longtoa Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 idd. wel knap van albert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plitch Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Saaie wedstrijd. Mijn favoriet was Nys maar toch proficiat aan de nieuwe Belgische kampioen. Â Ik vraag me af wat er met Nys is gebeurd? Ik had zo gehoopt op een tweestrijd maar na 1 ronde kon hij al niet mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Boom heeft geheel tegen de verwachting het NK gewonnen, als je geld op hem hebt ingezet heb je er waarschijnlijk veel voor teruggekregen. Â :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Wel hard voor die andere Nederlandse renners, zij rijden dan een heel seizoen alles mee & Boom komt ff meedoen & hij wint dan.. Â Wellens _O_ Nog nooit iemand zo blij gezien met een 2e plaats :D Verdiende overwinning voor Albert. Belachelijk ook dat Nys nog opgeeft in de laatste ronde ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vdb. Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Hij had idd al veel vroeger moeten opgeven. Naast de eerste plaats valt er voor hem toch niets te rapen op zo'n BK. Maar bon, domme commentaar van jou. Â OT: Gerucht gaat dat Boom toch het WK zou willen meerijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Waarom domme commentaar? Tis toch ni omda ge nimeer kunt winnen da ge direct moet opgeven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Ohja, want een 5e plaats in een BK is nuttig :cab: in een BK telt enkel de zege, er is toch geen klassement dat te verdedigen valt. Kon hij zich beter veel eerder sparen idd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Vos net gewonnen, weet iemand of Boom zometeen meerijdt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Boom rijdt geen veldritten meer ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baddoo Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Pauwels gewonnen vandaag, hoe verliep de rit? Ik heb alleen de finish gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raul Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Wat ik er van gezien heb waren ze met zijn tweeën een klasse apart. En in de sprint won Pauwels makkelijk omdat hij in de betere positie zat na de laatste bocht. Daarachter een grote groep die weinig konden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost January 24, 2011 Share Gepost January 24, 2011 Niels Albert: "Ik heb geen Belgisch gevoel straks op het WK, ik rij voor mezelf." Â Sterf toch man ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knight Gepost January 24, 2011 Share Gepost January 24, 2011 Hij liep alleen maar te schelden tegen de overige achtervolgers toen ze achter Stybar aan het rijden waren. Ik verwacht dus weinig samenwerking bij de Belgen, deze opmerking helpt daar ook aan mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost January 25, 2011 Share Gepost January 25, 2011 Zdenek Stybar rijdt vanaf maart voor Quick-Step. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 29, 2011 Share Gepost January 29, 2011 Wereldkampioenschap Veldrijden 2011 Uitslag juniorenwedstrijd 1. Clément Venturi (Frankrijk) 44m31s 2. Loic Doubey (Frankrijk) + 16s 3. Fabien Doubey (Frankrijk) z.t. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost January 29, 2011 Share Gepost January 29, 2011 http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sporzatips/MG_WK_veldrijden/1.952100 Â Dat beloofd :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost January 29, 2011 Share Gepost January 29, 2011 Die Teunissen is lekker bezig hoor.:) Â Edit: Ah hij wordt nog 2e. Maar Van der Haar 1e, ook een Nederlander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 29, 2011 Share Gepost January 29, 2011 Lars Van der Haar is wereldkampioen bij de beloften. Het zal hem in de voornaam zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 30, 2011 Share Gepost January 30, 2011 Vos voor de vierde keer wereldkampioene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost January 30, 2011 Share Gepost January 30, 2011 _O_ Was een erg leuke rit om te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 30, 2011 Share Gepost January 30, 2011 Albert ligt tijdens de tweede ronde al 45 seconden achter, einde WK lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost January 30, 2011 Share Gepost January 30, 2011 Echt zo zuur van z'n lekke band. :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost January 30, 2011 Author Share Gepost January 30, 2011 En Stybar heerst weer _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost February 20, 2011 Share Gepost February 20, 2011 Wat een heerlijke wedstrijd : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost February 20, 2011 Share Gepost February 20, 2011 Ik ben Blij dat Albert zijn seizoen mooi heeft kunnen afsluiten. En Nys, wat een beest is dat toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts