Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een jaarlijks terugkerend fenomen. Vorig jaar won Kyteman met zijn nummer Sorry. Benieuwd hoe Managers United denkt over het muziekjaar 2010. Stemmen kan tot aanstaande maandag 13 december, om precies te zijn tot 11.57 uur.

Mijn lijstje ziet er als volg uit;

1. Brandon Flowers - Crossfire, zijn eerste cd als solo-artiest viel mij in z'n geheel een beetje tegen, maar de eerste single van dat album was wel een regelrecht pareltje

2. Mumford & Sons - The Cave, band die in 2010 mijn hart echt gestolen heeft. Leverde voor mij het beste concert van het jaar op, afgelopen september in Amsterdam

3. Volbeat - Fallen, nog een persoonlijke ontdekking van dit jaar, Volbeat. En dat kwam vooral door het lekkere Fallen, dat ik in de zomer op de radio hoorde

4. Interpol - Barricade, in eerste instantie drong het nieuwe album van de New Yorkers niet echt tot me door. Maar na hun concert in Amsterdam een aantal weken terug begin ik het steeds beter te waarderen, en deze single vond ik direct al de beste

5. Kasabian - Fire stond in het in 2009 uitgebrachte, sterke, album The West Ryder Pauper Lunatic Asylum. Bij velen bekend als het 'deuntje' van de Premier League.

Stemmen kan via deze link, http://stemmen.3voor12.nl/3voor12/.

Geplaatst
  • Auteur

Een jaarlijks terugkerend fenomen. Vorig jaar won Kyteman met zijn nummer Sorry. Benieuwd hoe Managers United denkt over het muziekjaar 2010. Stemmen kan tot aanstaande maandag 13 december, om precies te zijn tot 11.57 uur.

Mijn lijstje ziet er als volg uit;

1. Brandon Flowers - Crossfire, zijn eerste cd als solo-artiest viel mij in z'n geheel een beetje tegen, maar de eerste single van dat album was wel een regelrecht pareltje

2. Mumford & Sons - The Cave, band die in 2010 mijn hart echt gestolen heeft. Leverde voor mij het beste concert van het jaar op, afgelopen september in Amsterdam

3. Volbeat - Fallen, nog een persoonlijke ontdekking van dit jaar, Volbeat. En dat kwam vooral door het lekkere Fallen, dat ik in de zomer op de radio hoorde

4. Interpol - Barricade, in eerste instantie drong het nieuwe album van de New Yorkers niet echt tot me door. Maar na hun concert in Amsterdam een aantal weken terug begin ik het steeds beter te waarderen, en deze single vond ik direct al de beste

5. Kasabian - Fire stond in het in 2009 uitgebrachte, sterke, album The West Ryder Pauper Lunatic Asylum. Bij velen bekend als het 'deuntje' van de Premier League.

Stemmen kan via deze link, http://stemmen.3voor12.nl/3voor12/.

Geplaatst

1. The National - Bloodbuzz Ohio: M'n eerste kennismaking met The National, één van de beste liedjes van dit jaar.

2. Absynthe Minded - Envoi: Zomer!

3. Arcade Fire - We Used to Wait: Na The National nog een band die ik dit jaar nogal laat ontdekt heb, is ondertussen ongeveer tot mijn favoriete band uitgegroeid.

4. The Black Keys - Tighten Up: Ijzersterke song van een ijzersterk album

5. Ou Est Le Swimming Pool - Dance the way I feel: Een zalig synthpop nummer, de eerste keer toen ik het hoorde dacht ik dat het van MGMT kwam heh.

Geplaatst

1.The Black Keys - Tighten Up wat mij betreft de beste band dit jaar en dit was een van hun betere liedjes IMO

2.The National - Bloodbuzz Ohio Mijn ontdekking met the National werd veroorzaakt door Bloodbuzz Ohio en ik was gelijk verkocht

3.The Coral - 1000 Years Prachtig liedje van de comeback plaat van The Coral, hele mooie luisterliedjes maken die mannen

4. De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof Eerste single van de lachende derde, hele fijne plaat in een genre waarin ik niet echt bekend in ben

5. Grinderman - Heathen Child Omdat Nick Cave gewoon een ongelovelijke baas is, had dit veel eerder moeten ontdekken _O_

Geplaatst

1. Moss - I Apologise (Dear Simon) Voor mij het beste (Nederlandse) nummer van het afgelopen jaar. Ongelofelijk mooi liedje wat ik kan blijven draaien.

2. Selah Sue - Raggamuffin' Dit jaar mijn eerste kennismaking met Selah Sue. Kan maar twee dingen zeggen: Ontzettend leuk meisje en wát een strot.

3. Fake Blood - I Think I Like It Een pallet redbull kan niet op tegen de energiestoot die dit nummer me geeft.

4. Band Of Skulls - I Know What I Am Simpel, maar ontzettend lekker.

5. Manic Street Preachers - (It's Not War) Just The End Of Love Beetje een guilty pleasure, erg catchy deuntje.

Geplaatst

Ik vond het heel lastig om er 'maar' 5 uit te kiezen. Uiteindelijk zijn deze het geworden( in willekeurige volgorde):

Brandon Flowers - Crossfire Schitterend nummer, kan er geen genoeg van krijgen

Deadmau5 feat. Rob Wire - Ghosts 'N Stuff Op 1 of andere manier vind ik dit ook echt een vet nummer. Kan niet echt verklaren waarom. :p

Hurts - Better Than Love 1 van de betere nieuwe bands imo dit jaar, dit is ook een heerlijk nummer

Kasabian - Fire Lekker album en dit nummer is een van de zo niet de beste van het album

Muse - Resistance Muse is ook echt heerlijke muziek en Resistance vind ik ook tot de betere van het album The Resistance behoren.

Geplaatst

1. Nathalie Merchant-The Land Of Nod; geeft het begrip 'wegdromen' een nieuwe dimensie

2. Alcest-Ecailles De Lune, Part II; magisch

3. Ufomammut-V; fantastische afsluiter van een heerlijk album

4. The Dillinger Escape Plan-Farewell, Mona Lisa; bruut

5. The Gipsy Kings-You've Got A Friend In Me; van de Toy Story 3-soundtrack. Huilen en lachen tegelijk.

Geplaatst

1 Arcade Fire - We Used To Wait

2 Beach House - Zebra

3 MGMT - It's Working

4 The Black Keys - Tighten Up

5 The Tallest Man On Earth - King Of Spain

Geplaatst
Antony & the Johnsons - Thank You For Your Love

Arcade Fire - We Used To Wait

The Tallest Man On Earth - King Of Spain

Vampire Weekend - Holiday

Yeasayer - O.N.E.

Mmm, tot nu toe de enige met A&tJ.

Geplaatst

The Drums - Let's go Surfing (eigenlijk van vorig jaar)

The xx - Islands (eigenlijk van vorig jaar)

Wavves - King of the Beach

Surfer Blood - Swim

Best Coast - Boyfriend

Geplaatst
1. Nathalie Merchant-The Land Of Nod; geeft het begrip 'wegdromen' een nieuwe dimensie

2. Alcest-Ecailles De Lune, Part II; magisch

Hoe kom je op Natalie Merchant? Ik hou elke dag een beetje meer van je Hans, dat je dat even weet.

Geplaatst

Darwin Deez - Radar Detector

De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof

Jónsi - Boy Lilikoi

Kele - Tenderoni

Geplaatst

Cee-Lo Green - Fuck You

De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof

Flinke Namen - Wolken

Go Back To The Zoo - Electric

I Am Oak - On Trees And Birds And Fire

Geplaatst

Go Back To The Zoo - Electric

Mumford & Sons - The Cave

Pearl Jam - Just Breathe

Editors - Eat Raw Meat = Blood Drool

Geplaatst

Veel nummers uit 2009 in de lijst, verder wel een sterke lijst...

Beach House - Zebra

Gonjasufi - Ancestors

Pantha Du Prince ft. Panda Bear - Stick to My Side

The National - High Violet

Villagers - Becoming A Jackal

Geplaatst

Flinke Namen - Wolken

John Legend & The Roots - Wake Up Everybody

Kanye West - Power

Pearl Jam - Just Breathe

The Temper Trap - Fader

Geplaatst

Arcade Fire - We Used To Wait

Tame Impala - Solitude Is Bliss

The Temper Trap - Fader

Willekeurige volgorde.

Geplaatst

Deerhunter - Helicopter

Graffiti 6 - Stare Into The Sun

Sufjan Stevens - I Walked

Geplaatst
Hoe kom je op Natalie Merchant? Ik hou elke dag een beetje meer van je Hans, dat je dat even weet.

Geen flauw idee hoe ik er in eerste instantie op kwam, maar de 4,06 rating op musicmeter overhaalde me in ieder geval om het eens te proberen.

Ben je trouwens bekend met 10,000 Maniacs, de band waar ze vroeger in zong? Staat ergens achteraan op m'n 'te checken'-lijstje, maar mocht jij nu even wat lovende woorden spreken kan dat weer wat opschuiven naar voor.

Geplaatst

Yeasayer - O.N.E.

Zola Jesus - Night

Black Keys - Tighten Up

Beach House - Zebra

Arcade Fire - We Used to Wait

Geplaatst

Brandon Flowers - Crossfire

Houses - Suicide

Mark Ronson feat. Q-Tip - Bang Bang Bang

Wombats - Tokyo (Vampires & Werewolves)

Geplaatst

Ben je trouwens bekend met 10,000 Maniacs, de band waar ze vroeger in zong? Staat ergens achteraan op m'n 'te checken'-lijstje, maar mocht jij nu even wat lovende woorden spreken kan dat weer wat opschuiven naar voor.

Nope, daar ben ik ook naar op zoek idd.

Geplaatst
Brandon Flowers - Crossfire

Houses - Suicide

Mark Ronson feat. Q-Tip - Bang Bang Bang

Wombats - Tokyo (Vampires & Werewolves)

Apart lijstje Vreev, vooral Brandon Flowers...

Wel props voor Bang Bang Bang trouwens, geweldig nummer.

Geplaatst
Apart lijstje Vreev, vooral Brandon Flowers...

Wel props voor Bang Bang Bang trouwens, geweldig nummer.

Ja, sorry manG. Ik luister veel 3FM maar verder heb ik me al jaren niet meer in echt nieuwe muziek verdiept. Meest recente album dat ik in zijn geheel geluisterd en meerdere malen geluisterd heb, is In Rainbows van Radiohead.

Ik heb niets met The Killers, dat nummer van Brandon Flowers vind ik wel heel dope. Het is voor een gedeelte wel een beetje een lijstje uit armoede.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.