Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Inmiddels bij ep6 van seizoen 2 van Borgen aangekomen, vandaag 4 afleveringen gezien volgens mij. Blijft een fantastische serie, erg goede acteurs en een interessant thema. Overigens erg goed [tekst]dat Sanne terug[/tekst] is want ze is echt zo leuk :love: En die Svend Åge is echt briljant.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

fjmfGE1R5lQ&feature=player_embedded

Ik wik mijn woorden zorgvuldig, maar het beste comedypersonage ooit komt nog één keer terug. Speciale aflevering in het kader van BBC's Red Nose Day.

Mijn reactie is, alweer zorgvuldig gekozen in woorden, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaar met The Pacific. Zeer matig. Enig personage waar ik enige band mee had opgebouwd was Leckie. Verder kon het me eigenlijk niets schelen wat er met iedereen gebeurde. Daarbij vond ik het strontvervelend dat elke nieuwe slag werd aangekondigd als [tekst]"het ergste wat me ooit is overkomen"/"de Amerikanen hadden nog nooit zo iets ergs meegemaakt!" et cetera.[/tekst] Hoewel ik absoluut niet in twijfel wil trekken dat [tekst]elke nieuwe slag weer bloediger/'erger' was dan de vorige[/tekst] miste ik nu nuance. Een nuance die bij Band of Brothers wel aanwezig was bijvoorbeeld. Makkelijk tegenargument is natuurlijk dat je de twee niet met elkaar moet vergelijken, maar door het als tegenhanger van BoB te presenteren + dezelfde vormgeving qua interface te geven, kun je daar niet omheen. Zou wat dat betreft sowieso mensen die beide series nog niet gezien hebben aanraden om eerst The Pacific te kijken en daarna pas BoB. Dan eindig je duidelijk met de knaller.

Nu bezig met Spartacus. Ik vind het tot nu toe briljant: alles is enorm over-the-top. Dit is 300 in het kwadraat. Iemand wordt met een stok op zijn rug geslagen en er vloog minstens een liter bloed vanaf. Heerlijk ongenuanceerd :D Serie pretendeert ook niet meer te brengen dan dat en daarom kan het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ok

Lastig om het te omschrijven zonder spoilers. Sowieso om het te omschrijven merk ik ;-)

Een groepje fans van de graphic novel Utopia horen dat er een manuscript is van een vervolg en proberen die te krijgen. Maar het is meer dan alleen een graphic novel en daardoor wil ook een organisatie met heel wat macht het hebben. Wat volgt is flink wat geweld (soms vrij heftig, al niet te expliciet), drama en samenzweringen. En de beste killer sinds Anton Chigurh uit No Country for Old Men.

Technisch goed, het ziet er mooi gestyleerd uit. Ook goeie karakters en een beklemmende sfeer. Het is wel kort, het 1e seizoen is maar 6 afleveringen maar het hakt er wel in.

Ik heb me er iig erg mee vermaakt en kijk uit naar s02

Als fan van de X Files etc. moet je het zeker tjekken Hansje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu bezig met Spartacus. Ik vind het tot nu toe briljant: alles is enorm over-the-top. Dit is 300 in het kwadraat. Iemand wordt met een stok op zijn rug geslagen en er vloog minstens een liter bloed vanaf. Heerlijk ongenuanceerd :D Serie pretendeert ook niet meer te brengen dan dat en daarom kan het.

Ondertussen zes afleveringen gekeken en moet zeggen dat ik al een stuk minder positief ben. Ik ken het trucje nu wel. Is voor een paar afleveringen geniaal, maar daarna is het niet meer genoeg om de andere tekortkomingen teniet te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites