Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas

Ik ben fan van... omdat?

Recommended Posts

Ik ben fan van... omdat?

Ik ben fan van Ajax waarom tjaa.... uhm......ze spelen aanvallend en met vleugels,ik vond het eigenlijk al een leuke club toen ik op de kleuterschool zat omdat ze veel wonnen :D en verder kijk ik wel is ffe snel naar de resultaten van Dordrecht maar das meer omdat ik er vandaan kom :)

Ik ben fan van... omdat?

Volgens mij zou het niet uitmaken, als ik nu nog een bericht schrijf hier in deze topic ?

Galatasaray: Ik zat in groep 5..Galatasaray presteerde toen met Fatih Terim bijhoorlijk goed, acher elkaar 3x kampioen..toen ik in groep 6 zat: 99/2000..begon het: Uefa avontuur...We begonnen in De Cl..werden 3e en dus doorgestuurd naar Uefa..3e ronde lootten we Dortmund, kwart finale Mallorca, halve Finale Leeds..allemaal zonder nederlaag voorbij gekomen..De grote finale was in kopenhagen tegen Arsenal..met penalties gewonnen en de eerste turkse club die een europese beker pakte..daarna zakte gala heel erg..maar ja, altijd je club trouw blijven..dit seizoen, lijkt het de goede kant op te gaan met Eric Gerets..

Gala 4 ever...

Ik ben fan van... omdat?

Zo, dat is een lekkere bump :lol:

Zelf ben ik voor Go Ahead Eagles, tja, waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik kwam vroeger uit Deventer en die club sprak me gewoon heel erg veel aan, meer dan grootmachten als PSV, Ajax of Feyenoord. Zelf spelen ze natuurlijk ook altijd wel leuk, aanvallend voetbal in een 4-3-3 opstelling en hebben ze elk jaar wel een paar leuke voetballers. Natuurlijk moet men ook niet de jeugdopleiding onderschatten, met spelers als Yildirim, Kromkamp en de Zeeuw, die daaruit voortgekomen zijn.

Ik ben fan van... omdat?

ik ben fan van PSV... ben geboren en getogen in eindhoven.. en op jonge leeftijd ging ik al naar PSV.. in de tijd van Nilis had ik mijn eerste seizoenskaart en sindsdien heb ik er 2 seizoenen geen gehad.. Komend jaar heb ik er gewoon 1..

Ik ben niet fan geworden van PSV vanwege een of andere speler of omdat ze goed waren op een bepaalde tijd.. Je groeit gewoon op met PSV (ouders en familie) en dan word je vanzelf ook fan..

Ik ben fan van... omdat?

Ben voor Vitesse. Waarom? Weet ik niet echt, familie is voor Ajax maar ik vind het maar niks. Misschien omdat het dichtbij Apeldoorn ligt. Gaat na 2 jaar nacompetitie gelukkig beter en dit jaar gaan voor de play-offs :)

Ik ben fan van... omdat?

Ben voor Vitesse. Waarom? Weet ik niet echt, familie is voor Ajax maar ik vind het maar niks. Misschien omdat het dichtbij Apeldoorn ligt. Gaat na 2 jaar nacompetitie gelukkig beter en dit jaar gaan voor de play-offs :)

Je bent zomaar voor een club .. zonder enige reden?

Idioot :cab:

Ik ben fan van... omdat?

Omdat hij niet voor Ajax is en het de dichtsbijzijnde profclub is..

Die play-offs halen ze wel hoor LB :huhu: (iedereen speelt toch play-offs? :cab: )

Ik ben fan van... omdat?

Omdat hij niet voor Ajax is en het de dichtsbijzijnde profclub is..

Die play-offs halen ze wel hoor LB :huhu: (iedereen speelt toch play-offs? :cab: )

De dichtsbijzijnde profclub in Apeldoorn is anders nog steeds AGOVV hoor, en anders is Go Ahead wel degene die het dichtst bij ligt ;)

Ik ben fan van... omdat?

Ik bedoel dan wel een profclub die in de HCE speelt niet Go Ahead die GGD speelt. En Agovv bestaat net 3 jaar :)

Man kom je hier o.a voor Open NK en wordt gelijk afgezeken :clap:

Ik ben fan van... omdat?

Ik bedoel dan wel een profclub die in de HCE speelt niet Go Ahead die GGD speelt. En Agovv bestaat net 3 jaar :)

Ik zeik jou niet af ofzo hoor, ik zeg alleen maar waar het opstaat. Sorry hoor, wist niet dat je zo gauw pissed zou voelen :X Ik zette ook niet voor niets het ;) - emoticon bij.

Ik ben fan van... omdat?

Ik zeik jou niet af ofzo hoor, ik zeg alleen maar waar het opstaat. Sorry hoor, wist niet dat je zo gauw pissed zou voelen :X Ik zette ook niet voor niets het ;) - emoticon bij.

Uhm, ik heb het niet over jou hoor :)

Maar Blue Angel die hier begint te zeiken en in de welkom's topic:evil:

Ik ben fan van... omdat?

Uhm, ik heb het niet over jou hoor :)

Maar Blue Angel die hier begint te zeiken en in de welkom's topic:evil:

Logisch, je bent een idioot :cab:

Ask Sjempmen :agree:

Ik ben fan van... omdat?

Ik vind van niet :thumb:

En kom wel van Chapman ;)

Ach laat die jongen nou is met rust :)

Ik ben fan van... omdat?

Van jouw soort had ik ook niet minder verwacht :cab:

Ik ben fan van... omdat?

Ik ben voor Ajax al mijn hele leven. De reden? Ik ging me op een gegeven moment in voetbal interesseren en al mijn ooms waren voor Feyenoord. Me pa was voor Ajax dus ik ook en zo kon ik lekker tegendraads doen tegenover mijn ooms.

Ik ben fan van... omdat?

stoer doen achter de computer kan ik ook wel ;)

Ik ben fan van... omdat?

King, Glenn, hou ff op, voer dit soort discussies maar via pb :)

Ik ben fan van... omdat?

stoer doen achter de computer kan ik ook wel ;)

Moet jij geen auto's gaan stelen ipv achter de PC te zitten? :cab:

Ik ben fan van... omdat?

King, Glenn, hou ff op, voer dit soort discussies maar via pb :)

Neuh, heb ik de kans om neer gestoken te worden ... in naam van de Islam :cab:

Ik ben fan van... omdat?

Dat was de laatste post hierover, nu verder over het oorspronkelijke onderwerp of dit topic gaat dicht ter afkoeling.

Ik ben fan van... omdat?

Sinds ik in Sevilla (spanje) gewoond heb ben ik voor Betis geworden. Ook omdat me hele Spaanse famillie (minus 1 verstoten oom, want die was voor Fc. Sevilla) voor Betis is.

Ook doordat me buurman reserve keeper was van Betis en hij Nederlands kon (ik was nog niet zo goed in Spaans) en dus goed met hem kon opschieten had ik al een contact bij Betis. De reserve keeper was trouwens Ronald Gasperchic (rot naam weet niet hoe je hem schrijft) de belgen hier kennen hem wel, hij is ook naar het wk in Amerika geweest. Erge toffe kerel was het en dankzij hem kon ik kennis maken met Joaquin, Assuncao en Denilson etc. Hij regelde ook kaartjes voor me en ik zat dus vaak tussen de ouders van de spelers etc.

Ik heb dus ook een aantal wedstrijden gezien (alle thuis wedstrijden tegen de topclubs zowieso). Me haat voor F.c. Sevilla groeide ook met de seconde en nu nog steeds. Het is ongeveer te vergelijken als Ajax - Feyenoord, Real Betis de technische club met mooi voetbal en Sevilla bij gebrek aan techniek de hard werkende club.

Jammer dat ik nu geen wedstrijden meer van Betis kan zien, maarja het gaat ze goed iig.

Betis zit nu gewoon in me hard en Joaquin gaat een van de beste spelers te wereld worden als hij dat nu nog niet is.

betis.gif

Real Betis hasta la muerte!