Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Firefly is uit, heel leuke serie! Morgen maar eens de vervolgfilm Serenity zien. Toch jammer dat het maar 1 seizoen telt.

De film nu gezien, toch echt zo jammer dat er geen tweede seizoen van gekomen is. De film heeft de honger naar een vervolg alleen maar doen groeien. Firefly is een pareltje! (niet voor niets een 9.3/10 op IMDb)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Firefly is uit, heel leuke serie! Morgen maar eens de vervolgfilm Serenity zien. Toch jammer dat het maar 1 seizoen telt.

Ik hoef nog maar 2 afleveringen. Het is inderdaad echt een goede, leuke serie.

Wat bedoel jij met de vervolg film Serenity? Er is namelijk een een soort on-officiële pilot genaamd Serenity (duurt 2 uur). Hier zie je dan hoe ze allemaal op het schip komen? De volgorde van de gehele serie is dus eigenlijk een beetje raar. Ik heb de chronologische SERIE-volgorde aangehouden, zie http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Firefly_episodes. Dus niet de volgorde qua data dat ze zijn gereleased.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De film die volgt op de serie: http://www.imdb.com/title/tt0379786/

Zeker kijken, het is de moeite! :)

EDIT: @Wesley: Het is zeker geen typische sci-fi reeks. Het bevat ook tal van western-elementen. Als ik jou was zou ik gewoon beginnen kijken en zien wat je er van vindt. Ik ben de serie ook gewoon beginnen kijken omdat het hoge scores haalde en niet omdat het een sci-fi reeks is (normaal kijk ik daar nooit naar). :)

bewerkt door Rexcoder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, klaar met de serie. Die serie moet ik ook zeker nog gaan zien.

Wel zonde dat de serie is afgelopen ja. Ik ben eigenlijk nog heel erg benieuwd naar een aantal zaken, zoals: [tekst]Wie is Book nou precies??? Wat kan River nog eigenlijk allemaal???[/tekst]

bewerkt door sirkeith
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, klaar met de serie. Die serie moet ik ook zeker nog gaan zien.

Wel zonde dat de serie is afgelopen ja. Ik ben eigenlijk nog heel erg benieuwd naar een aantal zaken, zoals: [tekst]Wie is Book nou precies??? Wat kan River nog eigenlijk allemaal???[/tekst]

[spoiler=Firefly]Over Book zullen we verder niets te weten komen. Hij is een soort priester, maar bezit ook kennis van criminele activiteiten. Maar waarom dat is blijft een raadsel. In de film zal wat duidelijker worden wat River nog allemaal kan en wat ze precies met haar hebben uitgespookt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net begonnen met Extras. Heb pas 3 afleveringen gezien, maar ik vind het nu al briljant.

Vooral die 3e aflevering met Kate Winslet was geweldig_O_:

''Kate Winslet, talking dirty to Anne Frank and Joseph Goebbels, just another normal day.''

Zit dat nu net te kijken. Kate Winslet echt briljant!

Haha, de ontknoping van die aflevering ook!!!!

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja ik kan ze kijken met vlc mediaplayer. Maar niet op mijn mediaplayer die aan mn tv hangt, waar ik al mijn series en films op kijk.

piratenbaai is geblockt door ziggo maar heb nog een omleidingssite gevonden, ik download ze nu ook van daar al is het wel zoeken, want daar zijn de beste torrents ook die van eztv.

Had al een programmaatje gedownload om te converteren, maar dat duurt echt megalang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, de beste zijn ook van EZTV, maar die andere 2 zijn ook goede uploaders die mss nog wel in avi format uploaden, download zelf ook alles via EZTV dus ja. Ik denk dat als VTV of TVteam je niet verder kunnen helpen dat het vies lastig gaat worden om de wekelijkse afleveringen binnen te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom download ik ook niet meer via PB. Nu Torrenthound oid. Ik wil vaak eerst even de extensie kunnen zien (al kan je dat ook wel zien aan de totale grootte).

Of beter komt Playstation met een systeemupdate waarmee je gewoon mp4 en mkv af kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites