Rexcoder Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Firefly is uit, heel leuke serie! Morgen maar eens de vervolgfilm Serenity zien. Toch jammer dat het maar 1 seizoen telt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Breakout Kings S2E03 is uit en de aflevering is weer een goede! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Firefly is uit, heel leuke serie! Morgen maar eens de vervolgfilm Serenity zien. Toch jammer dat het maar 1 seizoen telt. De film nu gezien, toch echt zo jammer dat er geen tweede seizoen van gekomen is. De film heeft de honger naar een vervolg alleen maar doen groeien. Firefly is een pareltje! (niet voor niets een 9.3/10 op IMDb) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Firefly staat al heel lang op de lijst, maar ik ben al lang niet meer in een sci-fi mood geweest. Ligt de focus daar heel erg op of kijkt het net zo makkelijk weg als menigeen drama? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Firefly is uit, heel leuke serie! Morgen maar eens de vervolgfilm Serenity zien. Toch jammer dat het maar 1 seizoen telt. Ik hoef nog maar 2 afleveringen. Het is inderdaad echt een goede, leuke serie. Wat bedoel jij met de vervolg film Serenity? Er is namelijk een een soort on-officiële pilot genaamd Serenity (duurt 2 uur). Hier zie je dan hoe ze allemaal op het schip komen? De volgorde van de gehele serie is dus eigenlijk een beetje raar. Ik heb de chronologische SERIE-volgorde aangehouden, zie http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Firefly_episodes. Dus niet de volgorde qua data dat ze zijn gereleased. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 (bewerkt) De film die volgt op de serie: http://www.imdb.com/title/tt0379786/ Zeker kijken, het is de moeite! :) EDIT: @Wesley: Het is zeker geen typische sci-fi reeks. Het bevat ook tal van western-elementen. Als ik jou was zou ik gewoon beginnen kijken en zien wat je er van vindt. Ik ben de serie ook gewoon beginnen kijken omdat het hoge scores haalde en niet omdat het een sci-fi reeks is (normaal kijk ik daar nooit naar). :) 20 maart 2012 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 (bewerkt) Zo, klaar met de serie. Die serie moet ik ook zeker nog gaan zien. Wel zonde dat de serie is afgelopen ja. Ik ben eigenlijk nog heel erg benieuwd naar een aantal zaken, zoals: [tekst]Wie is Book nou precies??? Wat kan River nog eigenlijk allemaal???[/tekst] 20 maart 2012 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Gelieve spoilers in de spoiler- of tekst-tags te zetten ivm blauwe lay-out. Dank u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Ach, een echte spoiler is het niet, maar ik zal er aan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Zo, klaar met de serie. Die serie moet ik ook zeker nog gaan zien. Wel zonde dat de serie is afgelopen ja. Ik ben eigenlijk nog heel erg benieuwd naar een aantal zaken, zoals: [tekst]Wie is Book nou precies??? Wat kan River nog eigenlijk allemaal???[/tekst] [spoiler=Firefly]Over Book zullen we verder niets te weten komen. Hij is een soort priester, maar bezit ook kennis van criminele activiteiten. Maar waarom dat is blijft een raadsel. In de film zal wat duidelijker worden wat River nog allemaal kan en wat ze precies met haar hebben uitgespookt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 (bewerkt) Ik ben net begonnen met Extras. Heb pas 3 afleveringen gezien, maar ik vind het nu al briljant. Vooral die 3e aflevering met Kate Winslet was geweldig_O_: ''Kate Winslet, talking dirty to Anne Frank and Joseph Goebbels, just another normal day.'' Zit dat nu net te kijken. Kate Winslet echt briljant! Haha, de ontknoping van die aflevering ook!!!! 21 maart 2012 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Ah, dan zal ik de film nog maar even wat sneller gaan zien dan dat de bedoeling was :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 (bewerkt) Kan de laatste aflevering van The Office (afgelopen donderdag in de VS uitgezonden) nog niet online vinden. Beetje vreemd. -edit- Never mind, blijkt niet uitgezonden te zijn. 26 maart 2012 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 De nieuwste Breakout Kings is online. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Net de laatste twee afleveringen van Alcatraz gekeken, kan er geen traan om laten als zij gecanceld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Voor de mensen die beetje van Sprookjes of Jennifer Morrison houden, raad ik Once Upon a Time aan. Eertse seizoen is aan de gang iis wel grappig bedacht, mijn vriendin vind het helemaal geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Post dat maar in de roze sectie Pino :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Waar downloaden jullie series? Ik altijd van eztv, maar nu krijg ik daar allemaal .3gp bestandjes die mijn mediaplayer niet herkent. En extensie gewoon wijzigen werkt helaas ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 VLC media player downloaden, en anders mss even kijken bij VTV of Tvteam op de piratenbaai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 jaja ik kan ze kijken met vlc mediaplayer. Maar niet op mijn mediaplayer die aan mn tv hangt, waar ik al mijn series en films op kijk. piratenbaai is geblockt door ziggo maar heb nog een omleidingssite gevonden, ik download ze nu ook van daar al is het wel zoeken, want daar zijn de beste torrents ook die van eztv. Had al een programmaatje gedownload om te converteren, maar dat duurt echt megalang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Oef, de beste zijn ook van EZTV, maar die andere 2 zijn ook goede uploaders die mss nog wel in avi format uploaden, download zelf ook alles via EZTV dus ja. Ik denk dat als VTV of TVteam je niet verder kunnen helpen dat het vies lastig gaat worden om de wekelijkse afleveringen binnen te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Gisteren nog wel op Piratenbaai Game Of Thrones en Once Upon a Time kunnen binnenhalen. Snap trouwens niet waarom het nu ineens weer zo'n raar formaat moet zijn. .mp4 was toch prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Vond zelf AVI het fijnst, aangezien de PS3 ook niet altijd lekker mp4 bestanden afspeelt? Kan je niet op extensie zoeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ik vind het ook irritant dat je bij piratenbaai nu alleen nog maar magnetlinks hebt. Dan zie je de bestanden niet en download hij automatisch meteen alle bestanden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Daarom download ik ook niet meer via PB. Nu Torrenthound oid. Ik wil vaak eerst even de extensie kunnen zien (al kan je dat ook wel zien aan de totale grootte). Of beter komt Playstation met een systeemupdate waarmee je gewoon mp4 en mkv af kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten