Jump to content

TV-series #3

Vegas
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Is op het gebied van simpele comedy het beste wat je gaat vinden hoor ;c Fuck Friends, fuck Black Adder, BMS is de shit! Steek nog steeds dagelijks een kaarsje aan ter herdenking van de verdwenen helden.

Friends en Blackadder vallen dan ook niet in de categorie simpele comedy ;c

Momenteel Suits, Boardwalk Empire, en aan het wachten op de nieuwe seizoenen van Sherlock, HIMYM, The Big Bang Theory, Top Gear, Californication.

En al gezien: Entourage, Chuck, BMS, Family Guy, Southpark, Prison Break.

In de wachtrij staan: Dexter, The Wire, How To Make It In America.

Kelso is echt een baas ja.

Komt er trouwens ook nog een nieuw seizoen van TAAHM?

En echt zin in nieuw seizoen Breaking Bad _O_ denk echter wel dat ik wacht tot er subtitles zijn. Heb eerste 4 seizoenen met ondertiteling gekeken, dusja, ga dat zo doordoen.

Komt er trouwens ook nog een nieuw seizoen van TAAHM?

Ja. Airdate is (voor zover ik weet) nog niet bekend. Zal wel weer eind september zijn.

En echt zin in nieuw seizoen Breaking Bad _O_ denk echter wel dat ik wacht tot er subtitles zijn. Heb eerste 4 seizoenen met ondertiteling gekeken, dusja, ga dat zo doordoen.

Op bierdopje.com staan de Nederlandse ondertitels meestal al twee dagen na de uitzending online.

Ja. Airdate is (voor zover ik weet) nog niet bekend. Zal wel weer eind september zijn.

Op bierdopje.com staan de Nederlandse ondertitels meestal al twee dagen na de uitzending online.

Soms zelfs op de dag zelf nog, goede site voor serie subs.

Ik zit dus helemaal in to Prison Break, Seizoen vier mee bezig. Aflevering 11.

Alleen ik vraag me nu af wie die secretaresse/ agente is. Kan nergens iets over haar vinden. Iemand een idee wie het is?

Bedoel je Gretchen Morgan, gespeeld door Jodi Lyn O'Keefe? Heb PB al een tijd geleden gezien, meer vrouwelijke agentes weet ik zo even niet...