Baddoo Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Dat gesprek tussen Winston & James Blunt ;e Blunt is een held maar dat Engels van Winston ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ik snap de Lenny-hype niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Wie liggen eruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Joan en Jonny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Jammer dat Jonny eruit is, dat Joan weg is juich ik dan weer toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ik snap de Lenny-hype niet zo. Ik snap wel dat jij het niet snapt, en jij snapt wel dat je weer eentje gedaald bent in de grote lijst van Lange ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Logische opmerking van Gino, me dunkt. Lenny is niet 'The Voice' in mijn ogen. Zijn reggaeding vind ik wel tof, maar anderen worden beoordeel op hun zangkwaliteiten, niet op iets anders. Lenny past beter in een programma als X-Factor, niet hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Dus omdat hij niet de zoveelste 13e in een dozijn zanger of zangeresje is kan hij niet de voice worden? Sowieso is het voor zijn carriere beter om niet te winnen, maar dat is een ander punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Nee, omdat hij vooralsnog maar één zangstijl aan kan houden. Kijk naar een Esther, die kan klein en groot zingen. Lenny kan reggae zingen, en meer hebben we nog niet gezien van 'em. Maarja Jennifer zit er ook nog in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Wat Puyol zegt. Lenny is heel erg eendimensionaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 En Ben niet ;e? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 En Ben niet ;e? Hij hebt pop, rock en soul gezongen van wat ik heb gezien. Dus nee, Ben niet. Overigens, Jeroen van der Boom: Marvin Gaye, When A Man Loves a Woman.. o ze hebben een foutje gemaakt. Jajoh, mongol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Hij zong in mijn ogen alleen de auditie en afgelopen 2 weken goed. En alle 3 de keren was dat een soort gelijk nummer. De keer dat hij rock zong faalde hij in mijn ogen keihard. Dus dan kom je in mijn ogen alsnog uit op 1 stijl die hij goed beheerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Zowiezo vind ik bij the voice dat ze juist meer 1 kant op gaan in tegenstelling tot al die andere dingen waar iemand maar alles moet kunnen zingen. Uiteindelijk gaan ze tog 1 kant op dus waarom moeten ze al die andere kanten beheersen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 13 december 2010 Auteur Share Geplaatst 13 december 2010 Jammer dat Jonny eruit is, dat Joan weg is juich ik dan weer toe Andersom voor mij. Bij het team van VanVelzen verdiende wat mij betreft niemand een vertrek. Ben ontzettend benieuwd naar het album dat Joan gaat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Bart heeft me wel overtuigd dit keer. Kon er prima naar luisteren, alleen wel jammer dat die Anne/a door is, irritant kind. En ik vond die Kim hartstikke vals :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Bart vind ik wel een baas, lekker dat die Raffaela eruit is, die speelde daar even de vedette zeg. En Kim is lekker:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 18 december 2010 Auteur Share Geplaatst 18 december 2010 Kim is echt belachelijk goed, sowieso de finaliste van Angela. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Bart _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Bart vind ik wel een baas, lekker dat die Raffaela eruit is, die speelde daar even de vedette zeg. En Kim is lekker:D Dan moet je d'r eens in het echt meemaken :cab: Iets met nek en schot, echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Dat zij sowieso mee mocht doen is al een dikke ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Dan moet je d'r eens in het echt meemaken :cab: Iets met nek en schot, echt Dat kan ik me zeker voorstellen ja. Ergerde me altijd kapot aan haar, en wat Lange zegt, zulke mensen zouden niet mee mogen doen, net zoals die Sharon Kipps(?) bij Popstars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Kim de Boer was niet best, maar dat nummer is echt fucking moeilijk. Katy Perry kan het zelf niet beter doen absoluut niet. Maar met zo'n lichaam, wie luistert dan nog naar de muziek?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 dat hoofd van haar :5 plork zou ik zeggen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 dat hoofd van haar :5 plork zou ik zeggen dan ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten