KN Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 SPOILER!!!!! Nu hoef ik seizoen 4 niet meer te kijken, bedankt (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Jij keek al niet eens homo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Maakt niet uit, ik bescherm de rest ;c Je moet nog ff spoiler=iets doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Found it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Dan bedoel je Miriam Hultz, die onder de alias Trishanne Smith speelt (gespeeld door Shannon Lucio). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 O zij ja, speelde ook in the O.C. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Jup. Die bedoel ik. Plaatje hoor:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Bierdopje is beter. Ook voor Engelse subs? Bierdopje ken ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Staan ook Engelse subs op ja, http://www.bierdopje.com/ is een soort van followmytv achtige site met subs erop. Even een account aanmaken en de afleveringen zoeken en je vind meestal wel een aantal subs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Leuk alternatief want Podnapisi doet soms moeilijk, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik wil Naruto gaan kijken, met welke serie daarvan moet ik beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 (bewerkt) Iets met verkeerd gelezen, laat maar. 17 juli 2012 bewerkt door kjhkevin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik zou gewoon lekker van seizoen 1 beginnen. Doe ik met elke serie die ik ga beginnen. ... ... ... Dat lijkt me wel handig ja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Volgens mij snapt iemand iets niet ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Voor de mensen die het nog nooit gezien hebben kan ik The Inbetweeners enorm aanraden. Vind het zelf echt hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Ben begonnen aan Boardwalk Empire. Prachtige serie, compleet mijn ding. Ga echt genieten de komende dagen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2012 Ben begonnen aan Boardwalk Empire. Prachtige serie, compleet mijn ding. Ga echt genieten de komende dagen :) Dat ga je absoluut. Ik was voorheen een beetje skeptisch dat het to-taal niet mijn ding zou zijn, maar HBO heeft zich voor de zoveelste keer keihard overtroffen met dit pareltje. Ik heb iedere aflevering ontzettend genoten. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Bedankt! Ik heb zelfs stiekem meer zin om nu nog een aflevering te kijken ipv op café te gaan :cab: Zegt genoeg dan. Maar ik ga toch maar voor optie 2 gaan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 Boardwalk Empire is nice ja, al moet ik al twee maanden lang nog de laatste 2 eps kijken. Op de een of andere manier is het er wat bij ingeschoten. Daarnaast ben ik nu ook verslaafd aan the Shield :cab:. Vic Mackey _O_/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Eerste afleveringen van Suburgatory gezien, erg leuke serie. Verder op vakantie eerste twee seizoenen Modern Family gezien (na afgelopen jaar al geregeld losse afleveringen gezien te hebben). Hilarisch natuurlijk, maar de ontwikkeling van de serie mag nu wel gaan beginnen. Afleveringen staan te veel op zichzelf. 2 Broke Girls kijkt aardig weg, maar is geen aanrader. Zitten écht goede grappen tussen, maar basisniveau is te laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Boardwalk Empire is nice ja, al moet ik al twee maanden lang nog de laatste 2 eps kijken. Op de een of andere manier is het er wat bij ingeschoten. Daarnaast ben ik nu ook verslaafd aan the Shield :cab:. Vic Mackey _O_/ Om een of andere manier grijpt Boardwalk Empire mij nog niet helemaal. Het is onmiskenbaar goed, maar ik heb er niet zoveel mee. Sommige acteurs liggen me denk ik niet zo. En The Shield is goud, goed bezig. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Sommige dingen liggen er bij Boardwalk Empire wel te dik op. Het verrassingseffect gaat verloren doordat je sommige dingen echt van te ver ziet aankomen, dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 (bewerkt) Ben nu begonnen aan An Idiot Abroad. Wederom een programma van Ricky Gervais en Stephen Merchant. Geen fictie dit keer tho, maar een reisprogramma met Karl Pilkington. Hilarisch tot dusver, maar iets anders verwacht ik ook niet meer van Ricky en Stephen. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION] Heb je Life's Too Short al gezien? Zo niet: ga het kijken! 20 juli 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 An Idiot Abroad komt toch ook op Discovery Channel hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Daar heb ik er inderdaad wel eens een reclame van gezien, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten