Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb net de eerste aflevering gezien van Revenge met oa. Emily Vancamp en Madeleine Stowe. Bevalt erg goed. Eerste twee afleveringen zijn uitgezonden op Net5, dinsdag a.s. zijn aflevering 3 en 4. Zit vooralsnog erg goed in elkaar, ietwat mysterieus, goed spel. Doet mij een beetje denken aan Vuurzee. Vooralsnog (op basis van 1 aflevering) absoluut een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet te downloaden in mp4 format? Enige voordeel dat ze het hebben veranderd van avi naar mp4 is dat je niet meer constant hoeft te converteren :).

Geen idee, zet alles zelf om. Weet ik tenminste zeker dat ik goeie ondertitels heb. En zet het meestal savonds aan is het sochtends klaar :D

Zit nu dus bijna op eind seizoen 4 van Criminal minds. Seizoen 5-7 staat ook al op de ipad. en The Unit seizoen 1 ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12326]Maldini[/MENTION]

Heb het ook in de overgelopen paar weken voor de tweede keer gekeken, totally worth it. Ross en Phoebe zijn ook geniaal hoor. Het chille is ook dat het itt sommige series (HIMYM *ugh*) alle seizoenen leuk blijft. Ook al zit er wel een grote verhaallijn rond het einde in die ik totaal niet vind passen, is het voor de rest gewoon heel goed.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The League is niet echt mijn soort humor, maar het kijkt wel leuk weg.

Ben zelf meer fan van Happy Endings, New Girl, Modern Family (duh!) en Parks & Recreation (top 3 materiaal). Hoewel laatstgenoemde serie niet echt te vergelijken valt met de andere genoemde series, maar dergelijke mockumentaries (The Office US, niet UK bijv. ook) bevallen mij altijd wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, ben ik niet de enige! Leuke serie om te volgen ja. Vooralsnog vind ik Nolan wel een baas. Soms is Emely wel wat te 'american', maar ach :)

Inderdaad, Nolan is gaaf, maar sowieso zijn er goede personages. Vind Frank bijvoorbeeld ook mooi en ben erg benieuwd naar het verhaal van Tyler. Daarnaast ben ik wel van Emily, maar dat komt ook door Everwood. Snap wel wat je bedoelt met Amerikaans overigns. Wat ze trouwens ook wel knap doen, is dat je haar eigenlijk bij allebei de jongens wel wilt zien; het is duidelijk dat ze bij de ene hoort, maar je (of ik althans) wilt niet dat ze de ander verlaat.

Mooi ook dat ik niet de enige ben. Was al bang dat dit de tweede serie (na The Good Wife) was die ik hier zonder enige respons kwam promoten.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, Nolan is gaaf, maar sowieso zijn er goede personages. Vind Frank bijvoorbeeld ook mooi en ben erg benieuwd naar het verhaal van Tyler. Daarnaast ben ik wel van Emily, maar dat komt ook door Everwood. Snap wel wat je bedoelt met Amerikaans overigns. Wat ze trouwens ook wel knap doen, is dat je haar eigenlijk bij allebei de jongens wel wilt zien; het is duidelijk dat ze bij de ene hoort, maar je (of ik althans) wilt niet dat ze de ander verlaat.

Mooi ook dat ik niet de enige ben. Was al bang dat dit de tweede serie (na The Good Wife) was die ik hier zonder enige respons kwam promoten.

De verhouding tussen Emily en Jack doet me een beetje denken aan (nohomo) Lorelai en Luke van Gilmore Girls (vriendin is er fan van :P )

Frank zie je op mijn avatar he :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verhouding tussen Emily en Jack doet me een beetje denken aan (nohomo) Lorelai en Luke van Gilmore Girls (vriendin is er fan van :P )

Frank zie je op mijn avatar he :P

Had je avatar nog niet gezien. Snap de vergelijking wel. GG staat hier trouwens ook in de kast, helemaal gezien met mijn lief, als uitruil zou ze Rome met mij kijken, heeft het geloof ik 2-3 afleveringen volgehouden. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites