Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik raad je aan hem nog eens te kijken, met iets mindere verwachtingen. Echt een goede serie hoor.

Ben de serie al gaan kijken met behoorlijk lage verwachtingen maar zelfs toen vond ik het tegenvallen. [spoiler=spoil]Verhaallijnen die opeens stopte terwijl degene dan niet dood was gegaan, vervelende/slechte acteurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijkt er iemand Derek (nieuwe serie op Channel 4 (UK) en Netflix)? ;c

Ik kijk het trouwens dmv torrents aangezien ik netflix noch c4 heb.

Ja ik kijk ook Derek(via YouTube weliswaar) ik heb toevallig net(kwartier geleden) aflevering 3 gezien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah dacht al dat ik de enige was ;c Het is niet eens altijd zo heel grappig, wel hartverwarmend #nohomo Die onschuldigheid van Derek :D

http://www.youtube.com/watch?v=Ty_mdjOiXPw

Kijk ik ben een groot fan van Gervais maar hij lult poep als hij zegt dat Derek ''gewoon een naief persoon'' is. Derek is gewoon een geestelijk beperkte man maar dat wil hij niet toegeven want anders krijgt gezeik over zich heen van de media en andere organisaties.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spartacus seizoen 4 van start gegaan in Amerika (d), War of the damned.
Liam McIntyre vertolkt eindelijk de rol van Spartacus wat beter. Vorig seizoen was hij nog een beetje een pussy. Gannicus blijft ook een baas :D Tot nu toe erg vermakelijk dit seizoen. En een pluspunt van deze hele serie is dat het allemaal wel aardig goed tot zeer goed overeen komt met de geschiedenis
Link naar opmerking
Deel via andere websites