Jump to content

PEC Zwolle

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ne, cid weinig humor in idd. 

Tsja, hopelijk Clint PEC nog wat op de ranglijst.

Deze gaat iets te vir, girl

Van Moro, Bjelica en Pereira had ik ook wel verwacht dat ze zouden blijven. Al weet ik niet hoe oud Pereira is, het kan dat m'n geheugen me in de steek laat en dat hij ouder is dan ik verwacht had hehe. Maar inderdaad, Lukoki is soms echt dramatisch, alsjeblieft zeg :cab:

Pereira is 20 of 21, hij komt volgens mij uit 1994. Maar ben benieuwd wat ze volgend jaar centraal achterin willen gaan doen. Bijna alles gaat weg, Pereira en Bjelica transfervrij, vd Werff naar Vitesse, Broerse stopt en Sainsbury kan ook zomaar vertrekken. Nijkamp heeft weer genoeg werk te doen (d)

Als NEF maar blijft. ;)

NEF speelt volgend jaar gewoon bij onze sattelietclub Real Madrid.

Ff tippen aan Cees Bruinink dat Bjelica gratis weg mag (d)

Haha terecht, blijf het zonde vinden van die jongen. Had je best nog een jaartje d'r bij kunnen houden.

Brama vertrekt ook, hij heeft het aanbod van PEC naast zich neergelegd

Ergens wel weer logisch en met Rienstra en Saymak op het middenveld valt hij ook een beetje buiten de boot. Moeten ze natuurlijk wel allebei blijven ;c

Wat betreft Brama vind ik het best dom eerlijk gezegd.

Zowel van PEC, als Brama zelf.

Als PEC zijnde had ik hem contract voor kortere periode aangeboden, of met buitenland clausule.

Als Brama zijnde had ik gezegd akkoord te zijn met een buitenland clausule.

Weet niet in hoeverre dit mogelijk is, maar zie niet in waarom het niet zou kunnen.

Mee eens inderdaad. Wat is er voor Brama erg om bij PEC te blijven? Hij kan toch op elk moment weg. Nou ja, ze zullen vast hun redenen hebben. Voor PEC natuurlijk niet ideaal als hij onverwacht weggaat terwijl ze geen vervanger kunnen halen.

Denk dat je centraal op het middenveld op dit moment niet echt vervangers nodig hebt. Rienstra en Saymak staan er terwijl Rick Dekker zich ook goed ontwikkeld, die zal komend seizoen een stuk meer gaan spelen gok ik. Misschien nog een jeugdspeler (desnoods aangetrokken zoals Dekker, Marinus e.d.) voor de breedte toevoegen lijkt me meer dan genoeg.

Namen die trouwens worden genoemd zijn Vincent Janssen (Almere City) en Moreno Rutten (Den Bosch). Eerste was in de winterstop ook al in beeld als spits, de laatstgenoemde is een verdediger met een aflopend contract van wat ik begrijp. Dacht eerst dat het een centrale verdediger is, maar blijkbaar speelt hij rechtsback bij Den Bosch en wil hij zich ook op de backposities of centraal op het middenveld richten. Als dat zo is zie ik niet echt de noodzaak om hem te halen aangezien we op rechts al van Polen hebben met Kingsley Ehizibue en eventueel Thomas Lam achter de hand. Die kerel centraal achterin zetten lijkt me ook geen optie gezien zijn lengte (1m76).

Komen in ieder geval weer interessante tijden aan (d)

Hoorde vanmiddag ook een opvallende naam. Niet concreet PEC Zwolle als club, maar het ging om Jak Alnwick van Newcastle United (nu op huurbasis bij Bradford City). Schijnt dat er concrete interesse voor hem is geweest door een club uit de Eredivisie, al werd er geen naam genoemd. Maar met een beetje doorredeneren kom je dan terecht bij AZ of PEC Zwolle. Heeft zelf al aangegeven graag richting de Eredivisie te willen, mede door goede verhalen van de Nederlanders bij Newcastle.

Maar goed, is allemaal ook nog koffiedik kijken. Kan me alleen niet'voorstellen dat Hahn nog een jaar blijft, wat overigens echt zonde zou zijn voor die jongen.

• 2 weeks later...

Wat een fantastische avond gister zeg, had vooraf weinig rekening gehouden met een goede afloop maar het tegendeel is waar. In de eerste helft hadden we misschien al wel op 0-2 of 0-3 moeten staan, maar daarna was Twente iets sterker, al creëerden ze vrijwel niets. Nog mazzel met die kans van Ziyech in blessuretijd, anders verlies je hem ook nog gewoon. Verlenging moeten we maar snel vergeten en die penaltyserie, heerlijk. Notabene die gekke Tsjech die 120 minuten lang geen bal heeft geraakt en hem dan zo even binnenschiet, fantastisch :mrgy: Terugweg in de bus was ook één groot feest, net als na afloop bij het stadion. Hopen nu op een mooie finale tegen Groningen, zou qua supporters en qua wedstrijd de mooiste tegenstander zijn.

Oh en Woutje Brama, wat een koning (y)

2qitqo3.jpg

Ez mad

Gefeliciteerd met de finale, hoop dat jullie hem winnen! [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Kan me voorstellen dat het echt een toffe avond was ja, ga je vaker mee naar uitwedstrijden? Ook van plan om de bekerfinale mee te pakken, vorig jaar ook gedaan?

Gefeliciteerd met de finale, hoop dat jullie hem winnen! [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Kan me voorstellen dat het echt een toffe avond was ja, ga je vaker mee naar uitwedstrijden? Ook van plan om de bekerfinale mee te pakken, vorig jaar ook gedaan?

Haha thanks. Probeer inderdaad zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pakken, dit jaar in totaal 5 gemist (Dord, AZ, Feyenoord, Willem II en ADO). Meeste wedstrijden vielen de vertrektijden niet te combineren met werk helaas. Verder in de Beker en natuurlijk in Praag alles meegepakt. En vraag maar aan [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; hoe vorig jaar de bekerfinale was, hij zat toen namelijk ook bij ons in de bus (d)

Haha thanks. Probeer inderdaad zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pakken, dit jaar in totaal 5 gemist (Dord, AZ, Feyenoord, Willem II en ADO). Meeste wedstrijden vielen de vertrektijden niet te combineren met werk helaas. Verder in de Beker en natuurlijk in Praag alles meegepakt. En vraag maar aan [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]; hoe vorig jaar de bekerfinale was, hij zat toen namelijk ook bij ons in de bus (d)

Haha tof man, en sinds dat ze in de Eredivisie pas echt zo vaak meegegaan en echt op de voet gaan volgen of daarvoor ook al? Ja, die bekerfinale kan ik me nog heel goed herinneren, tranen in mijn ogen.

Haha tof man, en sinds dat ze in de Eredivisie pas echt zo vaak meegegaan en echt op de voet gaan volgen of daarvoor ook al? Ja, die bekerfinale kan ik me nog heel goed herinneren, tranen in mijn ogen.

Uitwedstrijden doe ik nu 2 jaar, thuiswedstrijden natuurlijk een stuk langer. Eerste pot was ook nog in de Eredivisie, toen nog FC Zwolle ;c (Tegen Heerenveen in 2004, 1-0 Bertje Zuurman). Na de degradatie dat jaar heb ik in de beginjaren van de Juup af en toe wat wedstrijden meegepakt en de laatste jaren gewoon een seizoenskaart gehad.

Onvergetelijk. Busje 323, Marjam, handrembocht, viking. Noem het maar op.

Gefeliciteerd Chris, niet te beschrijven wat een prestatie.

Chris, is jullie bus geraakt?

Onze bus niet, weet wel dat er in totaal drie bussen zijn geraakt. Sowieso bus 5 of 6 en volgens mij ook bus 2. Was ook niet best geregeld hoor, op het moment dat de bussen wegreden liepen er nog een aantal supporters over die weg langs het spoor.

• 2 weeks later...