Tijn Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Klopt, want als ik het goed heb begrepen gaat het over de gevangenen van Alcatraz die onze tijd opeens allemaal weer opduiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Volgens mij is het enige wat het met Prison Break gemeen heeft, dat het over een gevangenis gaat. Klopt, want als ik het goed heb begrepen gaat het over de gevangenen van Alcatraz die onze tijd opeens allemaal weer opduiken. Oh, dat is jammer. Vind gevangenisseries wel leuk, Oz ook bijvoorbeeld. Maar alsnog ben ik wel benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Vanavond weer Nikita _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Op welke sites kijken jullie altijd series? Op mn vorige laptop had ik de site waar ik keek bij favorieten staan, maar nu niet meer. Dus tips graag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Torrent en dan streamen met de PS3, makkelijkste manier is gewoon via torrents en dan of volledige seizoenen binnen trekken bij Piratebay of losse afleveringen via EZTV/VTV/TvTeam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik download zelf alles, maar deze site gebruikte ik vroeger: http://watchseries.eu/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Die jonste van de twee vrouwen bij Nikita.:< Alex heet ze in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Torrent en dan streamen met de PS3, makkelijkste manier is gewoon via torrents en dan of volledige seizoenen binnen trekken bij Piratebay of losse afleveringen via EZTV/VTV/TvTeam Hoe streamen naar je PS3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :) Dank u! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 En dan gaat er een wereld voor je open, zo veel beter dan via de computer kijken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Het gaat gebeuren, Ziggo en HBO gaan samen digitale zenders aanbieden in Nederland. Voor €15 in de maand krijg je 3 HBO-kanalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Heb pas seizoen 2 van Prison Break afgekeken (met een belachelijk slecht einde), maar ik hoor dat het niet de moeite waard is om seizoen 3 en 4 te gaan bekijken. Iemand die dat kan beamen/verwerpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ach zo goed als seizoen 1 zal het nooit worden, maar als je niks te doen heb is het best vermakelijk. Vooral dat seizoen in die Panamese gevangenis vond ik wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Inderdaad, seizoen 1 was het absolute hoogtepunt. Seizoen 2 en 3 gingen ook nog wel, maar seizoen vier was echt belachelijk slecht. Die zou ik niet gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ziggo zelf maakt inmiddels meer bekend over de samenwerking met HBO. Vanaf 9 februari wordt er uitgezonden, 6, 7 en 8 februari zijn er al voorproefjes te zien. Series als Game of Thrones en The Borgias gaan worden uitgezonden in dezelfde week als ze in Amerika zijn uitgezonden, mét ondertiteling en zónder reclames. Daarnaast gaan er ook films uitgezonden worden en komen er op HBO2 heruitzendingen van oudere series (Band of Brothers etc.). Meer op de site van Ziggo. NRC meldt overigens dat KPN en UPC ook overwegen HBO te gaan uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Nice, nice :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Wel tof dat ze dus ook series uitzenden die niet van HBO zijn, zoals The Borgias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 !!!! One Tree Hill Seizoen 9 Is Begonnen !!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. Ik zag net dat aflevering 2 ook gister is uitgezonden. Ben het zelf nu ook aan het binnenhalen, erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TripMode Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. Ik ga vanavond ook een poging wagen met Alcatraz. Weet iemand wanneer Breakout Kings seizoen 2 begint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. House of Lies vind ik na twee afleveringen een beetje magertjes. Volgens mij hebben ze geen idee welke kant ze opwillen. Blijft nu steken op een mix van Californication (borsten), White Collar (oplichten) en flauwe komedie. Het is ook een beetje te kort denk ik, 42 minuten had beter geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 @ TripMode: Rond maart, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 House of Lies gaat 'em niet worden voor mij denk ik na een aflevering, Alcatraz daarentegen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten