Hansje Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Goed bezig Piet (Y) Ikzelf heb Serial Experiments: Lain gedownload, iemand al gezien? Hoor ik verschrikkelijk goeie dingen over. Slechts 1 seizoen met 13 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Nog een ep te gaan van seizoen 4 van Sons of Anarchy. Eigenlijk is het gewoon the Shield, maar dan in een andere setting. Desondanks geniet ik er wel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 februari 2013 Share Geplaatst 12 februari 2013 Net laatste aflevering Band of Brothers gekeken. Prachtige serie. Denk dat het de serie is die me het meest geraakt heeft tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 13 februari 2013 Share Geplaatst 13 februari 2013 Wat een serie was dat zeg _O_ , echt alle afleveringen waren geweldig. Jammer dat The Pacific zo'n tegenvaller was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2013 Share Geplaatst 13 februari 2013 Wat een serie was dat zeg _O_ , echt alle afleveringen waren geweldig. Jammer dat The Pacific zo'n tegenvaller was. Ik raad je aan hem nog eens te kijken, met iets mindere verwachtingen. Echt een goede serie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 februari 2013 Share Geplaatst 13 februari 2013 Band of Brothers is tof ja. Pacific vier afleveringen oid van gezien. Ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 13 februari 2013 Share Geplaatst 13 februari 2013 Ik raad je aan hem nog eens te kijken, met iets mindere verwachtingen. Echt een goede serie hoor. Ben de serie al gaan kijken met behoorlijk lage verwachtingen maar zelfs toen vond ik het tegenvallen. [spoiler=spoil]Verhaallijnen die opeens stopte terwijl degene dan niet dood was gegaan, vervelende/slechte acteurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Re: TV-series #3 Kijkt er iemand Derek (nieuwe serie op Channel 4 (UK) en Netflix)? ;c Ik kijk het trouwens dmv torrents aangezien ik netflix noch c4 heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Mensen die hier frequent Tegenlicht kijken van de VPRO? Vrij linkse documentaire serie, maar ik hou er van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Is het elke maandag? En is het uitzenduur min of meer vast? Links :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Niets leuks aan links zijn hoor, wrijf ik iedere keer over de inkt van mijn geschreven woorden.:S Oké te slecht, laten we het er maar op houden dat het nog vroeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Is het elke maandag? En is het uitzenduur min of meer vast? Links :< Weet het niet, heb superelitair geen TV, maar alles staat op uitzendinggemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Merci bien. Ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Kijkt er iemand Derek (nieuwe serie op Channel 4 (UK) en Netflix)? ;c Ik kijk het trouwens dmv torrents aangezien ik netflix noch c4 heb. Ja ik kijk ook Derek(via YouTube weliswaar) ik heb toevallig net(kwartier geleden) aflevering 3 gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Ah dacht al dat ik de enige was ;c Het is niet eens altijd zo heel grappig, wel hartverwarmend #nohomo Die onschuldigheid van Derek :D http://www.youtube.com/watch?v=Ty_mdjOiXPw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Geen Merchant? :( Maar nieuwe Gervais, dus ga er sowieso achteraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Ah dacht al dat ik de enige was ;c Het is niet eens altijd zo heel grappig, wel hartverwarmend #nohomo Die onschuldigheid van Derek :D http://www.youtube.com/watch?v=Ty_mdjOiXPw Kijk ik ben een groot fan van Gervais maar hij lult poep als hij zegt dat Derek ''gewoon een naief persoon'' is. Derek is gewoon een geestelijk beperkte man maar dat wil hij niet toegeven want anders krijgt gezeik over zich heen van de media en andere organisaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Autist ja. Hij heeft altijd wel controversiële dingen, ze moeten niet zo janken. [video=youtube;m1JdMCpDB-U]http://www.youtube.com/watch?v=m1JdMCpDB-U Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Is het elke maandag? En is het uitzenduur min of meer vast? Links :< Yep, maandag rond een uur of 9, Nederland 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Wat is vrijdag ook een mooie dag. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Spartacus seizoen 4 van start gegaan in Amerika (d), War of the damned.Liam McIntyre vertolkt eindelijk de rol van Spartacus wat beter. Vorig seizoen was hij nog een beetje een pussy. Gannicus blijft ook een baas :D Tot nu toe erg vermakelijk dit seizoen. En een pluspunt van deze hele serie is dat het allemaal wel aardig goed tot zeer goed overeen komt met de geschiedenis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Inderdaad hij is nu net ff een stukje ruiger, bevalt me wel. Gannicus is sowieso een held inderdaad haha, erg vet personage. Vanavond nieuwe aflevering (d).. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Voorbije twee nachten eindelijk Life's Too Short gekeken, alweer briljant hoor. Die accountant, elke keer stuk.Ian is ook een geweldig personage. Johnny Depp is heerlijk, Liam Neeson ook :mrgy: Erg gelachen weer. [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Voorbije twee nachten eindelijk Life's Too Short gekeken, alweer briljant hoor. Die accountant, elke keer stuk.Ian is ook een geweldig personage. Johnny Depp is heerlijk, Liam Neeson ook :mrgy: Erg gelachen weer. [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Liam Neeson inderdaad :-D Kwam echt niet meer bij toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 Toch heeft Life's Too Short 't niet zo goed gedaan in Groot Brittannië. Zijn nieuwe serie(Derek) daarentegen wél. Ik ga nu aflevering 4 kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten