Mr. Eko Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Laatst een aflevering van Just Shoot Me gezien op Comedy Central Family, vond het best wel grappig. Kent iemand deze serie? http://www.imdb.com/title/tt0118364/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Is toch met David Spade ook? Leuke serie wel ja, gewoon luchtig om tussen door te kijken. Maar met het huidige aanbod series wat nu uitgezonden word in hetzelfde genre vind ik het niet het downloaden waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Ja, dat is het meest geniale karakter uit de serie. Inderdaad een leuke serie voor tussendoor, ben ook niet van plan om het te gaan downloaden. Zie het af en toe wel op CC Family :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Het TV-seizoen gaat weer aardig op de schop in de VS. Een kleine greep uit het assortiment: Gecancelled door FOX Breaking In (1 seizoen) Chicago Code (1 seizoen) The Good Guys (1 seizoen) Human Target (2 seizoenen) Lie To Me (3 seizoenen) Gecancelled door HBO Big Love (5 seizoenen) Entourage (8 seizoenen) Gecancelled door ABC Brothers & Sisters (5 seizoenen) Mr. Sunshine (1 seizoen) My Generation (2 seizoenen) No Ordinary Family (1 seizoen) V (2 seizoenen) Gecancelled door NBC Law & Order: Los Angeles (1 seizoen) Gecancelled door CBS Criminal Minds: Suspect Behavior (1 seizoen) Medium (7 seizoenen) Gecancelled door USA Law & Order: Criminal Intent (10 seizoenen) - Fox cancelled vrijwel alle drama's en comedies. - Law & Order houdt nu alleen Special Victims Unit over, het origineel en de rest van de spin-offs zijn nu gecancelled. - De meest succesvolle zender USA schrapt bijna niets terwijl FOX en NBC wanhopige proberen kijkcijfers te trekken door elk seizoen weer met tig nieuwe shows te komen om ze vervolgens na 4 maanden weer te cancellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Entourage komt dus met het laatste seizoen deze zomer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Suspect Behavior was ook echt niet veel aan. Alleen Forest Whitaker was de moeite. Law&Order LA was best een leuke serie. Spijtig dat die stopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Entourage komt dus met het laatste seizoen deze zomer? Ja, dat was al wel een tijdje bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Misschien kunnen ze dan verder met The Unit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Zit 4 afleveringen ver met Rome en al he-le-maal verslaafd. Damn, wat is dit ijzersterk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Het TV-seizoen gaat weer aardig op de schop in de VS. Een kleine greep uit het assortiment: Human Target (2 seizoenen) Jammer, vond het wel een leuke serie.:( Ben sinds vanochtend begonnen met Breakout Kings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Zonde dat Holland Sport is gestopt. Valt hier wel onder denk ik. Beste sportprogramma op de tv hier in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Damages: http://www.imdb.com/title/tt0914387/ Erg sterke advocaten thriller met elk seizoen een geweldig, spannend, verhaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Jammer, vond het wel een leuke serie.:( Ben sinds vanochtend begonnen met Breakout Kings. Wat een geweldige serie is Breakout Kings zeg. Een soort Prison Break, maar dan criminelen die de politie helpt met het opsporen van ontsnapte gevangen. Met name de 3e aflevering is vet met Robert 'T-Bag' Knepper als ontsnapte gevangen. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Nou geweldig is het ook weer niet, vind het eerder matig. Leuk, maar niet anders. Kan absoluut niet tippen aan de andere grote shows! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Klaar met Band of Brothers. Ik heb een 10/10 gerated op IMDB. Iedereen moet dit gewoon gezien hebben, klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Klaar met Band of Brothers. Ik heb een 10/10 gerated op IMDB. Iedereen moet dit gewoon gezien hebben, klaar. Geweldige serie, misschien moet je binnekort dan maar beginnen aan The Pacific ;). Komt langzaam opgang maar heerlijke serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Kent iemand hier Lock and Load? Niet echt een serie, docu's van history channel over geschiedenis van wapens. Gepresenteerd door Lee R Ermey (de drill sergant van Full Metal Jacket) Over bazen gesproken _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Nou geweldig is het ook weer niet, vind het eerder matig. Leuk, maar niet anders. Kan absoluut niet tippen aan de andere grote shows! Wat valt volgens jou onder 'grote shows'? Ben ik wel benieuwd naar:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Net de eerste aflevering van Game of Thrones gekeken. Zeer veelbelovend moet ik zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Wat valt volgens jou onder 'grote shows'? Ben ik wel benieuwd naar:*) The Sopranos, The Wire, Lost, Dexter, Game of Thrones, etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Hoe kun je The Game of Thrones nu een grote show noemen, is amper 1 seizoen oud. Je weet nooit of de serie in het volgende seizoen in kakt, op basis van 1 seizoen kan je dat nooit bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Hoe kun je The Game of Thrones nu een grote show noemen, is amper 1 seizoen oud. Je weet nooit of de serie in het volgende seizoen in kakt, op basis van 1 seizoen kan je dat nooit bepalen. Dat weet je wel hoor. Game of Thrones is gebaseerd op het eerste boek van A Song of Ice and Fire (weet je vast wel), en al die boeken zijn van heel hoge kwaliteit, dus zal het vervolg van de serie ook zeer sterk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Hoe kun je The Game of Thrones nu een grote show noemen, is amper 1 seizoen oud. Je weet nooit of de serie in het volgende seizoen in kakt, op basis van 1 seizoen kan je dat nooit bepalen. Trust me, dat komt helemaal goed! Overigens net aflevering 1 van The Shield gekeken, begint erg lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik zit nu in seizoen 6 van 24, raden jullie mij aan om seizoen 7 en 8 ook nog te bekijken? 't begint nu toch wel allemaal hetzelfde te worden en de leukste personen zijn er inmiddels helaas uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Trust me, dat komt helemaal goed! Overigens net aflevering 1 van The Shield gekeken, begint erg lekker! Heel goed! Jammer dat The Shield hier in Nederland niet zo groot is (zoals de meeste goede dramaseries overigens), het is echt een dijk van een serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten