jj1 Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Nee maar indirect bedoelde hij denk..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Hehe heeft die zijn mannetjes voor inderdaad:mrgy: Alleen vindt het wel irritant als hij weer eens wraak neemt voor die waardeloze dochter van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Zit oom Govert er ook nog in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Die is al jaren dood. In het echt dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Zit oom Govert er ook nog in? Die is al 2 jaar dood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Kan je nagaan hoelang ik het al niet meer gezien heb. Kan me nog wel bazenscenes herinneren, met één held: Ludo Sanders. Gooit een Bowien ofzoiets van een klif en kan opeens weer zien zodat ie iemand bij zo'n bruiloft redt. En zal nu ondertussen wel aan zijn 58ste relatie met Janine bezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Die is al 2 jaar dood Maak daar maar 5 jaar van :cab: Mijn fout, ik bedoel in de serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ludo die heel Meerdijk gijzelt en bijna verdrinkt op die boot was heldig_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ludo Sanders heeft nog nooit iemand vermoord volgens mij hoor. Bouwien toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Nee die wilde hij gewoon niet van die cliff af helpen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ook wel vet in de vakanties. Dan laten ze soms van die echt oldskool zien van 1995 ofzo haha. Het mooiste vind ik die ouder-kind relatie. Dan doet de moeder het met die en dat blijkt 5jaar later haar eigen zoon te zijn enzo. GEWELDIG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Mijn ouders kijken het al 20 jaar :cab: Keek vroeger vaak mee, nu nooit meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ook wel vet in de vakanties. Dan laten ze soms van die echt oldskool zien van 1995 ofzo haha. Het mooiste vind ik die ouder-kind relatie. Dan doet de moeder het met die en dat blijkt 5jaar later haar eigen zoon te zijn enzo. GEWELDIG Oedipuscomplex he haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Haha met rtl-boulevard zeggen ze dat deze week de moord wordt opgelost. Wat zal het volgende spannende gezeik worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ben benieuwd zo.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Beter wordt Sil gewoon gepakt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Volgens mij kan ik deze serie alsnog volgen, terwijl ik het nooit heb gevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Volgens mij kan ik deze serie alsnog volgen, terwijl ik het nooit heb gevolgd. Yup, dat heb je met soaps als GTST of TB&TB enzo. Je kunt het jaren volgen, dan jaren niet en dan gewoon weer instappen alsof je nooit wegegweest bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 @Goodfella: Zou goed kunnen :). Weet altijd nog vroeger dat een vriend van me altijd om acht uur/half negen (?) moest stoppen met voetballen op het pleintje hier achter omdat 'ie GTST ging kijken ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Tis weer begonnen(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Begint zo weer, Charlie ruzie met Rick.:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Vinden jullie dit serieus echt leuk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pauleta Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik vind het tot nu toe maar saai :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Vinden jullie dit serieus echt leuk? Jij zit hele dag cod te spelen, vind je dat nou echt leuk? Post voegt niks toe, dat weet jij ook, dus vriendelijk verzoek hier niet meer te posten. Vandaag is saai, jammer dat wiet en die kerel niet gingen neuken en die smoes van hem...;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Lolz, had niet gedacht dat mensen dit hier zouden volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten