bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Vind Alcatraz na de eerste aflevering nog maar matig. Sommige lijntjes waarvan je nu al min of meer de gevolgen kunt voorspellen. Hopelijk wordt het trouwens ook geen serie waarin elke week één zaak opgelost wordt. Dat zou ik ook een beetje lame vinden. Blijf het nog wel even volgen, maar ben sceptisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Wat zijn goede series op dit moment? Waarin actie zit en/of mysterie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Breaking Bad, Dexter(naar het schijnt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Wat zijn goede series op dit moment? Waarin actie zit en/of mysterie? Actie: Sons of Anarchy (vierde seizoen net afgelopen). Daar zit althans genoeg actie in. Qua mysterie is dus, zoals je hierboven al kunt lezen, Alcatraz (o.a. van J.J. Abrams; Lost) net begonnen. Ook Homeland (zowel actie als een beetje mysterie, volgens mij) schijnt erg goed te zijn (net klaar met eerste seizoen). Qua klassiekers op mysterie-gebied kun je eventueel The X Files en Twin Peaks nog proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Qua klassiekers op mysterie-gebied kun je eventueel The X Files en Twin Peaks nog proberen. :thumb: Kusje voor Joran Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Vind Alcatraz na de eerste aflevering nog maar matig. Sommige lijntjes waarvan je nu al min of meer de gevolgen kunt voorspellen. Hopelijk wordt het trouwens ook geen serie waarin elke week één zaak opgelost wordt. Dat zou ik ook een beetje lame vinden. Blijf het nog wel even volgen, maar ben sceptisch. Net de tweede aflevering gezien. Het mysterie dat ontrafeld moet/gaat worden is erg interessant, maar de opzet is niet echt mijn smaak. Zoals ik al vermoedde wordt er, tot mijn grote spijt, inderdaad elke week een zaak opgelost. Waarbij we, als kijker, steeds kleine stukjes informatie over het mysterie te zien krijgen. Beetje matig. Enige reden waarom ik dit blijf volgen is omdat het mysterie me te veel boeit. Gezien het einde van Lost ben ik echter bang voor een ontzettende tegenvaller. Het wordt dit seizoen dus een beetje aankijken hoe het mysterie zich ontwikkelt en als dit niet naar wens is, dan is het één van de eerste series die ik stop te volgen. Overigens vind ik hoe de eerste twee zaken worden opgelost echt veel te simpel. Er wordt niet eens de moeite gedaan om de kijker het gevoel te geven dat de detective een briljante ingeving krijgt (zoals we gewend zijn in het misdaad-genre). Het oplossen van de zaken heeft meer te maken met de domheid van de criminelen en hun voorspelbare patronen. Jammer, want spanning of de zaak wordt opgelost ontstaat hierdoor nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Wat zijn goede series op dit moment? Waarin actie zit en/of mysterie? Baantjer! :D Blijft briljant zeg, van de week maar eens helemaal opnieuw beginnen dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Haha, ja ik net ook gekeken. Blijft briljant ja, als ik tijd heb zeker eens allemaal binnenhalen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Net de tweede aflevering gezien. Het mysterie dat ontrafeld moet/gaat worden is erg interessant, maar de opzet is niet echt mijn smaak. Zoals ik al vermoedde wordt er, tot mijn grote spijt, inderdaad elke week een zaak opgelost. Waarbij we, als kijker, steeds kleine stukjes informatie over het mysterie te zien krijgen. Beetje matig. Enige reden waarom ik dit blijf volgen is omdat het mysterie me te veel boeit. Gezien het einde van Lost ben ik echter bang voor een ontzettende tegenvaller. Het wordt dit seizoen dus een beetje aankijken hoe het mysterie zich ontwikkelt en als dit niet naar wens is, dan is het één van de eerste series die ik stop te volgen. Overigens vind ik hoe de eerste twee zaken worden opgelost echt veel te simpel. Er wordt niet eens de moeite gedaan om de kijker het gevoel te geven dat de detective een briljante ingeving krijgt (zoals we gewend zijn in het misdaad-genre). Het oplossen van de zaken heeft meer te maken met de domheid van de criminelen en hun voorspelbare patronen. Jammer, want spanning of de zaak wordt opgelost ontstaat hierdoor nooit. Het lijkt mij dat die criminelen zich simpelweg vogelvrij voelen, omdat zij voor de wet niet meer bestaan. Denk ook dat naar mate je verder gaat komen in het seizoen, de voormalige inmates een stuk beter op hun hoede zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Hij stond al langer op mijn verlanglijstje, maar ik ben nu eindelijk begonnen met Spartacus, eerste drie afleveringen gezien en het bevalt me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Nieuwe seizoen begint daar volgende week ook weer van, ben wel benieuwd hoe de nieuwe Spartacus het gaat doen. Edit: WTF!? Ik kijk op de site van Spartacus, blijkt dus [spoiler=laatste aflevering seizoen 1]dat Lucretia de opstand heeft overleefd :cab: Edit 2: Eerste aflevering van het nieuwe seizoen valt al te downloaden, nog beter :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Oeh ik wist niet dat het nog verder, goed om te weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 22 januari 2012 Share Geplaatst 22 januari 2012 Trouwens voor de liefhebbers van stijlvolle misdaad met wat humor; Hustle is weer begonnen op de BBC. Aanrader (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 januari 2012 Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ben weer is op zoek naar een serie. Ik kijk het de laatste tijd redelijk vaak. Is op woensdag op tv. Op Net5 of Veronica. Weet zo even niet welke van de twee. Gaat ook over een onderzoeks team, zoals in NCIS ook het geval is. Weer weinig om mee te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 januari 2012 Share Geplaatst 22 januari 2012 Tip: kijk even in de tvgids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik kijk op dit moment vooral Oz en ben zojuist met Luther gestart. Oz zit ik aan het begin van seizoen vier en het grimmige sfeertje bevalt me echt goed. Veel leuke cameo's ook. Luther is een BBC crime drama met Idris Elba in de titelrol waarmee ik op aanraden van een Engelse vriend ben begonnen, gisteren de eerste aflevering bekeken en dat was het zeker waard. Elba was sterk bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik ben weer is op zoek naar een serie. Ik kijk het de laatste tijd redelijk vaak. Is op woensdag op tv. Op Net5 of Veronica. Weet zo even niet welke van de twee. Gaat ook over een onderzoeks team, zoals in NCIS ook het geval is. Weer weinig om mee te werken. Criminal Minds. Dûh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Tip: kijk even in de tvgids. Had ik al gedaan. Heb alleen geen papieren tv gids. Alleen die op internet en daar kon ik het niet vinden. Criminal Minds. Dûh. Yes. Die is het. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Ben je nou al aan The Unit begonnen? :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Haha, nee. Krijg de dvd van een maatje van me als hij uitgekeken is. Zal direct is vragen of hij klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 Nieuw seizoen Spartacus :dance: Eerste aflevering is in ieder geval al top :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Nieuw seizoen Spartacus :dance: Eerste aflevering is in ieder geval al top :dance: Vind die nieuwe Spartacus helaas geen verbetering, maar verder blijft het natuurlijk heerlijk hersenloos vermaak :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan.V. Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Nikita is een leuke serie die ik aanraad, gebeurt veel in wat je niet verwacht en veel actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 The Wire of Game of Thrones? The Wire of Game of Thrones??? Keuzes, keuzes....... dus wie overtuigd me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 The Wire of Game of Thrones? The Wire of Game of Thrones??? Keuzes, keuzes....... dus wie overtuigd me? Kwalitatief gezien natuurlijk The Wire. Dat is zo klaar als een klontje. Praktisch gezien kun je beter eerst Game of Thrones doen, die heb je er binnen 2 a 3 dagen doorheen gekeken en dan kun je daarna met The Wire beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten