DubbelFris Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Dat is inderdaad de reden dat ik het nog nooit heb gekeken, omdat het dan opeens stopt.... Misschien toch maar eens binnen halen dan,,, Eeuwig zonde dat ze er zo snel mee gestopt zijn. Het werd te duur, en dat is er goed aan af te zien. :D De production value heb ik sindsdien niet meer gezien bij een serie, game of thrones komt nu in de buurt. En een hele rits goed uitgewerkte, interessante karakters. Geweldig good vs evil verhaal. Het einde is wel open maar de verhaallijn is redelijk afgesloten, het zou zonde zijn om je daardoor af te laten schrikken. Het had alleen zoveel meer kunnen zijn :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Could a comedy be any funier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Community > Modern Family hoor. Al is Modern Family ook érg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Twee keer Psych gezien op Comedy Central. Vind het wel lachen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Friends vind ik nog altijd de beste comedyserie. London baby! Could a comedy be any funier? Jammer dat het gestopt is. maar misschien zeggen ze ooit nog: We were on a break! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Er zitten zeker wel tovenaars en magie in. Toch is het hele andere magie dan bijvoorbeeld de magie uit Harry Potter. Het is allemaal veel meer te vergelijken met 'magie' die ook op deze wereld bestaat zoals Voodoo. Geen elfen nee, maar wel andere wezens. Ja, maar die komen echt zelden voor in het verhaal. De focus ligt echt op het conflict tussen verschillende families. Qua setting is het zeker wel gelijk aan LotR, gewoon een goede dosis, wat actie, intriges en een spannend verhaal. Met die omschrijving kun je zelfs Lost qua setting gelijk stellen aan LotR. Nogmaals, door de naam LotR te laten vallen schep je echt valse verwachtingen. Hetgene wat de serie nog het dichst bij LotR brengt is dat Sean Bean een (geweldige) rol speelt in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Misschien had ik beter een punt achter LotR moeten zetten dan. Want met die laatste zin omschreef ik alleen GoT en niet LotR :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Game of Thrones heeft een LOTR stijl van verhaal en setting. Mooie serie inderdaad gisteren afleveringen 2 tm 8 gekeken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Jullie kunnen beter The Shield gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Heb vanaf vrijdag 22.00 tot nu 2 hele seizoenen van Dexter gezien, plus aflevering 1 van seizoen 3. Het kan nog erger ;) @ Pino ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 En we gaan vandaag maar eens beginnen aan Californication. :) Maar eerst de nieuwste Weeds :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik begin vandaag maar aan het derde seizoen van 4400. En zet maar gelijk even Carnivale in de wachtrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik ben recentelijk aan True Blood begonnen. Vind de hoofdpersoon (zo'n blonde meid die gedachten kan lezen) vooralsnog echt ZWAAR irritant. Maar verder wel vermakelijk hoor. [/breezermodus] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Haha, die serie volgt mijn zusje ook :m: Kom op Niels, er is vast een betere serie die je niet gezien hebt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Haha daar heb ik ook seizoen 1 van gedownload. Is toch van HBO + goede kritieken overal. Maar dat hele vampierengedoe weerhoudt me ervan om te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Het heeft mij een beetje te hoog GTST gehalte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Wie kijkt de serie Ugly Americans? Animatie serie op Comedy Central. Qua humor een mix tussen Family Guy en The Simpsons. Het speelt zich af in New York, waar mensen samenleven met demonen, zombies, tovenaars, weerwolfen en ga zo maar door, je kan het zo gek niet bedenken. Het hoofdpersonage (Mark) heeft een relatie met een half mens, half demon en werkt als begeleider voor ''monsters'' die zich misdragen in de samenleving. Leuke luchtige animatie comedy. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 lhTSfOZUNLo hkzUDT9r8g4 Was van plan deze 2 series mee te gaan beginnen, alleen de theme songs zijn al vet :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 The O.C. is nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ja maat van me had het erover, straks maar even spotnet erop zetten en kijken of ze daarop online te vinden zijn, anders maar over op torrents. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Pilot van Suits gezien, zeer nice. Snel de rest binnenhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Nog iemand die http://followmy.tv/ gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Nope, wasda? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Nope, wasda? Followmy.tv is a niche social network revolving around the realm of TV series[1]. It offers tools such as personalized tracker and calendar[2] in order to make the life of TV watchers easier. As for its social component it lets you tell your friends which shows you are currently watching and lets you discuss the different shows and episodes[3]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik gebruik surfthechannel.com is ook wel goed.. Btw: iemand dat Greek kijkt? In welke mate en wat vind je ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten