Big Mike Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Dat weet je wel hoor. Game of Thrones is gebaseerd op het eerste boek van A Song of Ice and Fire (weet je vast wel), en al die boeken zijn van heel hoge kwaliteit, dus zal het vervolg van de serie ook zeer sterk zijn. Vind het een heel erg voorbarige conclusie. Het laatste boek van Harry Potter is ook goed, maar deel 1 van de film is bar slecht. Het eerste seizoen van Heroes was ook een top seizoen, op basis van dat seizoen is de serie wel een topper, maar de seizoenen daarna verneuken het gewoon. Je kan echt niet spreken van een top serie na 1 seizoen, de kans is veel te groot dat het niveau nog daalt. Hierbij wil ik niet zeggen dat het gebeurd hoor, maar jullie conclusie is echt te voorbarig. Al helemaal als je hem in het rijtje bij The Sopranos zet, een serie die nog steeds niet geëvenaard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Vind het een heel erg voorbarige conclusie. Het laatste boek van Harry Potter is ook goed, maar deel 1 van de film is bar slecht. Het eerste seizoen van Heroes was ook een top seizoen, op basis van dat seizoen is de serie wel een topper, maar de seizoenen daarna verneuken het gewoon. Je kan echt niet spreken van een top serie na 1 seizoen, de kans is veel te groot dat het niveau nog daalt. Hierbij wil ik niet zeggen dat het gebeurd hoor, maar jullie conclusie is echt te voorbarig. Al helemaal als je hem in het rijtje bij The Sopranos zet, een serie die nog steeds niet geëvenaard is. Wat ik alleen maar bedoelde te zeggen is: vergelijk Breakout Kings met Game of Thrones. Dan is Game of Thrones sowieso al een grote serie, het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat de definitie van een grote serie is. Misschien is een groot budget serie in mijn ogen wel een grote serie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Vind het een heel erg voorbarige conclusie. Het laatste boek van Harry Potter is ook goed, maar deel 1 van de film is bar slecht. Het eerste seizoen van Heroes was ook een top seizoen, op basis van dat seizoen is de serie wel een topper, maar de seizoenen daarna verneuken het gewoon. Je kan echt niet spreken van een top serie na 1 seizoen, de kans is veel te groot dat het niveau nog daalt. Hierbij wil ik niet zeggen dat het gebeurd hoor, maar jullie conclusie is echt te voorbarig. Al helemaal als je hem in het rijtje bij The Sopranos zet, een serie die nog steeds niet geëvenaard is. Over alinea 1: ik voel HP 7.1 echt niet slecht, op één na zelfs de beste HP-film tot nu toe. Smaak is zo relatief he. :) Over alinea 2: het doet me intens, intens veel pijn dat jij, juist jij, nu The Sopranos aanhaalt als een ongeëvenaarde tv-serie. En dan toch op Charlie stemmen. Au. :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Ik zit nu in seizoen 6 van 24, raden jullie mij aan om seizoen 7 en 8 ook nog te bekijken? 't begint nu toch wel allemaal hetzelfde te worden en de leukste personen zijn er inmiddels helaas uit. Zeker wel kijken ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Seizoen 7 was nog vrij aardig, seizoen 8 was over the top. Geen van beide kan tippen aan seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Ik ben er ook mee gestopt na seizoen 6 of 7. Het verhaaltje is wel bekend en de manier waarop ook. De gekkigheden werden me op een gegeven moment te gek. Seizoen 1 t/m 3 zijn by far de beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Laat dat nou net de drie seizoenen zijn die ik op dvd gekocht heb :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Over alinea 1: ik voel HP 7.1 echt niet slecht, op één na zelfs de beste HP-film tot nu toe. Smaak is zo relatief he. :) Over alinea 2: het doet me intens, intens veel pijn dat jij, juist jij, nu The Sopranos aanhaalt als een ongeëvenaarde tv-serie. En dan toch op Charlie stemmen. Au. :cry: Iedereen die daar op Charlie gestemd heeft moet zich schamen! (of heel snel The Sopranos gaan kijken..) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudine58 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Serie entourage Hallo, ik ben een grote fan van Entourage en op Tv gids heb ik kunnen zien dat ze op- ned3 de serie tonen. Misschien zijn er nog andere series die jullie graag zien vermeld? groetjes, Claudine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Iedereen die daar op Charlie gestemd heeft moet zich schamen! (of heel snel The Sopranos gaan kijken..) Smaak > mening van de rest van de wereld, ten alle tijden. Ik kijk series omdat ik ze goed vind, omdat ik ze leuk vind. Al dat moeilijke gekijk naar films en series wat sommige hier doen is mij allemaal een tikkeltje te serieus. En ja, dan stem ik op Charlie. The Sopranos heeft mij nooit kunnen grijpen, en TAAHM heb ik al 2x helemaal gezien en blijft schitterend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Seizoen 7 was nog vrij aardig, seizoen 8 was over the top. Geen van beide kan tippen aan seizoen 3. 3 was toch met die virus? Was idd wel goed, maar ik snap nog steeds niet wat de hele rol van die jongen in het begin was:cab: Helemaal heisa over van de terroristen en van CTU, maar uiteindelijk bleek hij er niks mee te maken te hebben:cab: Mja, ik kijk de hele serie dan wel af. Als ik 7 kijk, dan wil ik het absolute eind ook weten:p 6 vind ik tot nu toe tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Hallo, ik ben een grote fan van Entourage en op Tv gids heb ik kunnen zien dat ze op- ned3 de serie tonen. Misschien zijn er nog andere series die jullie graag zien vermeld? groetjes, Claudine Que? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Volgens mij zegt ze dat het handig zou zijn als iemand een lijst maakt met welke series je op welke zender kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Is een spambot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Jeeeeees! Criminal Minds seizoen 1 is binnen, van seizoen 6 heb ik alles vanaf aflevering 13, dat wordt lekker veel kijken vandaag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Hee mensen, hoe kan ik een dvd stream naar mijn PS3? Moet ik ze daarvoor eerst rippen ofzo? En wat is daarvoor het beste programma| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Vandaag het eerste seizoen van the Event afgekeken, voor het eerst dat ik een sci-fi serie wel kan waarderen. Vond vooral Zeljko Ivanek zeer sterk in zijn rol als hoofd van de inlichtingendienst. Hoop nu nog dat er een andere zender de serie wilt oppakken, maar dat zal wel niet gebeuren helaas :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Vandaag het eerste seizoen van the Event afgekeken, voor het eerst dat ik een sci-fi serie wel kan waarderen. Vond vooral Zeljko Ivanek zeer sterk in zijn rol als hoofd van de inlichtingendienst. Hoop nu nog dat er een andere zender de serie wilt oppakken, maar dat zal wel niet gebeuren helaas :( Heb em vandaag ook uitgekeken. Heb me ook voor het eerst met SciFi vermaakt. Zou ook graag nog een vervolg zien, maar zal wel niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Hee mensen, hoe kan ik een dvd stream naar mijn PS3? Moet ik ze daarvoor eerst rippen ofzo? En wat is daarvoor het beste programma| Je bedoeld die VIDEO_TS bestanden? Die speelt de PS3 gewoon af met PS3 Media Server of Tversity. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Hoe dan met PS3 media server? Ik zie die map hier maar geen mogelijkheid om em af te spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 juli 2011 Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik zoek een nieuwe serie :O]: Ik had de 1e 3 afleveringen van Blue mountain state gekeken, wel geinig maar ik denk niet iets voor meerdere seizoenen. Misschien dat ik weer opnieuw ga beginnen met Entourage, ik keek het toen altijd op Comedy Central totdat het opeens stopte. O ja natuurlijk The Shield :< Ik heb seizoen 1 origineel liggen en ik had er laatst ook 2 gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 juli 2011 Share Geplaatst 22 juli 2011 Ga dan maar eerst The Shield afkijken, naar jouw maatstaven is dat ongeveer drie keer zo goed als The Unit. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 juli 2011 Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik heb seizoen 1 al een keer gezien en vroeger keek ik het altijd op tv, maar daar ben ik het niet mee eens. En ik kan dat goed beoordelen want heb dus beide gezien, en jij blijkbaar The Unit nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 juli 2011 Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik heb genoeg van The Unit gezien om te kunnen zeggen dat The Shield veel beter is. The Shield is sowieso beter dan op zijn minst 80% van de tv-series, maar dat terzijde. Ik dacht alleen dat als jij The Unit zo goed vindt, je The Shield nog beter zou vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 juli 2011 Share Geplaatst 22 juli 2011 Keken er nog mensen naar Castle? Ben echt zwaar afgeknapt op de eerste aflevering. Zwaar cliché allemaal, geen zin als dat zo doorgaat.. iemand die er wat meer over kan zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten