Sick Blik Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Perfecte transfer hoor _O_ Past goed in het systeem van Jans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Hopelijk maakt hij de winnende tegen Feijenoord, zal die sukkels leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Staat toch een prima basisteampje al, linksback topprioriteit denk ik? Achabar Mokhtar - Saymak - Ehizibue/Karagounis Brama - Dekker Aankoop - Lam - Marcellis - Van Polen Begois/Van der Hart Eventueel ook Thomas op cm of op cam en dan Saymak op cm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Nelompie ook nog even ophalen dan? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Nelompie ook nog even ophalen dan? :D Ja of Woudenberg ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2016 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Heldje Anass. Hoop zo erg dat 'ie daar gaat vlammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 (d) Netjes! Kan bij PEC wel weer wat worden, gok ik. Nog meer versterkingen op 't oog in de aanval? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2016 Netjes! Kan bij PEC wel weer wat worden, gok ik. Nog meer versterkingen op 't oog in de aanval? Nijkamp heeft eerder aangegeven in gesprek te zijn met Ajax om Menig nog een jaar te kunnen huren. Verder verwacht ik vrij weinig meer in de aanval, omdat die nu wel aardig compleet is met spelers als Achahbar, Nijland, Thomas, Mokhtar, Karagounis en eventueel nog Ehizibue en Max de Boom. Met name achterin en op het middenveld zal er nog wel iets bij gaan komen. Namen die op dit moment worden genoemd zijn Ted van de Pavert en Joey van den Berg, die allebei als het goed is transfervrij zijn in de zomer. Het aantrekken van Calvin Verdonk is in ieder geval al een mooie stap. Contractspelers op dit moment zijn als volgt: Keepers: Mickey vd Hart Kevin Begois Verdedigers: Bram van Polen Kingsley Ehizibue Dirk Marcellis Bart Schenkeveld Josef Kvida Calvin Verdonk Middenvelders: Mustafa Saymak Rick Dekker Wouter Marinus Gustavo Hebling Wout Brama Aanvallers: Stef Nijland Anass Achahbar Ryan Thomas Youness Mokhtar Thanasis Karagounis Max de Boom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 CHn-TrNIekE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Wat een nuchtere jongen, prima speler voor PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2016 Tedje van de Pavert voor 3 jaar naar PEC. Cultheldje d'r bij hoor (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Prima transfer denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Goede versterking voor PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Beste, meest constante Graafschap-speler van de afgelopen twee à drie jaar binnengehaald, dus PEC heeft een prima deal gesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Tedje van de Pavert voor 3 jaar naar PEC. Cultheldje d'r bij hoor (d) Van Linksback nodig naar twee binnen een weekje. Heerlijk om zo'n selectie te hebben nog voor juni. Kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar verwacht niet dat er nog veel zal vertrekken. Een paar jongens erbij en je hebt een prima selectie toch? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2016 Van Linksback nodig naar twee binnen een weekje. Heerlijk om zo'n selectie te hebben nog voor juni. Kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar verwacht niet dat er nog veel zal vertrekken. Een paar jongens erbij en je hebt een prima selectie toch? :) Ja kan alleen maar blij zijn met deze transfers, wat een verschil met vorig seizoen zeg, toen rond deze tijd amper een degelijk elftal stond. PEC is nu nog op zoek naar een doelman, een middenvelder en een vleugelspeler. Die vleugelspeler zal Menig wel worden gok ik. In de meest ideale situatie hoop ik op Joey van den Berg en Hidde Jurjus als andere twee versterkingen, maar vrees dat de laatste sowieso onhaalbaar is. Bovendien lijkt PEC om onbegrijpelijke redenen nog steeds vertrouwen te houden in die vd Hart... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Ja kan alleen maar blij zijn met deze transfers, wat een verschil met vorig seizoen zeg, toen rond deze tijd amper een degelijk elftal stond. PEC is nu nog op zoek naar een doelman, een middenvelder en een vleugelspeler. Die vleugelspeler zal Menig wel worden gok ik. In de meest ideale situatie hoop ik op Joey van den Berg en Hidde Jurjus als andere twee versterkingen, maar vrees dat de laatste sowieso onhaalbaar is. Bovendien lijkt PEC om onbegrijpelijke redenen nog steeds vertrouwen te houden in die vd Hart... Ah oké, die namen worden meer genoemd inderdaad. Zou niet eens een ramp zijn als er helemaal niets bij komt, maar wenselijk is het wel ja. Je hebt nu toch ook spelers op het veld staan die wat geld op kunnen leveren, ook nu Van de Pavert, Mokhtar en Achabar er weer bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Terell Ondaan niet iets als vleugelspeler? Kan hij de concurrentie aan met Karagounis, Ehizibue en eventueel Thomas. Transfervrij en denk ook niet dat hij een hoog salaris vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Molencaten ook volgend seizoen hoofdsponsor. Toch wel jammer dat ze geen groter bedrijf konden vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Van de Pavert gaat naast Marcellis in het centrum spelen en Kvida is volgens mij ook meer een centrale verdediger. Wel wil PEC misschien nog een linksback halen, maar dat is nog niet zeker. Zie nu net de opstelling tegen Genemuiden, maar volgens een afbeelding van PEC staat Kvida rechtsback en Van Polen op links :cab: Ook 0-0 bij rust nu nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Zie nu net de opstelling tegen Genemuiden, maar volgens een afbeelding van PEC staat Kvida rechtsback en Van Polen op links :cab: Ook 0-0 bij rust nu nog. Ik denk dat dat niet klopt. Kvida is linksbenig dacht ik. Genemuiden won vorig jaar in de KNVB-Beker van ADO dus geen hele slechte club. Gaan er eigenlijk nog mensen naar de open dag zaterdag? Ik sta er de hele dag voor de radio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 PEC schijnt Hachim Mastour te huren van AC Milan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Ik begin steeds meer zin te krijgen in het nieuwe seizoen. Voor het eerst in jaren staat er een selectie die beter is dan het jaar ervoor. Goede mix van ervaring en talent. Vanavond maar eens kijken tegen VVV hoe het er voor staat. Mastour zou morgen op de open dag wel gepresenteerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Hoe gaat de opstelling in grote lijn worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten