Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag met Hannibal begonnen, vond de eerste twee episodes een beetje vreemd. Lees er toch veel goede reacties over, dus de komende dagen maar even kijken hoe het verhaal zich verder ontwikkelt.

Volgens mij is er een topic van. Op een gegeven moment vond ik het over de top hoor, moorden worden steeds belachelijker :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is er een topic van. Op een gegeven moment vond ik het over de top hoor, moorden worden steeds belachelijker :r

Ja zag het inderdaad maar vond het de moeite niet erin te posten, na vijf afleveringen al van de laptop afgepleurd ;c.

Net met Strike Back seizoen twee begonnen. De eerste episode was qua verhaal en personages al veelbelovend in ieder geval. Vind deze twee gasten een stuk cooler dan Porter en Collinson (vreemd om hem in een andere rol te zien dan Rick Grimes uit TWD).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net seizoen 1 van Sports Night afgerond, serie van Aaron Sorkin waar hij -denk ik- een beetje de basis heeft gelegd en de ervaring heeft opgedaan om dan uit te pakken met The Newsroom een tijdje terug.

De serie is uit 1998 geloof ik, dus misschien al een tikje out-dated, maar kijkt erg lekker weg, zeker als je ook nog een beetje (Amerikaanse) sportsfan bent. 't Gaat over 2 sportverslaggevers, en hun vaste crew. Speelt zich dus volledig af op het kantoor daar, voor en tijdens de uitzendingen.

Afleveringen duren maar een 20-25 minuten, dus 't heeft een beetje weg van een sitcom. Het tempo ligt echt verschrikkelijk hoog vaak en soms merk je dat die typische Sorkin-dialogen wel wat té veel aanwezig zijn en een beetje voorspelbaar worden.

Maar het kijkt heerlijk weg, zit lekker veel humor in én elke aflevering gaat ook nog ergens over, het blijft niet oppervlakkig. Wel een aanradertje.

Beide seizoenen staan op YouTube

bewerkt door Simonsav
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de laatste aflevering van Prison Break gekeken. Man, dit haat ik dus van series. Die klote eindes. Voel me nu ook echt kut ofzo. :r En dan plakken ze er ook nog eens een 'film' achteraan waarin Michael ineens weer leeft. Ja, goeie! Zin in ook nu. Nee.

Ga er van uit dat iedereen de serie al wel heeft gezien aangezien ik vreselijk achterliep (jaar of 10? 11?). Ik ga wel slapen en dromen over Sara Tancredi yooooo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de laatste aflevering van Prison Break gekeken. Man, dit haat ik dus van series. Die klote eindes. Voel me nu ook echt kut ofzo. :r En dan plakken ze er ook nog eens een 'film' achteraan waarin Michael ineens weer leeft. Ja, goeie! Zin in ook nu. Nee.

Ga er van uit dat iedereen de serie al wel heeft gezien aangezien ik vreselijk achterliep (jaar of 10? 11?). Ik ga wel slapen en dromen over Sara Tancredi yooooo.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Mijn favo serie evah. Staat echt dik op 1. Heb hem in 2010 ofzo uitgekeken geloof, serie loop tot 09 geloof ik. Kijk hem nu met m'n vriendin, die is er ook helemaal weg van

Skyler van BB is veeeeeeeeeeeeeeel erger trouwens, bah wat haat ik dat mens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Penoza. Ik verwachtte er helemaal niks van maar werd echt ontzettend positief verrast. Nu binnen een week 2,5 seizoen gekeken en het verveelt nog steeds niet. Als deze af is maar eens aan The Walking Dead beginnen. Al aangeraden door 10 mensen dus nu moet ik er wel een keer aan geloven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites