Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Vind bij series als TBBT, Friends en andere sitcoms de personages altijd veel te oppervlakkig. Blijft gewoon dezelfde humor en na een tijd begint dat te vervelen. Dan vind ik het nog bijzonder knap dat een serie als Friends zo lang heeft meegedraaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind het niet gek. Juist omdat ze gebruik maakten van hetzelfde concept en zo een enorme schare fans op hebben kunnen bouwen. Ik blijf zelfs na vier keer zien nog lachen om bepaalde afleveringen, dat tekent imo ook de kwaliteit van de serie. Qua diepgang is het wellicht niet de beste serie (al is de romance tussen Ross en Rachel natuurlijk epic), qua humor heeft het altijd op hetzelfde (en in mijn, en met mij vele anderen, ogen dus hoge) niveau gezeten. Dat is knap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

New Girl is trouwens ook verrassend leuk.

Absoluut. Maar dat komt vooral door de mate van nonchalance waarmee Zooey Deschanel acteert in mijn ogen, in combinatie met dat smoelwerkje van haar natuurlijk ;)

Maar erg leuke serie inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat komt meer door Nick en Schmidt. Deschanel is wel leuk om naar te kijken, maar vind haar geen komisch talent.

Echt 100% eens, vind Deschanel eerder irritant dan iets toevoegen.

Ben trouwens eindelijk weer bij met de series die ik volg, nu bezig met de seasonfinal van Bones en dan alleen Criminal Minds nog (maar die kijk ik samen met mijn vriendin).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Il capo dei capi heb ik hier al twee jaar liggen of zo, heb er nooit zin voor (gemaakt). Misschien van de zomer eens aan beginnen.

Het zijn maar zes afleveringen van 100 minuten ofzo. Is niet zo heel lang. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis een kwestie van een nieuw cd'tje erin doen/andere file aanklikken. ;c

Nee ik snap je wel hoor. Ik had zelf ook even nodig voordat ik hem uiteindelijk bekeken heb. Maar ben wel enorm blij dat ik dat gedaan heb. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites