Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Meer een opbouwende verdediger of echt een slopertje? Kijk echt weinig Zwolle merk ik maar weer :cab:

Kan voetballend uit de voeten is is tegelijk ook fysiek sterk. Heeft soms ook wel eens de neiging om zelf helemaal naar voren te lopen. Weet niet of je zijn goal van vorig jaar tegen Feyenoord nog weet? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan voetballend uit de voeten is is tegelijk ook fysiek sterk. Heeft soms ook wel eens de neiging om zelf helemaal naar voren te lopen. Weet niet of je zijn goal van vorig jaar tegen Feyenoord nog weet? ;c

Nope hehe, weet nog wel dat hij laatst ook vooruit wilde dribbelen en toen de bal kwijt raakte waaruit een gevaarlijke kans kwam volgens mij, maar geen idee meer tegen wie. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ryan Thomas tekent nieuw contract bij PEC Zwolle

In navolging van Diederik Boer, Mustafa Saymak, Bart van Hintum en Jesper Drost heeft ook Ryan Thomas een nieuw contract getekend bij PEC Zwolle. De Nieuw-Zeelander, die zowel op het middenveld als in de aanval uit de voeten kan, tekent een contract tot de zomer van 2018.

Thomas is erg blij met zijn nieuwe contract: ,,Ik denk dat er op dit moment geen betere plek voor mij is om mij als voetballer en als mens verder te ontwikkelen. De club is fantastisch en heeft een mooie toekomst voor zich. Daar wil ik de komende jaren graag deel van uit blijven maken.”

Technisch directeur van PEC Zwolle Gerard Nijkamp is zeer te spreken over de contractverlenging: ,,Het is mooi om te zien hoe snel Ryan een plek in de hoofdselectie heeft verworven. Hij heeft in de afgelopen wedstrijden laten zien een erg goede voetballer te zijn. Als club hebben we een plan met hem om zijn doel te verwezenlijken, namelijk de beste speler van Nieuw-Zeeland te worden.”

Deze is wel nice heur (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boer; Gravenbeek, Lachman, Broerse, Achenteh; Mokotjo, Thomas; Hiwat, Saymak, Drost; Benson.

Van Polen en Klich nog niet geheel fit, neemt Jans geen risico mee.

Adriaan Visser ‏@adriaan_visser 17m

Kans? Woensdag op bezoek Duitse zakenrelatie bevriend met TD Borussia Dortmund. TD wilde graag contact met #PECZwolle !? Heb maar ja gezegd!

Interessant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was jij niet voor Ajax, Smeagol?

Waar slaat die erge rivaliteit trouwens op? Alleen maar omdat Zwolle de hoofdstad is? :D Busje ook opgewacht hoor ik ? :r

Goh wat een idioot ben je ook hè :r

En zoals ik zei, de bus is opgewacht door een sfeergroep van 30 man die niet bepaald gewaardeerd wordt binnen Zwolle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat een idioot ben je ook hè :r

En zoals ik zei, de bus is opgewacht door een sfeergroep van 30 man die niet bepaald gewaardeerd wordt binnen Zwolle.

Hahaha de tieners van de FEU zeker? 90 minuten stil zijn tijdens de wedstrijd en dan na de wedstrijd de grote jongen uithangen. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha de tieners van de FEU zeker? 90 minuten stil zijn tijdens de wedstrijd en dan na de wedstrijd de grote jongen uithangen. ;e

Klopt inderdaad, de FEU ja. Willen zogenaamd een toonaangevende sfeergroep worden, maar na het eerste kwartier is er werkelijk niets meer uitgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sfeer is ook overschat joh.

Ajaxsupporters: 'ja psv supporters zijn kut, want die zingen niet, totaal geen sfeer'

Psvsupporters: 'pff, nou jullie zingen altijd hetzelfde, lekker orgineel ook'

Ajaxsupporters: 'wij zingen tenminste, dus wij zijn veel beter en hebben meer sfeer'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sfeer is ook overschat joh.

Ajaxsupporters: 'ja psv supporters zijn kut, want die zingen niet, totaal geen sfeer'

Psvsupporters: 'pff, nou jullie zingen altijd hetzelfde, lekker orgineel ook'

Ajaxsupporters: 'wij zingen tenminste, dus wij zijn veel beter en hebben meer sfeer'

Verschilt natuurlijk ook he, Sfeer en gezelligheid is hoofdreden nummer 1 waarom ik zowel zelf voetbal als dat ik voor Eagles ben/naar Eagles ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites