Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The Wire of Game of Thrones? The Wire of Game of Thrones??? Keuzes, keuzes....... dus wie overtuigd me?

Heb nooit iets van Game of Thrones gezien, maar in principe zeg ik altijd The Wire. Wat er ook tegenover staat.

Tenzij je zin hebt in leuk vermaak of romantiek ofzo, dan zou ik The Wire niet direct aanraden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar jullie vergeten allemaal het feit dat als ik GoT goed vind dat ik vanaf April de aankomende jaren ook weer elke week 1 uur moet inleveren, want dan word het gewoon weer wekelijks volgen. The Wire kan ik nu tussen alle andere series door gewoon op een normaal tempo af kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nikita is een leuke serie die ik aanraad, gebeurt veel in wat je niet verwacht en veel actie.

+1, alleen jammer dat de eerste aflevering gelijk valt met Homeland. Al denk ik er steeds meer over om Homeland dan maar te laten schieten en later terug te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Lost overigens nog wel gewoon steeds de moeite waard. Natuurlijk wordt het allemaal iets minder, maar daarmee zit de serie dan nog steeds rond de 8,5 voor mij.

Seizoen 1 en 2 zijn geweldig, seizoen 3, 4 en 5 heel degelijk tot goed en seizoen 6 is gewoon huilen met de pet op. Met de laatste aflevering als absoluut toppunt qua teleurstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 en 2 zijn geweldig, seizoen 3, 4 en 5 heel degelijk tot goed en seizoen 6 is gewoon huilen met de pet op. Met de laatste aflevering als absoluut toppunt qua teleurstelling.

Vind ik niet. Voor mij viel het wel redelijk op zijn plaats. Niet op het niveau van S01 of S02, maar ik heb de serie behoorlijk tevreden afgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gevoel dat ze dit einde maar hadden verzonnen omdat ze niet meer uit hun eigen brei van mysteries kwamen, was helaas te sterk aanwezig. Hoewel dit wel een typisch hate it or love it-einde was volgens mij.

Vooral dat laatste inderdaad. Er was een kamp dat er beslist niet over te spreken was en er was een kamp dat er vrijwel lyrisch over was. Lyrisch ben ik niet, maar ik kan er heel goed mee leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu bezig met seizoen 2 van In Therapie. Godsamme zeg wat heeft die Jeroen Krabbé een heerlijke tekstbehandeling. Daar kan ik echt intens van genieten :D Al zijn de algehele acteerprestaties van een hoog niveau, maar dat is ook niet zo gek met een team met o.a. Peter Blok, Jeroen Krabbé, Jaap Spijkers en Jacob Derwig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pieter, lul eens niet zo uit je nek met dat een serie mij niet ligt omdat het te langzaam gaat. Ik heb genoeg series gevolg met een verhaal wat uitgesmeerd word over 1 of meerdere seizoenen, die ik ook gewoon goed vind. Verkondig geen onzin omdat ik BB minder goed vond dan de algemene mening is. Ik heb me er namelijk geen moment mee verveeld en ook nergens geroepen dat het een slechte serie is BITCH!! ;c

Vond trouwens aflevering 1 van The Wire best goed, alleen is het echt een serie die je elke seconden moet volgen om er goed in te komen, iets waar ik nu geen zin/tijd voor heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites