qua politieke verhalen ook nog best mee imo (maar zo veel weet ik er nou ook weer niet van), al wordt het natuurlijk beperkt doordat er maar er zo'n 10-15 politieke personages zijn. In het echt is dat (vermoed ik) iets meer, waardoor het ook gelaagder wordt. Maar dat is in zo'n serie niet of nauwelijks te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Voor de liefhebbers heb ik misschien nog een dvd'tje in de aanbieding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Als je niet van The O.C. afkomt, stuur je 'm naar deze kant op Vinny. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Als je niet van The O.C. afkomt, stuur je 'm naar deze kant op Vinny. ;c Uh. Je weet dat versturen duurder is dan het gewoon op de plank laten staan en als nummer zoveel in je collectie houden? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten