Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is ook vrij weinig te vinden in hetzelfde type comedy als BMS, ja American Pie als film maar verder houd het wel op. Vind het nog steeds zonde dat Spike TV liever een nieuwe reality soap wou uitzenden dan seizoen 4 van deze topper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel Suits, Boardwalk Empire, en aan het wachten op de nieuwe seizoenen van Sherlock, HIMYM, The Big Bang Theory, Top Gear, Californication.

En al gezien: Entourage, Chuck, BMS, Family Guy, Southpark, Prison Break.

In de wachtrij staan: Dexter, The Wire, How To Make It In America.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kelso is echt een baas ja.

Komt er trouwens ook nog een nieuw seizoen van TAAHM?

En echt zin in nieuw seizoen Breaking Bad _O_ denk echter wel dat ik wacht tot er subtitles zijn. Heb eerste 4 seizoenen met ondertiteling gekeken, dusja, ga dat zo doordoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt er trouwens ook nog een nieuw seizoen van TAAHM?

Ja. Airdate is (voor zover ik weet) nog niet bekend. Zal wel weer eind september zijn.

En echt zin in nieuw seizoen Breaking Bad _O_ denk echter wel dat ik wacht tot er subtitles zijn. Heb eerste 4 seizoenen met ondertiteling gekeken, dusja, ga dat zo doordoen.

Op bierdopje.com staan de Nederlandse ondertitels meestal al twee dagen na de uitzending online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Airdate is (voor zover ik weet) nog niet bekend. Zal wel weer eind september zijn.

Op bierdopje.com staan de Nederlandse ondertitels meestal al twee dagen na de uitzending online.

Soms zelfs op de dag zelf nog, goede site voor serie subs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit dus helemaal in to Prison Break, Seizoen vier mee bezig. Aflevering 11.

Alleen ik vraag me nu af wie die secretaresse/ agente is. Kan nergens iets over haar vinden. Iemand een idee wie het is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit dus helemaal in to Prison Break, Seizoen vier mee bezig. Aflevering 11.

Alleen ik vraag me nu af wie die secretaresse/ agente is. Kan nergens iets over haar vinden. Iemand een idee wie het is?

Bedoel je Gretchen Morgan, gespeeld door Jodi Lyn O'Keefe? Heb PB al een tijd geleden gezien, meer vrouwelijke agentes weet ik zo even niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Die is makkelijk te vinden.

[spoiler=Fail]In seizoen vier is t-bag ineens succesvol verkoper. En heeft hij een eigen kantoor met secretaresse.

Die secretaresse blijkt agente te zijn.

bewerkt door Vegas
Link naar opmerking
Deel via andere websites