Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben wel benieuwd naar jullie lijstjes met beste film(s) van 2010. Ik verwacht dat Inception bij menigeen hoog zal eindigen en ik verwacht ook films als The Social Network, Shutter Island en How To Train Your Dragon te zien. Benieuwder ben ik echter naar een aantal verrassingen.

Ik wil nog een paar films bekijken (The Kids Are Alright, The Ghost Writer, Four Lions, Buried) en wacht met smart op films als Black Swan, The Fighter en True Grit: mijn lijstje zal dus nog heel even op zich laten wachten.

• Antwoorden 103
  • Weergaven 52
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben wel benieuwd naar jullie lijstjes met beste film(s) van 2010. Ik verwacht dat Inception bij menigeen hoog zal eindigen en ik verwacht ook films als The Social Network, Shutter Island en How To Train Your Dragon te zien. Benieuwder ben ik echter naar een aantal verrassingen.

Ik wil nog een paar films bekijken (The Kids Are Alright, The Ghost Writer, Four Lions, Buried) en wacht met smart op films als Black Swan, The Fighter en True Grit: mijn lijstje zal dus nog heel even op zich laten wachten.

Geplaatst

Weinig nieuws gezien buiten Inception. Die was briljant.

Geplaatst

Van wat ik heb gezien was Inception veruit het beste. Bij New Kids heb ik me prima vermaakt, maar kwalitatief kun je dat niet te serieus nemen. Blijven over Sint, aardig maar zeker niet goed, en HP7 part 1. De laatste kwam als op zichzelf staande film gewoon tekort.

Geplaatst

Mijn lijstje komt ook later, moet een dezer dagen I Saw the Devil nog zien en heb zo het idee dat ie sowieso in m'n top 5 gaat eindigen. Daarnaast heb ik nog wel enkele redelijk onbekende titels in m'n lijstje denk ik. Komt asap.

Geplaatst

De twee die eruit springen zijn voor mij Inception en Shutter Island, de twee topfilms met Leonardo DiCaprio. Voor de rest niet iets gezien wat me bij is gebleven. Robin Hood vond ik ook goed, Date Night was vermakelijk en voor de rest niet echt iets supers.

Geplaatst

Inception zal wel bovenaan eindigen, gevolgd door bijvoorbeeld Shutter Island, Kick-Ass, Buried, Scott Pilgrim en Social Network.

Films als Black Swan, 127 Hours, True Grit en misschien The Tempest kunnen misschien ook hoog eindigen, maar die zal ik waarschijnlijk nog even niet zien.

Geplaatst

1. Inception

2. Kick-Ass

3. Toy Story 3D

verder vond ik ze oke maar niet speciaal, of kut, of niet gezien

films als shutter island, en social network moet ik nog zien,

verder werk ik in een bioscoop en krijg ik van heel veel films grote stukken mee, maar ik vind daar niet echt iets uitspringen behalve deze 3

robin hood, date night, how to train your dragon, new kids zijn leuk maar niet briljant

Geplaatst

Inception Kick-Ass en New kids verder alleen The Karate Kid gezien maar die zuigt

Geplaatst

Inception.

The Expendables, Machete, Kick-Ass en Shutter Island vond ik ook vermakelijk, maar niet zo geniaal als Inception

Geplaatst

Inception, briljant.

Machete, Sint, Expendables en vooral Kick-Ass waren ook erg vermakelijk.

Geplaatst

The Social Network staat sowieso bovenaan, verder wacht ik ook nog even op True Grit, 127 Hours, Black Swan en The Fighter.

Geplaatst
Social Network bovenaan, serieus?
Ja, perfect script, sterk acteerwerk en, het belangrijkste, de meest relevante en actuele film van het jaar. Het is de film die deze tijd definieert, en dat vind ik knap.

Daarnaast heb ik Inception 4 keer, en The Social Network 5 keer gezien, Inception is me na de derde keer gaan vervelen en The Social Network vindt ik nog steeds tof.

Geplaatst
Waarom kijk je in godsnaam 5x dezelfde film?
Pathé-pas, niks te doen, gevraagd worden door verschillende mensen.
Geplaatst
Waarom niemand Gangsterboys :cab:

Omdat die gasten allemaal paupers zijn qua acteerwerk. :huhu:

Geplaatst
  • Auteur
Social Network bovenaan, serieus?

De film heeft inderdaad veel meer om het lijf voor het kritische en oplettende oog, dan je in eerste instantie zou denken. Ik vind het echter ook nog niet de beste film van 2010 (Inception, Kick-Ass staan er persoonlijk nog boven), maar wel een top drietje waard. Zonder 127 Hours, The King's Speech, Black Swan en The Fighter te hebben gezien.

Geplaatst

127 Hours kende ik nog niet als film, het waargebeurde plot kan ik wel nog erg goed herinneren. Dat is nog niet zo heel lang geleden nog volop in het nieuws geweest. The Fighter zit ik ook echt op te wachten! Black Swan heb ik op m'n HD staan, moet ik nog kijken en The King's Speech slaan we over hier. Niet mijn film, niet mijn acteurs.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.