Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

nog te jong of iets anders, ach ik vindt het wel nep want een eventuele kampioenswedstrijd moet je toch meegemaakt hebben ook al is de kans minimaal... ;sm; Later zul je spijt hebben als het wel goedkomt in Leeuwarden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog te jong of iets anders, ach ik vindt het wel nep want een eventuele kampioenswedstrijd moet je toch meegemaakt hebben ook al is de kans minimaal... ;sm; Later zul je spijt hebben als het wel goedkomt in Leeuwarden..

Ik kom vrijdagavond pas weer terug van vakantie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

achja jij post hier iig nog christian zit met zijn gedachten alweer bij Ajax,Feyenoord,PSV of Twente..

Vrijdag ook naar Leeuwarden?

Christian is op vakantie en is afhankelijk van WiFi ;)

Heb verder niet echt veel meegekregen, maar de titel kunnen we wel vergeten, of er moet een wonder gebeuren. RKC staat nu toch ook qua doelsaldo voor op Zwolle?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

See you next week, qua supporters verdienen jullie het iig niet, qua voetbal viel het me ook enigsinds tegen op een gedreven Maachi/Keeper na.. Alleen jammer dat Maachi een mooi weer voetballer is die het gister een beetje op de heupen kreeg... Wij kennen hem langer als vandaag, hij scoort veel maar valt ook HEEL vaak tegen... 3-3 terechte stand, en tot volgende week! Naja die week daarop maarja ;sm; & qua 'uitlachen', viel het eigenlijk best mee, op Waalwijk kampioen, helemaal niks voor Zwolle, & Zwollenaren zijn homo's & Dra-Maa-tisch oh oh na dan..(Maachi)

En het zal mij benieuwen wat ik voor Zwolle uit moet betalen vast weer 20 euro meer dan jullie moeten betalen, luckerssss

Alleen jammer dat de gloryhunters bij winst thuis, er wel bij zullen zijn in Leeuwarden.. ik citeer fc zwolle.org 'want nu wil/kan iedereen WEL naar de wedstrijd.' blijf dan nu ook thuis (:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

See you next week, qua supporters verdienen jullie het iig niet, qua voetbal viel het me ook enigsinds tegen op een gedreven Maachi/Keeper na.. Alleen jammer dat Maachi een mooi weer voetballer is die het gister een beetje op de heupen kreeg... Wij kennen hem langer als vandaag, hij scoort veel maar valt ook HEEL vaak tegen... 3-3 terechte stand, en tot volgende week! Naja die week daarop maarja ;sm; & qua 'uitlachen', viel het eigenlijk best mee, op Waalwijk kampioen, helemaal niks voor Zwolle, & Zwollenaren zijn homo's & Dra-Maa-tisch oh oh na dan..(Maachi)

En het zal mij benieuwen wat ik voor Zwolle uit moet betalen vast weer 20 euro meer dan jullie moeten betalen, luckerssss

Alleen jammer dat de gloryhunters bij winst thuis, er wel bij zullen zijn in Leeuwarden.. ik citeer fc zwolle.org 'want nu wil/kan iedereen WEL naar de wedstrijd.' blijf dan nu ook thuis (:

Zijn de prijzen voor jullie al bekend voor de uitwedstrijd? Wij moeten 30 euro dokken voor de buscombi naar Den Bosch dinsdag, leden van de supporters vereniging krijgen een tientje korting. Ik ben gelukkig lid, maar kan dinsdag niet meer regelen om eerder weg te gaan van mijn werk waardoor ik het helaas via Eredivisie Live moet volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er vanuit dat we rond de 35 euro moeten betalen en aangezien ik ook lid ben van KvC Kern van Cambuur, krijg ik maarliefst 2 euro korting op iedere uitwedstrijd.. Niet veel en heb er ook nog nooit gebruik van gemaakt want die 2 euro tja daar kan de club/kvc wel wat mee denk ik dan...

oh ik zie hier net:

Kosten leden KVC € 25.-

Niet leden betalen € 27.50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

normaal betalen we 35 euro voor uitwedstrijden maar omdat de uitkaart blijkbaar in de playoffs al ingaat zijn de prijzen lager omdat de risico's op vernieling/rellen etc veel kleiner zijn.. Of althans dat verwachten ze & zwolle is dichtbij... Maar voor Zwolle thuis ben ik dat vindt ik dan wel weer veel 16 euro kwijt als Seizoenskaarthouder... Ik heb het wel voor mijn cluppie over want ja stel we promoveren dan is die 6 euro misschien hard nodig 6x 10.000 is toch 60.000 x 2 is 120.000 euro... Tja zo kan je er ook tegenaan kijken ik zie het als 'goed' voor de club maar voor jupiler begrippen zijn wij echt duur... Of althans dat heb ik me laten vertellen... Bij dkv is een seizoenskaart 200 euro en bij ons 175... Scheelt niet veel maarja onze club is mooier dusja;sm;

Zullen we zo maar weer back on Zwolle? Wat kost een sk eigenlijk bij Zwolle en de tickets naar LWD?

Link naar opmerking
Deel via andere websites