bril_idioot Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 Dat doet, imo, niets af aan de kwaliteit van de serie. Van Derek heb ik enkel de pilot deels gezien, maar dat heeft me nog niet echt warm gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 (bewerkt) Inmiddels bij ep6 van seizoen 2 van Borgen aangekomen, vandaag 4 afleveringen gezien volgens mij. Blijft een fantastische serie, erg goede acteurs en een interessant thema. Overigens erg goed [tekst]dat Sanne terug[/tekst] is want ze is echt zo leuk :love: En die Svend Åge is echt briljant. 27 februari 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 februari 2013 Share Geplaatst 28 februari 2013 Toevallig net S2, episodes 7 en 8 gezien van Borgen. Wat een geweldige afleveringen. En Sanne inderdaad man, leuk ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 februari 2013 Share Geplaatst 28 februari 2013 fjmfGE1R5lQ&feature=player_embedded Ik wik mijn woorden zorgvuldig, maar het beste comedypersonage ooit komt nog één keer terug. Speciale aflevering in het kader van BBC's Red Nose Day. Mijn reactie is, alweer zorgvuldig gekozen in woorden, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2013 Share Geplaatst 28 februari 2013 The oc seizoen 1 klaar :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 maart 2013 Share Geplaatst 1 maart 2013 Klaar met The Pacific. Zeer matig. Enig personage waar ik enige band mee had opgebouwd was Leckie. Verder kon het me eigenlijk niets schelen wat er met iedereen gebeurde. Daarbij vond ik het strontvervelend dat elke nieuwe slag werd aangekondigd als [tekst]"het ergste wat me ooit is overkomen"/"de Amerikanen hadden nog nooit zo iets ergs meegemaakt!" et cetera.[/tekst] Hoewel ik absoluut niet in twijfel wil trekken dat [tekst]elke nieuwe slag weer bloediger/'erger' was dan de vorige[/tekst] miste ik nu nuance. Een nuance die bij Band of Brothers wel aanwezig was bijvoorbeeld. Makkelijk tegenargument is natuurlijk dat je de twee niet met elkaar moet vergelijken, maar door het als tegenhanger van BoB te presenteren + dezelfde vormgeving qua interface te geven, kun je daar niet omheen. Zou wat dat betreft sowieso mensen die beide series nog niet gezien hebben aanraden om eerst The Pacific te kijken en daarna pas BoB. Dan eindig je duidelijk met de knaller. Nu bezig met Spartacus. Ik vind het tot nu toe briljant: alles is enorm over-the-top. Dit is 300 in het kwadraat. Iemand wordt met een stok op zijn rug geslagen en er vloog minstens een liter bloed vanaf. Heerlijk ongenuanceerd :D Serie pretendeert ook niet meer te brengen dan dat en daarom kan het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 1 maart 2013 Share Geplaatst 1 maart 2013 Heeft iemand hier Utopia (Channel4) al gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Nope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Heeft iemand hier Utopia (Channel4) al gezien? Nee, maar vertel er eens wat over als je wil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 haha, ok Lastig om het te omschrijven zonder spoilers. Sowieso om het te omschrijven merk ik ;-) Een groepje fans van de graphic novel Utopia horen dat er een manuscript is van een vervolg en proberen die te krijgen. Maar het is meer dan alleen een graphic novel en daardoor wil ook een organisatie met heel wat macht het hebben. Wat volgt is flink wat geweld (soms vrij heftig, al niet te expliciet), drama en samenzweringen. En de beste killer sinds Anton Chigurh uit No Country for Old Men. Technisch goed, het ziet er mooi gestyleerd uit. Ook goeie karakters en een beklemmende sfeer. Het is wel kort, het 1e seizoen is maar 6 afleveringen maar het hakt er wel in. Ik heb me er iig erg mee vermaakt en kijk uit naar s02 Als fan van de X Files etc. moet je het zeker tjekken Hansje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Met dank. Ik ga er achter aan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Re: TV-series #3 Derek=geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Derek=geniaal Sowieso, ik ga nu aflevering 5 kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Nu bezig met Spartacus. Ik vind het tot nu toe briljant: alles is enorm over-the-top. Dit is 300 in het kwadraat. Iemand wordt met een stok op zijn rug geslagen en er vloog minstens een liter bloed vanaf. Heerlijk ongenuanceerd :D Serie pretendeert ook niet meer te brengen dan dat en daarom kan het. Ondertussen zes afleveringen gekeken en moet zeggen dat ik al een stuk minder positief ben. Ik ken het trucje nu wel. Is voor een paar afleveringen geniaal, maar daarna is het niet meer genoeg om de andere tekortkomingen teniet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Een serie waarin Xena (_O_) uit de kleren gaat is nooit minder dan geniaal te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Minder dan geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Och, onze door de linkse elite overgesubsidiëerde uitkeringstrekkende junk komt ook weer even bijdehand doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Betaal mijn drugs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Seizoen 2 van Borgen af, geen idee wat ik nu moet met mijn leven :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 The Wire kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 The Wire kijken. Oké zal ik doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Held. Mocht je trouwens na een paar afleveringen denken: dit is hem niet. Blijf toch verder kijken. Ergens halverwege seizoen 1 zit je er opeens in. Dit kunnen erg veel mensen hier beamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Ja dat komt wel goed, wel lange afleveringen zeg, vond die 50 minuten van Borgen al lang :p Maar dat maakt niet uit, als het goed is dat juist prettig natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Volgens mij zijn ze ook standaard 50 minuten. Zou kunnen dat de eerste iets langer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten