Keko Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Is ook uitgezonden in Nederland voor een tijdje, toen kregen Carlo Boszhard en Irene Moors en achterlijke idee om gewoon alle grappen te jatten en het in het Nederlands uit te gaan voeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik probeer een aflevering van The Big Bang Theory van afgelopen maandag terug te kijken maar via YouTube kan dat niet en word ik constant door verwezen naar links van sites maar ik weet niet wat betrouwbare sites zijn waarmee ik geen virussen binnen haal, iemand nog tips van goeie sites voor dit soort dingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Via torrents is gewoon het beste, weet niet welke aflevering je zoekt maar anders kan ik je wel een goede link sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Via torrents is gewoon het beste, weet niet welke aflevering je zoekt maar anders kan ik je wel een goede link sturen.The Stag Convergence: Season 5 Episode 22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 (bewerkt) Boem tjikkie wauw wauw. ;c 3 juni 2012 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Pssssst, dat mag niet op MU ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2012 (bewerkt) Welke komedie kan ik nog kijken mensen? Gezien: Parks & Recreation The League BMS Friends HIMYM Man Up! Modern Family New Girl Scrubs That 70's Show Big Bang Theory Rules of Engagement The Office UK/US 2,5 men Community 11 juni 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Community? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2012 Gut, ik wist dat ik er een paar vergeten was. Community ook al gezien :( Zat zelf aan It's Always Sunny In Philadelphia te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Happy Endings ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2012 Happy Endings ;) Ik zie Elisha Cuthbert in de cast, gaan we regelen dus! Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Gut, ik wist dat ik er een paar vergeten was. Community ook al gezien :( Zat zelf aan It's Always Sunny In Philadelphia te denken. Doen, heerlijke onderbroekenlol! Verder kun je ook 30 Rock (zeker doen) en Workaholics (verstand op nul) proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 It's Always Sunny In Philadelphia is inderdaad heerlijke onzin, hoewel ik nu al wel een jaar lang bij seizoen 4 ben. Voor de wat verfijndere humor kan ik zeker Arrested Development aanraden, maar dat ligt helaas niet iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Hoeveel seizoenen zijn er van The Sopranos? Ben momenteel bij Seizoen 4, wat een heerlijke serie zeg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 (bewerkt) Happy Endings ;) _O_ @ Ilias: zes. Je bent er wel als een speer doorheen gegaan zeg ;) Edit: @ Daniël: Eventueel nog Extras en Life's Too Short. Beide van Stephen Merchant en Ricky Gervais. 11 juni 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 It's Always Sunny In Philadelphia is inderdaad heerlijke onzin, hoewel ik nu al wel een jaar lang bij seizoen 4 ben. Hier hetzelfde. Maar dat komt vooral omdat ik de serie op matige kwaliteit heb gedownload en ik dat voor geen meter vind kijken. Zelfde verhaal bij Breaking Bad overigens. Zelf had ik na New Girl nog wel zin in een luchtige komedie, heb dus Happy Endings maar even gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Blackadder! Meeeeeeeeeh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Blackadder! Meeeeeeeeeh. +100 ook Red Dwarf, Monty Python, Sledge Hammer, Police Squad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Veep is ook zeer aardig. Van HBO, eerste seizoen net afgelopen, 8 afleveringetjes maar. Donderdag weer Suits trouwens :)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 13 juni 2012 Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik ben begonnen met Twin Peaks, direct al een heerlijke pilot van 90 minuten. Ik ben nog niet zo totaal ondersteboven als dat andere mensen zijn, maar er zit wel heel veel potentie in. Vooral qua sfeer is het, mede door de briljante muziek van Angelo Badalamenti, echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Deze intro quiz is wel grappig. Alleen bloedje irritant als je een paar wel herkent maar niet kan plaatsen... (heb ik sowieso heeeeeeeeel erg bij eentje die eindigt met de tekst: the sun will shine... ik zie de intro zowat voor me maar ik kan hem niet plaatsen.) http://www.mijnserie.nl/quiz/serie_intro/?start=new Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Ik ben begonnen met Twin Peaks, direct al een heerlijke pilot van 90 minuten. Ik ben nog niet zo totaal ondersteboven als dat andere mensen zijn, maar er zit wel heel veel potentie in. Vooral qua sfeer is het, mede door de briljante muziek van Angelo Badalamenti, echt geweldig. Het wordt beter naarmate het vordert. Veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Twin Peaks _O_ Zo blij dat ik die serie heb gezien, staat zo in men top 5 Misschien tijd voor een herkijkbeurt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Momenteel weinig series die ik volg, dus ga beginnen aan Blue Moutain State;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten