Boeruh! Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Had zelf lager verwacht, want PEC vangt booit bar hoge bedragen. Lukoki ging voor zo'n miljoen, over Drost en Rienstra heb ik niets gehoord mbt transferbedrag. Wel lekkere bedragen inderdaad, al waren Drost en Rienstra ook wel hele goede spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Op transfermarkt staat Drost voor 1,5 miljoen. Dat zou dan betekenen dat Rienstra voor 1,7 miljoen is verkocht. Lijkt me wel erg veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Zullen er niet wat premies aan te pas komen? Doorverkoop, doelpunten etc.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 september 2015 Auteur Share Geplaatst 27 september 2015 Denk dat bij het totaalbedrag de doorverkooppercentages van o.a. Reijnen en Botteghin zijn meegenomen. Kan het niet anders verklaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Precies, keek ook op Transfermarkt en zag dat dus ook maar ook niks over gelezen ofzo ;c Hij speelde laatst ook weer mee met Jong, er werd met 4-0 verloren van Willem II als ik me niet vergis. Toen vergeten te posten. Wat voor soort speler is hij eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Lang, groot, sterk. Type Veldwijk wel een beetje, goed in de combinatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Dacht dat al inderdaad. Toch opvallend dat PEC de afgelopen jaren vaak grote, sterke spitsen heeft met Avdic, Necid, Veldwijk en dus misschien Bulut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Dacht dat al inderdaad. Toch opvallend dat PEC de afgelopen jaren vaak grote, sterke spitsen heeft met Avdic, Necid, Veldwijk en dus misschien Bulut. Dat is toch niet opvallend, volgens mij getuigt dat toch juist van een duidelijke visie over de spitsenpositie. Het zou opvallender zijn als ze constant een ander type spits zouden halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Dat is toch niet opvallend, volgens mij getuigt dat toch juist van een duidelijke visie over de spitsenpositie. Het zou opvallender zijn als ze constant een ander type spits zouden halen. Oh, bedoel het ook zeker niet negatief hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Bulut scoorde vanavond bij Jong PEC tegen Jong ADO, al werd er wel verloren met 2-3. NEF maakte de andere goal. Komt binnenkort waarschijnlijk wel een samenvatting op YouTube. http://www.ajaxshowtime.com/article/voetbalnieuws/90804/scorende-bulut-officieel-speler-van-pec Overigens kan Hebling naar verwachting pas in 2016 wedstrijden spelen voor PEC :cab: 6 oktober 2015 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2015 PEC Zwolle: Begois, Van Polen, Lam, Sainsbury, Van Hintum, Brama, Bouy, Ehizibue, El Hasnaoui, Thomas, Nijland. #grozwo #peczwolle Wat is dit voor opstelling dan :r NEF voor Veldwijk? El Hasnaoui voor Marinus? Ehizibue voor Becker? Al is laatstgenoemde nog te verklaren aangezien Becker op de training uit frustratie Rick Dekker geblesseerd heeft geschopt en Jans woedond was ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Vond NEF al opvallend, dacht dat hij misschien geblesseerd was, maar hij zit wel op de bank. El Hasnaoui is wel een goede voetballer toch? Ehizibue mag ik niet echt, blind paard die tactisch volgens mij niets kan en maar gewoon wat doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2015 Vond NEF al opvallend, dacht dat hij misschien geblesseerd was, maar hij zit wel op de bank. El Hasnaoui is wel een goede voetballer toch? Ehizibue mag ik niet echt, blind paard die tactisch volgens mij niets kan en maar gewoon wat doet. El Hasnaoui vind ik echt een drol, die vent komt veel te kort voor PEC. Kingsley vind ik dan wel een koning, maar ken hem dan ook persoonlijk ;c Al is hij voetballend nog niet echt een toevoeging gebleken dit seizoen huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 (bewerkt) Nja, ik heb hem nog niet vaak zien spelen, maar als ik hem zie (zoals die oefenwedstrijd tegen Emmen laatst) dan vind ik hem echt ogen als een blind paard. Lijkt me wel een aardige jongen, groet wel supporters enzo haha. Over El Hasnaoui, was nergens op gebaseerd van mijn kant dus zou best kunnen ;c Maar komt toch van Juve, heeft bij Panathinaikos gespeeld etc. Lijkt me wel een aardige jongen overigens :D 31 oktober 2015 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2015 Nja, ik heb hem nog niet vaak zien spelen, maar als ik hem zie (zoals die oefenwedstrijd tegen Emmen laatst) dan vind ik hem echt ogen als een blind paard. Lijkt me wel een aardige jongen, groet wel supporters enzo haha. Over El Hasnaoui, was nergens op gebaseerd van mijn kant dus zou best kunnen ;c Maar komt toch van Juve, heeft bij Panathinaikos gespeeld etc. Lijkt me wel een aardige jongen overigens :D Dat is Bouy he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Dat is Bouy he Oh shit haha. Dan kan het kloppen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 @Christian. Kingsley en NEF. Kan het beter voor jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 november 2015 Auteur Share Geplaatst 8 november 2015 @Christian. Kingsley en NEF. Kan het beter voor jou? Haha, veel mooier kan het bijna niet nee :D Was trouwens ook meer dan terecht dat die goal viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Haha, veel mooier kan het bijna niet nee :D Was trouwens ook meer dan terecht dat die goal viel. Klopt. Heracles 2, misschien 3 keer voor de goal geweest. Voor de goal gaven ze alle ballen weg waardoor PEC bijna altijd de bal had. Na de goal was het wel een stuk minder. Wat vond jij van Bouy centraal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 december 2015 Auteur Share Geplaatst 13 december 2015 Had deze overwinning niet verwacht, mooi meegenomen. Ook tof dat Kingsley z'n eerste goal maakt, gun het die jongen echt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Eindelijk weer een jongen die echt uit de stad komt. Wie was de laatste? Justiana? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 december 2015 Auteur Share Geplaatst 14 december 2015 Eindelijk weer een jongen die echt uit de stad komt. Wie was de laatste? Justiana? Zal aardig in de buurt komen ja. Al woont Kingsley trouwens pas vanaf zijn 3de in Nederland, maar ach ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Saymak twee jaar bijgetekend :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2016 Jans zoals verwacht weer bijgetekend (y) [twitter]687391693818216448[/twitter] Deze vind ik dan wel weer mooi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2016 Dwight Lodeweges als high potential coach naar PEC Zwolle PEC Zwolle versterkt per direct de technische organisatie voor een periode van twee en een half jaar met Dwight Lodeweges. De voormalig hoofdtrainer van de Zwolse club, sc Heerenveen, SC Cambuur, PSV en FC Groningen gaat zich bezighouden met het trainen en begeleiden van de high-potential spelers vanuit de voetbalacademie en beloften naar de hoofdselectie van PEC Zwolle. Dwight Lodeweges over zijn komst naar Zwolle: ,,Ik vind het mooi om weer op het oude nest neer te strijken, bij de club waar ik mijn professionele trainerscarrière ben begonnen. PEC Zwolle heeft de afgelopen jaren een grote ontwikkeling doorgemaakt. Het is een uitdaging voor mij, om aan deze groei een bijdrage te leveren.” Technisch directeur Gerard Nijkamp: ,,Enige tijd geleden heeft een review team van de KNVB de technische organisatie van de club geanalyseerd. Hierbij kwamen we samen tot de conclusie dat onze high-potentials nog beter en intensiever begeleid kunnen worden. Ook de verbinding tussen voetbalacademie, beloften en hoofdselectie kan verder worden geoptimaliseerd. Met Dwight in de rol van high-potential coach wil PEC Zwolle deze behoefte invullen. De periode tot en met de zomer van 2016 zal worden gebruikt om te kijken hoe de inzet van Dwight verder uitgebreid kan worden. Hierbij valt te denken aan werkzaamheden op scoutingsgebied, wedstrijdanalyse en het ondersteunen van trainingen bij de A-jeugd, beloften en de hoofdselectie.” Goede zet hoor (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten