Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Tijd voor Zwolle :) Helaas radio aan, want zowel Eredivisie Live als TV Oost zenden hem niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Hoezo zendt TV Oost niet uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Hadden de rechten er niet voor. Nu gaan ze volgens mij topklasse uitzenden ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Deventer is vanaf vandaag even klein Zwolle. Supporters hebben een ludieke actie op touw gezet en de plaatsnaamborden vanaf de dijk bij Deventer aan te passen in Klein Zwolle Gem. Oosterenk. Mooie actie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Jaja, de IJssel is van ons! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 beter trappen ze die boer de grond in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Frustraties jongen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 nee maar wat is me dat een mongool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Naja dat vinden wel meer mensen uit Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Kansen genoeg voor Eagles, maar Maachi had in de eerste helft ook twee keer moeten scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 "Spelers FC Zwolle bespuugd in Deventer" zondag 27 november 2011 | 19:02 uur Vier spelers van FC Zwolle zijn zondag in hun gezicht gespuugd door een steward van Go Ahead Eagles. Dat zei FC Zwolle-doelman Diederik Boer na afloop van de derby voor de camera van TV Oost. Het incident zou hebben plaatsgevonden na de warming-up, toen de spelers richting de kleedkamer gingen. "Dit is van het laagste niveau. Er zaten wat jongens behoorlijk opgefokt in de kleedkamer voor de wedstrijd. We hebben tegen elkaar gezegd: wat er ook gebeurt, hier gaan we niet het schip in. We gaan hier niet verliezen vandaag", aldus Boer, die na afloop van de met 1-0 gewonnen wedstrijd nog vol boosheid zat en schreeuwend de kleedkamer opzocht. "We hebben het in positieve energie omgezet en gelukkig gewonnen." Go Ahead Eagles spreekt desgevraagd het verhaal van Boer tegen. Volgens de Deventer club werd de 'spuger' juist zelf bespuugd door een speler van FC Zwolle. Verder zou het niet gaan om een steward, maar om een lid van het sfeerteam van Go Ahead Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Boer kan beter in films gaan spelen, wat een acteur is dat zeg. Gefeliciteerd btw met de onterechte overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Vraag me ook af wat hiervan waar is ja, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Klein Zwolle heet gewoon weer Deventer, alle stickers zijn verwijderd. Hier nog een stukje over het vermeende spuugincident: 27-11-2011 diederik verzint onzinverhaal Op de internetsite van RTV Oost was na de wedstrijd een blije diederik boer te zien. Blij van weer een overwinning op Go Ahead Eagles. Zelfs hij mag daar blij mee zijn, maar hij verkondigde er ook nog even wat extra onzin bij. Zo zou een steward van Go Ahead Eagles vier spelers van fc zwolle in het gezicht gespuugd hebben vlak na de warming up toen de spelers terug liepen naar de kleedkamers. De spelers van fc zwolle waren volgens boer nogal agressief toen zij de kleedkamer ingingen. En dat zou een extra motivatie zijn geweest om deze wedstrijd in Deventer te winnen. Toevallig spraken wij een betrokkene en hij vertelde ons het volgende verhaal. Om even het verhaal van boer een andere wending te geven: diederik gooit er weer eens een onzinverhaal uit. Ik sta gewoon in de nieuwe spelerstunnel en kom in botsing met arne slot. diederik was toen al lang in de kleedkamer. Nadat ik slot vroeg uit te kijken vond hij het nodig mij een duw te geven, mij te bespugen en daarna snel naar de kleedkamer te rennen. Op de doodsbedreigingen en andere gespierde taal van zwolse selectiespelers heb ik wijselijk maar niet gereageerd. Beetje jammer weer dit verhaal van boer. Hij was er niet bij en omdat er verder weinig getuigen het voorval gezien hebben maakt hij er dus maar weer een sappig verhaal van. Hoor en wederhoor is altijd belangrijk op dit soort momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2011 Auteur Share Geplaatst 27 november 2011 Daarom, had al verwacht dat er twee kanten aan het verhaal zaten. Naja het zal allemaal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Het zal van beide kanten wel een beetje opgeblazen zijn, alleen jammer dat dan alle media weer van alles gaat lopen kopiëren van elkaar. Overal staat nu het verhaal van Boer over het incident, terwijl hij er niet eens bij was en dat het om een steward zou gaan, terwijl het iemand van het Sfeerteam was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Je gelooft toch geen ene reet wat die kerel zegt? Wat een onzin verhaal Evers.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Nee, laten we zonder het zeker te weten ervan uitgaan dat Boer gelijk heeft. Dat is nogal een betrouwbare jongen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Daar gaat het niet om raymon. Het gaat er om dat een Eagle het nu af doet met onzin WANT een steward van de eagles verteld iets anders. Dit is een gevalletje zijn woord tegen mijn woord. Word niks mee gedaan neem ik aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Je gelooft toch geen ene reet wat die kerel zegt? Wat een onzin verhaal Evers.. Het gaat er helemaal niet wie of wat ik geloof. Als je mijn reactie goed leest, zie ik dat ik schrijf dat het verhaal van beide kanten wel opgeblazen zal zijn. Waarschijnlijk was er niet veel aan de hand, maar is het verhaal wat aangedikt om de boel extra op de stoken. Maar Boer moet hier helemaal niet op reageren, omdat hij er dus niet bij was. De enige die recht van spreken heeft is Arne Slot maar die hoor je er niet over. Wel echt een voorbeeld voor de jeugd trouwens, die Boer: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=134473 In het begin van het filmpje hoor je hem schreeuwen 'Wat een k**ker publiek hier!', en dan loopt hij met KiKa achterop z'n shirt. En in hetzelfde filmpje doodleuk toegeven dat hij een blessure simuleerde, was trouwens niet 1 a 2 minuten maar minstens 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Je spreekt jezelf tegen. Er zijn twee berichten. Die van Boer en die jij zegt. Alleen die jij zegt ga je vanuit omdat je een Eagle fan ben waarschijlijk. Jij weet helemaal niet of Boer er bij was. Want dat verhaaltje die jij plaatst zou net zo goed niet waar kunnen zijn. Dus beetje onzin wat je zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Diegene die dat verhaal vertelde is niet de enige die zei dat Boer er niet bij was. En ik weet niet of je ooit een voetbalwedstrijd bezoekt? Maar het is heel gebruikelijk dat de doelmannen na de warming-up eerder binnen zijn dan de rest van de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Ik ben zelf keeper dus weet er alles van. Het gaat mij om het principe. Wie het ook zegt maakt me niet uit. Het is woord tegen woord. Dit krijgt ook geen vervolg denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 “Langeler in beeld bij SC Heerenveen†SC Heerenveen denkt aan Art Langeler om Ron Jans na dit seizoen op te volgen als hoofdtrainer van SC Heerenveen, zo wordt maandagavond gemeld in Voetbal International door David de Vries. Langeler is sinds januari 2010 hoofdtrainer bij FC Zwolle. Er was destijds veel kritiek op zijn aanstelling. Volgens velen was hij ‘te matig’ om de koning van de bitterballen Jan Everse op te volgen. Sinds zijn aanstelling boekt Langeler goede resulaten bij FC Zwolle. Zou minder zijn als die weggaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Tsja ik ben geen fan van Langeler. Ik heb training gehad en vond het maar een blaaskaak. Ik weet echter niet hoe die bij de senioren is, dus eigenlijk is dit irrelevant;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten