Hansje Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Sowieso The Wire, Game of Thrones is wel ok, maar niet heel speciaal ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Vind die nieuwe Spartacus helaas geen verbetering, maar verder blijft het natuurlijk heerlijk hersenloos vermaak :DEerste kwartier even wennen, daarna gewoon oké. Wel een stuk minder afgetraind hij trouwens :cab: Crixus blijft ook epic met zijn sicke stem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 The Wire of Game of Thrones? The Wire of Game of Thrones??? Keuzes, keuzes....... dus wie overtuigd me? Heb nooit iets van Game of Thrones gezien, maar in principe zeg ik altijd The Wire. Wat er ook tegenover staat. Tenzij je zin hebt in leuk vermaak of romantiek ofzo, dan zou ik The Wire niet direct aanraden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Beide series zijn gewoon super, maar Ik zou eerst aan GoT beginnen aangezien dat in 10 afleveringen gedaan is en dan kan je daarna naar The Wire kijken. Overigens raad ik ook Misfits aan, echt heldige serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik zou ook begginnen met Game of Thrones. The Wire ga je toch niet leuk vinden Lange. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik ben opzich best een fan van drama/crime series, na comedy mijn favoriete genre en episode 1 beviel me best wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Beginnen met Game of Thrones. Is een steengoede serie die je relatief snel hebt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ja maar jullie vergeten allemaal het feit dat als ik GoT goed vind dat ik vanaf April de aankomende jaren ook weer elke week 1 uur moet inleveren, want dan word het gewoon weer wekelijks volgen. The Wire kan ik nu tussen alle andere series door gewoon op een normaal tempo af kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Als je eenmal aan the Wire begonnen bent, kan je je gehele sociale leven vaarwel zeggen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 First world problems. Alsof je dat uur niet hebt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Is Lost nog de moeite om te beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik ben ergens in seizoen 3 of 4 gestopt toen was ik wel klaar met die onrealistische rotzooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Is Lost nog de moeite om te beginnen? In z'n geheel heeft de serie me wat teleurgesteld, maar alleen voor seizoen 1 en 2 zou je de serie al moeten kijken imo. Karakterontwikkeling en -uitdieping is wel over de gehele serie fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik vind Lost overigens nog wel gewoon steeds de moeite waard. Natuurlijk wordt het allemaal iets minder, maar daarmee zit de serie dan nog steeds rond de 8,5 voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Nikita is een leuke serie die ik aanraad, gebeurt veel in wat je niet verwacht en veel actie. +1, alleen jammer dat de eerste aflevering gelijk valt met Homeland. Al denk ik er steeds meer over om Homeland dan maar te laten schieten en later terug te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik vind Lost overigens nog wel gewoon steeds de moeite waard. Natuurlijk wordt het allemaal iets minder, maar daarmee zit de serie dan nog steeds rond de 8,5 voor mij. Seizoen 1 en 2 zijn geweldig, seizoen 3, 4 en 5 heel degelijk tot goed en seizoen 6 is gewoon huilen met de pet op. Met de laatste aflevering als absoluut toppunt qua teleurstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Seizoen 1 en 2 zijn geweldig, seizoen 3, 4 en 5 heel degelijk tot goed en seizoen 6 is gewoon huilen met de pet op. Met de laatste aflevering als absoluut toppunt qua teleurstelling. Vind ik niet. Voor mij viel het wel redelijk op zijn plaats. Niet op het niveau van S01 of S02, maar ik heb de serie behoorlijk tevreden afgesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Het gevoel dat ze dit einde maar hadden verzonnen omdat ze niet meer uit hun eigen brei van mysteries kwamen, was helaas te sterk aanwezig. Hoewel dit wel een typisch hate it or love it-einde was volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Het gevoel dat ze dit einde maar hadden verzonnen omdat ze niet meer uit hun eigen brei van mysteries kwamen, was helaas te sterk aanwezig. Hoewel dit wel een typisch hate it or love it-einde was volgens mij. Vooral dat laatste inderdaad. Er was een kamp dat er beslist niet over te spreken was en er was een kamp dat er vrijwel lyrisch over was. Lyrisch ben ik niet, maar ik kan er heel goed mee leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 januari 2012 Share Geplaatst 27 januari 2012 Ben nu bezig met seizoen 2 van In Therapie. Godsamme zeg wat heeft die Jeroen Krabbé een heerlijke tekstbehandeling. Daar kan ik echt intens van genieten :D Al zijn de algehele acteerprestaties van een hoog niveau, maar dat is ook niet zo gek met een team met o.a. Peter Blok, Jeroen Krabbé, Jaap Spijkers en Jacob Derwig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Een nederlandse variant op de Amerikaanse versie of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Net episode 1 van The Wire gezien. Lange, ik zou er niet aan beginnen, gaat veel te langzaam voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Net episode 1 van The Wire gezien. Lange, ik zou er niet aan beginnen, gaat veel te langzaam voor je. Is het wat Piet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Pieter, lul eens niet zo uit je nek met dat een serie mij niet ligt omdat het te langzaam gaat. Ik heb genoeg series gevolg met een verhaal wat uitgesmeerd word over 1 of meerdere seizoenen, die ik ook gewoon goed vind. Verkondig geen onzin omdat ik BB minder goed vond dan de algemene mening is. Ik heb me er namelijk geen moment mee verveeld en ook nergens geroepen dat het een slechte serie is BITCH!! ;c Vond trouwens aflevering 1 van The Wire best goed, alleen is het echt een serie die je elke seconden moet volgen om er goed in te komen, iets waar ik nu geen zin/tijd voor heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik heb de eerste 2 gezien, nog niet onder de indruk. Hoopd athet gauw gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten