Moser Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Vind bij series als TBBT, Friends en andere sitcoms de personages altijd veel te oppervlakkig. Blijft gewoon dezelfde humor en na een tijd begint dat te vervelen. Dan vind ik het nog bijzonder knap dat een serie als Friends zo lang heeft meegedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Ik vind het niet gek. Juist omdat ze gebruik maakten van hetzelfde concept en zo een enorme schare fans op hebben kunnen bouwen. Ik blijf zelfs na vier keer zien nog lachen om bepaalde afleveringen, dat tekent imo ook de kwaliteit van de serie. Qua diepgang is het wellicht niet de beste serie (al is de romance tussen Ross en Rachel natuurlijk epic), qua humor heeft het altijd op hetzelfde (en in mijn, en met mij vele anderen, ogen dus hoge) niveau gezeten. Dat is knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Ja ben sowieso niet echt fan van het genre dus nogal subjectief ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 New Girl is trouwens ook verrassend leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2012 New Girl is trouwens ook verrassend leuk. Absoluut. Maar dat komt vooral door de mate van nonchalance waarmee Zooey Deschanel acteert in mijn ogen, in combinatie met dat smoelwerkje van haar natuurlijk ;) Maar erg leuke serie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Nou dat komt meer door Nick en Schmidt. Deschanel is wel leuk om naar te kijken, maar vind haar geen komisch talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 New Girl is trouwens ook verrassend leuk. Is naarmate het seizoen vorderde wel een stuk beter/leuker geworden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou dat komt meer door Nick en Schmidt. Deschanel is wel leuk om naar te kijken, maar vind haar geen komisch talent. Echt 100% eens, vind Deschanel eerder irritant dan iets toevoegen. Ben trouwens eindelijk weer bij met de series die ik volg, nu bezig met de seasonfinal van Bones en dan alleen Criminal Minds nog (maar die kijk ik samen met mijn vriendin). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wanneer beginnen de nieuwe TBBT, HIMYM en TAAHM weer? Half september ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Iemand Il Capo Dei Capi al gezien? Verwacht er veel van :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wanneer beginnen de nieuwe TBBT, HIMYM en TAAHM weer? Half september ofzo? Inderdaad, half - eind september beginnen de herfst series weer. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Komedies als TBBT, HIMYM en TAAHM download ik altijd hele seizoenen. Deze week de laatste seizoenen van de eerste twee gedownload, en TAAHM ben ik pas mee begonnen. Zit nu in seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Iemand Il Capo Dei Capi al gezien? Verwacht er veel van :) Ja ik. Echt een ontzettend goede serie imo. :) Je mag er zeker wat van verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Mooi, 1e ep was alleszins leuk. Wel jammer dat m'n Engelse subs niet geweldig zijn :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Il Capo dei Capo is een van de beste dingen die ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Mooi, 1e ep was alleszins leuk. Wel jammer dat m'n Engelse subs niet geweldig zijn :p Tja daar heb ik geen last van. Heb de dvd-box hier liggen. @Wouter Mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Il capo dei capi heb ik hier al twee jaar liggen of zo, heb er nooit zin voor (gemaakt). Misschien van de zomer eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Klinkt veelbelovend, heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord ook al ben ik een freak van het maffia-genre. Binnenkort zeker maar eens binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Il capo dei capi heb ik hier al twee jaar liggen of zo, heb er nooit zin voor (gemaakt). Misschien van de zomer eens aan beginnen. Het zijn maar zes afleveringen van 100 minuten ofzo. Is niet zo heel lang. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Il capo dei capi is idd een fantastische mini-serie, vorig jaar gezien. Op sommige momenten langdradig maar de sfeer die erin hangt is onovertroffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Over Happy Endings, zeer leuke serie. Het 2de seizoen vind ik stukken beter dan het 1ste. Ook leuke vriendengroep; blanke vrouw met zwarte man, een homo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Het zijn maar zes afleveringen van 100 minuten ofzo. Is niet zo heel lang. ;c Maar het zijn dus wel vier of vijf films. Dan pak ik dus liever een film. ;) Hadden ze er maar één film van moeten maken, net als La Meglio Gioventu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Tis een kwestie van een nieuw cd'tje erin doen/andere file aanklikken. ;c Nee ik snap je wel hoor. Ik had zelf ook even nodig voordat ik hem uiteindelijk bekeken heb. Maar ben wel enorm blij dat ik dat gedaan heb. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Iemand die "Come fly with me" al gezien heeft? Heerlijk Britse humor van Matt Lucas en David Walliams (Little Britain) :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 Iemand die "Come fly with me" al gezien heeft? Heerlijk Britse humor van Matt Lucas en David Walliams (Little Britain) :-D Al een jaar of twee geleden toen ze het uitzonden op BBC3 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten