Raymon. Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Pec Zwolle is dan ook echt een amateurclub :cab: Hoe oud ben jij als ik vragen mag? No offense :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Mijn definitie van 'amateurclub' is anders dan die van jou. Een club die niet zo goed is noem ik een amateurclub. Als je daar problemen mee hebt, reageer dan liever niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Werd er nou op het einde iets van 'wij worden weer genaaid' gezongen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Mijn definitie van 'amateurclub' is anders dan die van jou. Een club die niet zo goed is noem ik een amateurclub. Als je daar problemen mee hebt, reageer dan liever niet. :-D:-D:-D:-D wtf gast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2012 Werd er nou op het einde iets van 'wij worden weer genaaid' gezongen ? Jup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 :-D:-D:-D:-D wtf gast Tjaaa, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2012 Tjaaa, Ok dan is PSV ook een amateurclub want ze waren niet beter dan Zwolle vandaag. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ok dan is PSV ook een amateurclub want ze waren niet beter dan Zwolle vandaag. :) Een club uit de lagere divisies of een club die er net uit komt noem ik een amateurclub. PSV is het niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Zwolle ook niet, jou definitie slaat namelijk nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 [MENTION=340]MichaelR[/MENTION] Dat vind ik dan heel jammer voor je. In Nederland kan iedereen een andere mening hebben over iets ;) Zo ik ga hier ook niet meer op in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Een mening mag je best hebben, maar de rest van de wereld mag jou mening dan wel als belachelijk beschouwen. Verder is dit geen mening want je hebt het over een term die gewoon niet gebruikt word voor een team dat profvoetbal speelt. Als jou mening is dat de wereld plat is dan kunnen wij net als nu jou met feiten aantonen dat die mening niet klopt en dan zou jij die mening moeten aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2012 Blijf hier inderdaad maar weg ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 [MENTION=340]MichaelR[/MENTION] Daar heb je gelijk in. [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] Als ik iets kwijt wil over PEC kom ik gewoon terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 iMisterZ :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Naja meestal zeg je toch alleen maar van die dingen als "stand is nu 1-1" En nee heb er niet op gelet, het viel me gewoon op ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 AMATEURCLUB: Vereniging van vrijwilligers [MENTION=26806]iMisterZ[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 @Above Dankjewel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2012 @Above Dankjewel ;) Gast, duvel gewoon op man, je maakt jezelf alleen maar belachelijk :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Sowieso een raar mannetje die Misterz. Heeft wat weg van superboer86. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 (bewerkt) Laat maar allemaal. Ik ga wel ;) 28 oktober 2012 bewerkt door Journey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Sowieso een raar mannetje die Misterz. Heeft wat weg van superboer86. Mwa nee. Superboer had nog altijd wel argumenten, ook al sloegen die nergens op. Maar Misterz zegt dingen als "Vitesse achter, terwijl AZ lager staat" Die is gewoon een jaar of 12/13. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 november 2012 Auteur Share Geplaatst 1 november 2012 Niet verwacht maar toch gewonnen tegen RKC. Kon zelf alleen t/m de 2-1 zien helaas en ergerde me op dat moment kapot aan het amateuristische verdedigen van Zwolle. Gelukkig in de tweede helft wel rechtgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Die neger achterin bij Zwolle is wel een goeie toch [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] of niet? Lachman volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Was gisteren bij RKC-Zwolle, Zwolle speelde echt heel goed, helemaal vergeleken met het trieste spel van RKC. Die zelfs met twee man op de keeper in buitenspel positie gingen lopen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 november 2012 Auteur Share Geplaatst 1 november 2012 Lachman inderdaad ja, prima verdediger. :) Komt uit de jeugd van Groningen en is de opvolger geworden van Botteghin. Enige nadeel aan Lachman is dat hij elke wedstrijd wel 2 of 3 slordigheidjes heeft waaruit kansen of kaarten komen. Maar goed, hij is nog jong en ik zie hem over één of twee jaar wel bij een club als AZ o.i.d. spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten