Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Precies, keek ook op Transfermarkt en zag dat dus ook maar ook niks over gelezen ofzo ;c

Hij speelde laatst ook weer mee met Jong, er werd met 4-0 verloren van Willem II als ik me niet vergis. Toen vergeten te posten. Wat voor soort speler is hij eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat al inderdaad. Toch opvallend dat PEC de afgelopen jaren vaak grote, sterke spitsen heeft met Avdic, Necid, Veldwijk en dus misschien Bulut.

Dat is toch niet opvallend, volgens mij getuigt dat toch juist van een duidelijke visie over de spitsenpositie. Het zou opvallender zijn als ze constant een ander type spits zouden halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Bulut scoorde vanavond bij Jong PEC tegen Jong ADO, al werd er wel verloren met 2-3. NEF maakte de andere goal. Komt binnenkort waarschijnlijk wel een samenvatting op YouTube.

http://www.ajaxshowtime.com/article/voetbalnieuws/90804/scorende-bulut-officieel-speler-van-pec

Overigens kan Hebling naar verwachting pas in 2016 wedstrijden spelen voor PEC :cab:

bewerkt door Boeruh!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEC Zwolle: Begois, Van Polen, Lam, Sainsbury, Van Hintum, Brama, Bouy, Ehizibue, El Hasnaoui, Thomas, Nijland. #grozwo #peczwolle

Wat is dit voor opstelling dan :r NEF voor Veldwijk? El Hasnaoui voor Marinus? Ehizibue voor Becker? Al is laatstgenoemde nog te verklaren aangezien Becker op de training uit frustratie Rick Dekker geblesseerd heeft geschopt en Jans woedond was ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond NEF al opvallend, dacht dat hij misschien geblesseerd was, maar hij zit wel op de bank. El Hasnaoui is wel een goede voetballer toch? Ehizibue mag ik niet echt, blind paard die tactisch volgens mij niets kan en maar gewoon wat doet.

El Hasnaoui vind ik echt een drol, die vent komt veel te kort voor PEC. Kingsley vind ik dan wel een koning, maar ken hem dan ook persoonlijk ;c Al is hij voetballend nog niet echt een toevoeging gebleken dit seizoen huhu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja, ik heb hem nog niet vaak zien spelen, maar als ik hem zie (zoals die oefenwedstrijd tegen Emmen laatst) dan vind ik hem echt ogen als een blind paard. Lijkt me wel een aardige jongen, groet wel supporters enzo haha.

Over El Hasnaoui, was nergens op gebaseerd van mijn kant dus zou best kunnen ;c Maar komt toch van Juve, heeft bij Panathinaikos gespeeld etc. Lijkt me wel een aardige jongen overigens :D

bewerkt door Boeruh!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja, ik heb hem nog niet vaak zien spelen, maar als ik hem zie (zoals die oefenwedstrijd tegen Emmen laatst) dan vind ik hem echt ogen als een blind paard. Lijkt me wel een aardige jongen, groet wel supporters enzo haha.

Over El Hasnaoui, was nergens op gebaseerd van mijn kant dus zou best kunnen ;c Maar komt toch van Juve, heeft bij Panathinaikos gespeeld etc. Lijkt me wel een aardige jongen overigens :D

Dat is Bouy he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, veel mooier kan het bijna niet nee :D Was trouwens ook meer dan terecht dat die goal viel.

Klopt. Heracles 2, misschien 3 keer voor de goal geweest. Voor de goal gaven ze alle ballen weg waardoor PEC bijna altijd de bal had. Na de goal was het wel een stuk minder. Wat vond jij van Bouy centraal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dwight Lodeweges als high potential coach naar PEC Zwolle

PEC Zwolle versterkt per direct de technische organisatie voor een periode van twee en een half jaar met Dwight Lodeweges. De voormalig hoofdtrainer van de Zwolse club, sc Heerenveen, SC Cambuur, PSV en FC Groningen gaat zich bezighouden met het trainen en begeleiden van de high-potential spelers vanuit de voetbalacademie en beloften naar de hoofdselectie van PEC Zwolle.

Dwight Lodeweges over zijn komst naar Zwolle: ,,Ik vind het mooi om weer op het oude nest neer te strijken, bij de club waar ik mijn professionele trainerscarrière ben begonnen. PEC Zwolle heeft de afgelopen jaren een grote ontwikkeling doorgemaakt. Het is een uitdaging voor mij, om aan deze groei een bijdrage te leveren.”

Technisch directeur Gerard Nijkamp: ,,Enige tijd geleden heeft een review team van de KNVB de technische organisatie van de club geanalyseerd. Hierbij kwamen we samen tot de conclusie dat onze high-potentials nog beter en intensiever begeleid kunnen worden. Ook de verbinding tussen voetbalacademie, beloften en hoofdselectie kan verder worden geoptimaliseerd. Met Dwight in de rol van high-potential coach wil PEC Zwolle deze behoefte invullen. De periode tot en met de zomer van 2016 zal worden gebruikt om te kijken hoe de inzet van Dwight verder uitgebreid kan worden. Hierbij valt te denken aan werkzaamheden op scoutingsgebied, wedstrijdanalyse en het ondersteunen van trainingen bij de A-jeugd, beloften en de hoofdselectie.”

Goede zet hoor (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites