bril_idioot Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Hahaha, ik stond nog op het punt om te zeggen: hier gaat Lange een natte broek van krijgen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Is op het gebied van simpele comedy het beste wat je gaat vinden hoor ;c Fuck Friends, fuck Black Adder, BMS is de shit! Steek nog steeds dagelijks een kaarsje aan ter herdenking van de verdwenen helden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Is op het gebied van simpele comedy het beste wat je gaat vinden hoor ;c Fuck Friends, fuck Black Adder, BMS is de shit! Steek nog steeds dagelijks een kaarsje aan ter herdenking van de verdwenen helden. Friends en Blackadder vallen dan ook niet in de categorie simpele comedy ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Is ook vrij weinig te vinden in hetzelfde type comedy als BMS, ja American Pie als film maar verder houd het wel op. Vind het nog steeds zonde dat Spike TV liever een nieuwe reality soap wou uitzenden dan seizoen 4 van deze topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Blackadder in het rijtje Friends en American Pie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Niet als in hetzelfde, meer als in over het algemeen gewaardeerde comedy's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Ah, op die manier. Excuus, verkeerd begrepen. Dat Blue Mountain State even opgezocht, die Frankie Shaw is wel...interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Speelt ook een .... interessante rol ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Ben de laatste weken 24 aan 't kijken. Spannende en verslavende serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 juli 2012 Share Geplaatst 1 juli 2012 Rules of engagement en happy endings konden mij niet bekoren. That '70 show wel en heb seizoen 1 van community ook klaar staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Zit je Workaholics te kijken en dan komt er opeens een nummer van de Nederlandse band Chef' Special langs _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2012 Volg momenteel Boardwalk Empire, Skins US en It's Always Sunny In Philadelphia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Momenteel Suits, Boardwalk Empire, en aan het wachten op de nieuwe seizoenen van Sherlock, HIMYM, The Big Bang Theory, Top Gear, Californication. En al gezien: Entourage, Chuck, BMS, Family Guy, Southpark, Prison Break. In de wachtrij staan: Dexter, The Wire, How To Make It In America. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 That '70 show had ik wel eens op comedy central gezien, maar vond het niet echt top, maar nu ik het echt volg vind ik het wel een mooie serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Red _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik vind Kelso fantastisch. "Why cuddle when we can do it?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Kelso is echt een baas ja. Komt er trouwens ook nog een nieuw seizoen van TAAHM? En echt zin in nieuw seizoen Breaking Bad _O_ denk echter wel dat ik wacht tot er subtitles zijn. Heb eerste 4 seizoenen met ondertiteling gekeken, dusja, ga dat zo doordoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Komt er trouwens ook nog een nieuw seizoen van TAAHM? Ja. Airdate is (voor zover ik weet) nog niet bekend. Zal wel weer eind september zijn. En echt zin in nieuw seizoen Breaking Bad _O_ denk echter wel dat ik wacht tot er subtitles zijn. Heb eerste 4 seizoenen met ondertiteling gekeken, dusja, ga dat zo doordoen. Op bierdopje.com staan de Nederlandse ondertitels meestal al twee dagen na de uitzending online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Oh, heel fraai _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Ja. Airdate is (voor zover ik weet) nog niet bekend. Zal wel weer eind september zijn. Op bierdopje.com staan de Nederlandse ondertitels meestal al twee dagen na de uitzending online. Soms zelfs op de dag zelf nog, goede site voor serie subs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Podnapisi _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Ik zit dus helemaal in to Prison Break, Seizoen vier mee bezig. Aflevering 11. Alleen ik vraag me nu af wie die secretaresse/ agente is. Kan nergens iets over haar vinden. Iemand een idee wie het is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Podnapisi _O_ Bierdopje is beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Ik zit dus helemaal in to Prison Break, Seizoen vier mee bezig. Aflevering 11. Alleen ik vraag me nu af wie die secretaresse/ agente is. Kan nergens iets over haar vinden. Iemand een idee wie het is? Bedoel je Gretchen Morgan, gespeeld door Jodi Lyn O'Keefe? Heb PB al een tijd geleden gezien, meer vrouwelijke agentes weet ik zo even niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 (bewerkt) Nee. Die is makkelijk te vinden. [spoiler=Fail]In seizoen vier is t-bag ineens succesvol verkoper. En heeft hij een eigen kantoor met secretaresse. Die secretaresse blijkt agente te zijn. 4 juli 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten