Big Mike Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Morgen kwartfinales _O_ Lennyyyyy _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Vet, kijken dus:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Alle coaches nu bij elkaar op 1 avond, dus we komen in de buurt van de ontknoping! Ben benieuwd of Lenny nog jammin gaat doen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Mooi dat alles nu samen is, de afleveringen met de teams van Angela & Jeroen waren meestal geen klap aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik hoop eigenlijk dat Lenny verliest. Ik vind Esther zoooooo sterk de laatste tijd en Ben is sowieso goed. Lenny is gewoon de minste zanger van hun drieën... Voorspelling finale: Ben (Van Velzen), Pearl (Nick & Simon), Kim (Angela) en Leonie(Jeroen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 7 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2011 Je finalevoorspelling ga ik in mee. En Ben, Esther en Lenny zijn alledrie tof. Ik vrees toch voor Esther, omdat Lenny gewoon zo ongelooflijk populair is. Maar ja, als zij in een ander team had gezeten had ze ook deze ronde zeker overleefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Er zijn echt teveel goede zangers/zangeressen zeg. Een talentenjacht is nog nooit zo sterk geweest volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Daarom is dit zo nieuw, maar ik hoop dat Pearl wint. Ben is er al... ik denk dat de 4 finalisten sowieso wel een aanbieding krijgen. The Voice heeft een veel hoger niveau dan de rest. Als je kijkt naar Popstars ofzo is dat gewoon een lachertje vergeleken met dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 Is voor Angela toch wel het moeilijkst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Ik heb het dus niet gezien, Ben sowieso door, vandaag sing-off (hoebedoel je kaching, kaching!) Dus, iemand even die mij wilt vertellen wat Lenny gezongen heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Is voor Angela toch wel het moeilijkst? Kim is toch wel de beste in haar team. Die moet sowieso winnen. Ziet er leuk uit :*), zingt echt prima en heeft de juiste achternaam: De Boer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoeryAFCA Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Uitslag sing-off is natuurlijk al uitgelekt. Maar sowieso dat De Mol hier een bedoeling mee heeft. Die is er echt niet pas afgelopen week achter gekomen dat het wel eens kon gaan uitlekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Geen Voice meer voor Lange hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 WTF als ik alles moet geloven (en dat doe ik) gaan telkens de verkeerde mensen door. Bart eruit, Jennifer door:cab: Dat Lenny eruit is kan ik me nog wel voorstellen, want die Esther is ook verschrikkelijk goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Jeroen van de Boom kwam bijna klaar toen die Anne haar auditie deed, wist toen al dat hij met haar ver wou komen. Jennifer kan je verwachten, vriendjespolitiek jongen. En ja, Lenny, Ben en Esther zijn alle 3 gewoon ontiegelijk goed. Esther en Ben beter in wat schijnbaar iedereen wilt horen, maar Lenny heeft zijn naamsbekendheid genoeg opgekrikt en er nu (of in de halve finale) eruit gaan is voor hem het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Lenny komt er nu toch wel. Hopelijk leren ze hier van door de volgende sing-offs toch echt op zaterdag te doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Haha, die jennifer is toch ook een grap he, en weer door.... Jammer van Lennie maar Esther en Ben zijn wel echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 8 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2011 Meike eruit en Anne door ;e Ongelooflijk Van der Boom.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Die Jeroen geilt op Anne ja. Nick en Simon hebben ook nog steeds de hoop dat ze een trio met Jennifer mogen doen. Klopt helemaal niets meer van. Lenny komt er wel trouwens, sowieso al die drie van van Velzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Gaat Lenny trouwens nog steeds optreden in de rust tijdens de Klassieker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Gaat Lenny trouwens nog steeds optreden in de rust tijdens de Klassieker? Denk het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Als de uitslagen kloppen dan vind ik alleen Shary-Ann terecht. Lenny eruit, Nigel eruit :5. Dat die Jennifer door is gaat echt helemaal nergens over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Naamsbekendheid in het geval van Jennifer, die heeft backup van papa en broer lief, maar het maakt allemaal toch niet uit, ze zullen het uiteindelijk toch afleggen tegen Ben. Daar wist iedereen van te voren al dat hij ging winnen, dankzij die overdreven (onterecht) gehypte auditie van hem. En ja, Lenny komt er wel, heeft al een album klaar liggen dus die heeft er alleen maar goed aan gedaan, uitgeven en profiteren van de buzz die hij gecreëerd heeft met zijn deelname. Beetje hetzelfde wat die kale skater in Idols 1 heeft gedaan, was daar populair, stopte en werd bekend met zijn eigen band (Intwine). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Roger _O_. Dat vond ik toen pas een held joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 januari 2011 Share Geplaatst 8 januari 2011 Geen TVOH meer voor mij, gatver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten