Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij is het enige wat het met Prison Break gemeen heeft, dat het over een gevangenis gaat.

Klopt, want als ik het goed heb begrepen gaat het over de gevangenen van Alcatraz die onze tijd opeens allemaal weer opduiken.

Oh, dat is jammer. Vind gevangenisseries wel leuk, Oz ook bijvoorbeeld. Maar alsnog ben ik wel benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :)

Dank u! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziggo zelf maakt inmiddels meer bekend over de samenwerking met HBO. Vanaf 9 februari wordt er uitgezonden, 6, 7 en 8 februari zijn er al voorproefjes te zien. Series als Game of Thrones en The Borgias gaan worden uitgezonden in dezelfde week als ze in Amerika zijn uitgezonden, mét ondertiteling en zónder reclames. Daarnaast gaan er ook films uitgezonden worden en komen er op HBO2 heruitzendingen van oudere series (Band of Brothers etc.). Meer op de site van Ziggo.

NRC meldt overigens dat KPN en UPC ook overwegen HBO te gaan uitzenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is.

House of Lies vind ik na twee afleveringen een beetje magertjes. Volgens mij hebben ze geen idee welke kant ze opwillen. Blijft nu steken op een mix van Californication (borsten), White Collar (oplichten) en flauwe komedie. Het is ook een beetje te kort denk ik, 42 minuten had beter geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites