Sophomore Geplaatst 16 februari 2012 Share Geplaatst 16 februari 2012 (bewerkt) Ben begonnen met Flodder kijken. Meeste afleveringen heb ik al wel gezien, maar zitten toch nog zeker een paar leuke tussen die ik heb gemist. Recent ook wat van It's Always Sunny in Philadelphia, misschien dat ik die ook ga kijken 20 februari 2012 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 Zag een tijdje geleden deze trailer, dacht eerst dat het een film was maar blijkt dus een serie te zijn. Benieuwd wat het is want het ziet er wel goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 ff een reminder voor de liefhebbers; the Walking Dead is weer begonnen Ja heb de nieuwe episodes al gezien. Lijkt erop dat de vaart erin begint te komen. Goed vooruitzicht. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 One tree hill, the return of Lucas_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Okay, gisteren Breaking Bad seizoen 2 afgekeken. Waar zal ik nu verder gaan? Dexter seizoen 6, Oz seizoen 5, The Wire seizoen 1 of 24 seizoen 3? Ik denk dat ik The Wire nog even bewaar, dan kan ik eerst even Oz helemaal afkijken en heb ik weer een serie helemaal gezien. Dan mag The Wire zijn plaats innemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik zou verder gaan met Breaking Bad seizoen 3 ;). En daarna raad ik Breaking Bad seizoen 4 aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Eind vorige maand begonnen met Leverage. Serie is een soort moderne Robin Hood met referenties naar de A-Team.Het team is ook bijna altijd op de vlucht voor de politie,ze helpen onschuldige mensen en de hoofdrolspeler is net als Hannibal liefhebber van ingewikkelde plannen. http://www.imdb.com/title/tt1103987/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Eind vorige maand begonnen met Leverage. Serie is een soort moderne Robin Hood met referenties naar de A-Team.Het team is ook bijna altijd op de vlucht voor de politie,ze helpen onschuldige mensen en de hoofdrolspeler is net als Hannibal liefhebber van ingewikkelde plannen. http://www.imdb.com/title/tt1103987/ Geïnspireerd op Hustle toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik zou verder gaan met Breaking Bad seizoen 3 ;). En daarna raad ik Breaking Bad seizoen 4 aan. Nee, ik houd van afwisseling. Die komt later wel weer, ik denk dat ik nu toch maar ff Oz ga doen. Aardige cliffhanger eind seizoen 4, dus ben benieuwd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Mehh, Ik wil Firefly, Battlestar Galatica (de nieuwe) en Star Trek hebben, maar nergens in NL te krijgen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Binnekort weer verder met Spartacus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Deze week geen afleveringen TAAHM en HIMYM en vorige week geen van TBBT? Of zoek ik slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik ben twee maanden geleden begonnen met Suits. Niet veel tijd dus heb pas acht afleveringen gezien, maar vind het wel erg tof tot nu toe :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Zo, de shock dat ik alles van The Wire heb gezien ben ik te boven (verdomme, dat was even hard ;c). Nu begin ik met The Sopranos, Sons of Anarchy of The Shield. Sopranos is misschien schande dat ik dat nog nooit gezien heb, maar anderzijds heb ik nu wel de leeftijd dat ik alle aspecten moet kunnen appreciëren. Weet niet of ik 2 jaar terug al klaar was om de genialiteit binnen dat soort van series te begrijpen. Ook Luther, Psych en Homeland moet ik nog zien, werk genoeg dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 De pilot van Firefly belooft, ben benieuwd naar het vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Ik zou met The Shield beginnen maarja ik heb ook maar een goede smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Je legt jezelf wel drie uitstekende series voor. The Sopranos is eigenlijk constant hoog (hoogste van de drie imo) niveau, met een eikel van een hoofdpersoon waar je toch van houdt. Niet kijken om de actie btw. The Shield is ook constant hoog niveau, met een uitschieter bij seizoen 5. Af en toe flinke actie. Sons of Anarchy is eigenlijk een klein beetje een mix van dit: hoofdpersonen niet altijd even aangenaam, hoewel veel minder dan Tony Soprano. Stevige actie, iets meer dan The Shield. Dus kijk maar wat je doet. Ikzelf ben blij met de volgorde die ik heb gevolgd (Sopranos-Shield-SoA) omdat het voor mij super-erg goed-goed is en ik hierdoor het iets minder goede beter kon waarderen, maar dat kan per persoon verschillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Als ik dat zo lees, zou ik de series juist liever andersom bekijken. Gewoon steeds beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Deze week geen afleveringen TAAHM en HIMYM en vorige week geen van TBBT? Of zoek ik slecht? En deze week ook al niet volgens mij. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Je legt jezelf wel drie uitstekende series voor. The Sopranos is eigenlijk constant hoog (hoogste van de drie imo) niveau, met een eikel van een hoofdpersoon waar je toch van houdt. Niet kijken om de actie btw. The Shield is ook constant hoog niveau, met een uitschieter bij seizoen 5. Af en toe flinke actie. Sons of Anarchy is eigenlijk een klein beetje een mix van dit: hoofdpersonen niet altijd even aangenaam, hoewel veel minder dan Tony Soprano. Stevige actie, iets meer dan The Shield. Dus kijk maar wat je doet. Ikzelf ben blij met de volgorde die ik heb gevolgd (Sopranos-Shield-SoA) omdat het voor mij super-erg goed-goed is en ik hierdoor het iets minder goede beter kon waarderen, maar dat kan per persoon verschillen. Hm, denk ook dat jou volgorde ga volgen. Ben wel fan van subtiele criminaliteit, heb ik veel meer mee dan pure actie. Daarom dat American Gangster één van m'n lievelingsfilms is, echt een vreemde fetisj van mij aangezien ik nog nooit iemand gezien heb die die even hoog quoteert als ik dat doe :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 De pilot van Firefly belooft, ben benieuwd naar het vervolg! Die staat ook op mijn lijst op binnenkort gezien te worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 De pilot van Firefly belooft, ben benieuwd naar het vervolg! Firefly is een goeie serie. http://www.imdb.com/title/tt0379786/ is een film na de serie. Je moet ook eens kijken of je Farscape iets voor je is. Hij begint een beetje flauw maar wordt beter hoe verder je komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 De serie Luck van HBO stopt vanwege de dood van een 3e paard tijdens de opnames. In seizoen 1 kwamen al 2 paarden te overlijden, en nu vonden de makers het genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Goede beslissing, heb de serie zelf nooit gezien, maar het maken van gewoon een "serie" moet geen levens gaan kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Zonde, erg aangename serie. Wel begrijpelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten