Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Ajax had inderdaad de boel veel beter kunnen regelen.. al die ongeregeldheden na de wedstrijd.. je wist gewoon niet hoelang je nog moest wachten beetje dom van ze.. denk niet dat ik ajax uit weer ga..

:cab: Grapjas. Soms is het snel, soms is het langer, denk je dat Ajax echt denkt: Laten we ze nog even extra lang wachten?

Ik hoor nergens in NLD: Je moet nog minimaal 30in wachten (gebeurd bij europese wedstrijden wel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, dat was niet best, we missen echt een spits, zeker na het wegvallen van Fernandez. NAC kwam enkel voor een punt, helaas loonde hun voetbal ook nog. Wel weer een punt ingelopen in de strijd om de titel ;c;c;c

Gelukkig heb je dan altijd nog Go Ahead die weer voor een glimlach zorgen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag maar eens rond bij supporters van andere clubs hoe het bij de Arena is geregeld voor uitsupporters. En wat de wedstrijd betreft denk ik dat ik geen gekke dingen zeg. Maar sorry dat ik je clubje aanval hoor.

Zie dit nu pas, maar dit is toch lachwekkend joh :-D Zoals Marco zegt, toen Zwolle nog in de Jupiler League speelde was het altijd PEC Zwolle en Ajax, nu opeens alleen nog maar PEC Zwolle en ben je anti-Ajax? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dit nu pas, maar dit is toch lachwekkend joh :-D Zoals Marco zegt, toen Zwolle nog in de Jupiler League speelde was het altijd PEC Zwolle en Ajax, nu opeens alleen nog maar PEC Zwolle en ben je anti-Ajax? :-D

Hee wat leuk, onze RKC hooligan is er ook. Ik ben niet anti-Ajax, maar Marco voelt zich nog al snel aangevallen als ik eens negatief ben over Ajax, wat ik net zo goed over Feyenoord of PSV ben. Lees die posts van mij nog maar eens terug, over de club heb ik niets gezegd, enkel over de ontvangst in Amsterdam die nergens op sloeg en het gedrag bij de Arena.

En verder kan het mij aan de reet roesten wat jullie allemaal vinden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee wat leuk, onze RKC hooligan is er ook. Ik ben niet anti-Ajax, maar Marco voelt zich nog al snel aangevallen als ik eens negatief ben over Ajax, wat ik net zo goed over Feyenoord of PSV ben. Lees die posts van mij nog maar eens terug, over de club heb ik niets gezegd, enkel over de ontvangst in Amsterdam die nergens op sloeg en het gedrag bij de Arena.

En verder kan het mij aan de reet roesten wat jullie allemaal vinden :D

RKC hooligan ja? :cab: Je hebt wel opeens je profiel aangepast van 'FC Zwolle en Ajax, bitches gaan haten' (oid) naar 'PEC Zwolle'? ;c Raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen Ajax zelfs.

Verder wel triest publiek bij Zwolle zeg. 4x per wedstrijd even ZWOLLUHHH en dat was het dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RKC hooligan ja? :cab: Je hebt wel opeens je profiel aangepast van 'FC Zwolle en Ajax, bitches gaan haten' (oid) naar 'PEC Zwolle'? ;c Raar.

Tja, jij deed vroeger ook diehard RKC en daar hoor ik je ook niet meer over. Je punt?

Ach joh laat die jongen, gelukkig heeft zijn club vanavond nog volledig terecht en zelfs nog magertjes van ons gewonnen.

Zal wel een identiteitscrisis zijn.

Lopen er ook genoeg bij GAE rond die eerst voor twee clubs waren en nu een keus hebben gemaakt. Ga nou maar snel terug naar je tokkietopic of kom eens met wat nieuws.

Alleen Ajax zelfs.

Verder wel triest publiek bij Zwolle zeg. 4x per wedstrijd even ZWOLLUHHH en dat was het dan.

:r:r:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; heb je al iets gezien van de vernieuwde tribune? of is dat nog niet klaar?

Voorbereidingen zijn grotendeels gedaan, maar het bouwwerk moet nog beginnen. Zal in de komende drie weken gebeuren omdat de eerste thuiswedstrijd pas weer op 20 oktober is. Was afgelopen zaterdag eigenlijk nog niets te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet zeggen dat het nu wel redelijk vlot gaat. Beter doen ze het hele stadion zo. Heb je een prachtig Engels ogend stadion en ook nog eens behoorlijk wat extra plek. Als ze zo blijven spelen als nu dan gaat het stadion met regelmaat afgeladen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet zeggen dat het nu wel redelijk vlot gaat. Beter doen ze het hele stadion zo. Heb je een prachtig Engels ogend stadion en ook nog eens behoorlijk wat extra plek. Als ze zo blijven spelen als nu dan gaat het stadion met regelmaat afgeladen zijn.

Schijnt dat ze in de zomer van 2014 aan de overkant de hele tribune willen doortrekken. Ipv de De Stentor tribune dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites