Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Dat weet je wel hoor. Game of Thrones is gebaseerd op het eerste boek van A Song of Ice and Fire (weet je vast wel), en al die boeken zijn van heel hoge kwaliteit, dus zal het vervolg van de serie ook zeer sterk zijn.

Vind het een heel erg voorbarige conclusie. Het laatste boek van Harry Potter is ook goed, maar deel 1 van de film is bar slecht. Het eerste seizoen van Heroes was ook een top seizoen, op basis van dat seizoen is de serie wel een topper, maar de seizoenen daarna verneuken het gewoon. Je kan echt niet spreken van een top serie na 1 seizoen, de kans is veel te groot dat het niveau nog daalt.

Hierbij wil ik niet zeggen dat het gebeurd hoor, maar jullie conclusie is echt te voorbarig. Al helemaal als je hem in het rijtje bij The Sopranos zet, een serie die nog steeds niet geëvenaard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind het een heel erg voorbarige conclusie. Het laatste boek van Harry Potter is ook goed, maar deel 1 van de film is bar slecht. Het eerste seizoen van Heroes was ook een top seizoen, op basis van dat seizoen is de serie wel een topper, maar de seizoenen daarna verneuken het gewoon. Je kan echt niet spreken van een top serie na 1 seizoen, de kans is veel te groot dat het niveau nog daalt.

Hierbij wil ik niet zeggen dat het gebeurd hoor, maar jullie conclusie is echt te voorbarig. Al helemaal als je hem in het rijtje bij The Sopranos zet, een serie die nog steeds niet geëvenaard is.

Wat ik alleen maar bedoelde te zeggen is: vergelijk Breakout Kings met Game of Thrones. Dan is Game of Thrones sowieso al een grote serie, het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat de definitie van een grote serie is. Misschien is een groot budget serie in mijn ogen wel een grote serie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over alinea 1: ik voel HP 7.1 echt niet slecht, op één na zelfs de beste HP-film tot nu toe. Smaak is zo relatief he. :)

Over alinea 2: het doet me intens, intens veel pijn dat jij, juist jij, nu The Sopranos aanhaalt als een ongeëvenaarde tv-serie. En dan toch op Charlie stemmen. Au. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over alinea 1: ik voel HP 7.1 echt niet slecht, op één na zelfs de beste HP-film tot nu toe. Smaak is zo relatief he. :)

Over alinea 2: het doet me intens, intens veel pijn dat jij, juist jij, nu The Sopranos aanhaalt als een ongeëvenaarde tv-serie. En dan toch op Charlie stemmen. Au. :cry:

Iedereen die daar op Charlie gestemd heeft moet zich schamen! (of heel snel The Sopranos gaan kijken..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die daar op Charlie gestemd heeft moet zich schamen! (of heel snel The Sopranos gaan kijken..)

Smaak > mening van de rest van de wereld, ten alle tijden. Ik kijk series omdat ik ze goed vind, omdat ik ze leuk vind. Al dat moeilijke gekijk naar films en series wat sommige hier doen is mij allemaal een tikkeltje te serieus. En ja, dan stem ik op Charlie. The Sopranos heeft mij nooit kunnen grijpen, en TAAHM heb ik al 2x helemaal gezien en blijft schitterend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 7 was nog vrij aardig, seizoen 8 was over the top. Geen van beide kan tippen aan seizoen 3.

3 was toch met die virus? Was idd wel goed, maar ik snap nog steeds niet wat de hele rol van die jongen in het begin was:cab: Helemaal heisa over van de terroristen en van CTU, maar uiteindelijk bleek hij er niks mee te maken te hebben:cab:

Mja, ik kijk de hele serie dan wel af. Als ik 7 kijk, dan wil ik het absolute eind ook weten:p

6 vind ik tot nu toe tegenvallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag het eerste seizoen van the Event afgekeken, voor het eerst dat ik een sci-fi serie wel kan waarderen. Vond vooral Zeljko Ivanek zeer sterk in zijn rol als hoofd van de inlichtingendienst. Hoop nu nog dat er een andere zender de serie wilt oppakken, maar dat zal wel niet gebeuren helaas :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag het eerste seizoen van the Event afgekeken, voor het eerst dat ik een sci-fi serie wel kan waarderen. Vond vooral Zeljko Ivanek zeer sterk in zijn rol als hoofd van de inlichtingendienst. Hoop nu nog dat er een andere zender de serie wilt oppakken, maar dat zal wel niet gebeuren helaas :(

Heb em vandaag ook uitgekeken. Heb me ook voor het eerst met SciFi vermaakt. Zou ook graag nog een vervolg zien, maar zal wel niet gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee mensen, hoe kan ik een dvd stream naar mijn PS3? Moet ik ze daarvoor eerst rippen ofzo? En wat is daarvoor het beste programma|

Je bedoeld die VIDEO_TS bestanden? Die speelt de PS3 gewoon af met PS3 Media Server of Tversity.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een nieuwe serie :O]: Ik had de 1e 3 afleveringen van Blue mountain state gekeken, wel geinig maar ik denk niet iets voor meerdere seizoenen. Misschien dat ik weer opnieuw ga beginnen met Entourage, ik keek het toen altijd op Comedy Central totdat het opeens stopte.

O ja natuurlijk The Shield :< Ik heb seizoen 1 origineel liggen en ik had er laatst ook 2 gedownload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites