Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Nja had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Maar hij was wel beter als de eerste keer, maar nog steeds minder als Shemsi. Nu toch maar duimen voor Joan. Vind die Sarine maar net niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ik vond hem zeker beter. En zon persoon als Shemsi gun ik het niet omdat ze telkens het begin verneukt. Ik vind die Sarine ook echt niks. Joan ook gewoon beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Holy fack, dat nummer is zo erg verkracht..allemensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Pff, gelukkig. Mja tegen Ben en Lenny is Joan toch kansloos.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Hoe de neuk kan zij nou door zijn...zo slecht heb ik nog nooit iemand horen zingen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Heb je mij nog nooit horen zingen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Shemsi overduidelijk naar huis, natuurlijk. Twee keer dezelfde fout maken kan gewoon niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Net teruggekeken, moest gisteravond werken. Ben + Lenny _O_ ik zelf vond Sarina wel goed, ik zou Esther eruit hebben gedaan omdat zij kwa uiterlijk minder commerciele potentie heeft denk ik. Joan het minst misschien maar die stem is zoo fenomenaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Esther er uit halen? Ze zong gister misschien wel het beste van iedereen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 zoals ik al zei, Ben+Lenny haal je er sowieso niet uit, stem van Joan vind ik echt geweldig, en ik vond optreden van Sarina ook goed dus dan blijft Esther over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Damn, kan vanavond de finale van So You Think You Can Dance niet kijken :( Ga naar Harry Potter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Vervelend, kijk liever HP dan So You Think You Can Dance :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Mwah, de nieuwe HP is niet zo best dus. Maarja, LENNY FUCKING RYAN KEYLARD!!!! Serieus, ik werd gek met dat nummer! Babbbbyyyy geeetttt Hiiiigggghhheeeerrr!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Ff zonder gekheid, Jennifer is gewoon echt goed! [YOUTUBE]Z3hwDf1oGpk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Serieus, dat meen je niet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 euh, jawel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Haha m'n mattie Floris So you think you can dance gewonnen. Daar gaat hij van chillen op school naar rijke stinkerd die in een film mag spelen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 euh, jawel 1 zwaluw maakt geen zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Haha m'n mattie Floris So you think you can dance gewonnen. Daar gaat hij van chillen op school naar rijke stinkerd die in een film mag spelen. :-D Wel vrij terecht overigens. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Nee man, Chico had overduidelijk moeten winnen. Was het beste in alles... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Nee man, Chico had overduidelijk moeten winnen. Was het beste in alles... Hij of Floris waren allebei terechte winnaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Nee man, je gaat toch niet zeggen dat Floris even goed is als Chico...? Heb je wel alle shows gekeken? Chico was echt twee keer zo goed als de rest daar, inclusief Floris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Vanavond weer, niet dat ik het echt ga volgen want ja, volgende week pas weer Lenny. Kut RTL, leuk album op iTunes plaatsen en dat niet eens de volledige versie van Baby Get Higher :( Nee, wel weer mevrouwtje Ewbank ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Gewoon youtubedownloader. Zag gister Ben in de stad ;d Hij is wel de beste van iedereen denk ik. Alhoewel ik die van vanavond niet echt gek omdat ik dan niet kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Bart _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten