Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Niet je musicbizz math kennen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Sorry:oops: Dat laat ik dan maar gewoon aan jou over. Moest net wel ff lachen, die blik van Jennifer toen Nick begon te zingen. Zo van; 'O, hij kan dus wel zingen' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Hahah inderdaad dat was wel tof om te zien. Ze ging wel een aantal keer goed de fout in overigens qua zuiverheid en volgens mij ook een keer met de tekst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ja dat viel me ook wel op ja. Mja ze ziet er leuk uit dus ja:p Nee gekheid.. Tering die Ben kan zingen. ONNEUZEL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ben is er in principe al. Hoeft niet meer te winnen, enige wat ie nodig heeft is een internationaal management als Sony/EMI en hij is klaar om de de wereld te veroveren. Internationale sound, internationale uitstraling. Enige waar ie nog echt aan moet werken is zijn toewijding en inzet. Hij laat het allemaal nog té gemakkelijk gebeuren en dat gaat hem parten spelen als het zijn werk zou worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Inderdaad, men tweet; Petteroskovic Peter Bogema Jezus die gast is goed, laat hem stoppen. Anders is iedereens kans verkeken, zelfs die van Lenny #tvoh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Hij doet het ook vooral op talent en gevoel waardoor hij 6 keer achter ekaar een nummer kan zingen en het 6 keer anders is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Wat een geweldig optreden van Ben. Ben en Lenny zullen wel veilig zijn verwacht ik. Die hebben het publiek mee, en zijn natuurlijk ook gewoon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Hij doet het ook vooral op talent en gevoel waardoor hij 6 keer achter ekaar een nummer kan zingen en het 6 keer anders is. Is overigens niet echt de bedoeling als je een single of album gaat produceren. Dan moet je een nummer live spot on elke keer hetzelfde kunnen brengen als dat je hebt gedaan in de studio. Tenminste als je er lang plezier van wil hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Nee maar dat is ook zijn grootste minpunt zei Roel vorige keer;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Nee maar dat is ook zijn grootste minpunt zei Roel vorige keer;) Ik mis het nu even, wat was zijn grootste minpunt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Hij doet het ook vooral op talent en gevoel waardoor hij 6 keer achter ekaar een nummer kan zingen en het 6 keer anders is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ah nee oke dan had ik het toch goed begrepen. Maar inderdaad is dat een minpunt van hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Wie gaan eruit dan vanavond? Ik zeg.. Nigel en .... Esther, op basis van haar vorige optreden dan maar, en dat rare oog zal ook meespelen als je eerlijk bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Wie gaan eruit dan vanavond? Ik zeg.. Nigel en .... Esther, op basis van haar vorige optreden dan maar, en dat rare oog zal ook meespelen als je eerlijk bent. Shemsi, of zitten die bij elkaar? :O]: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Die zitten bij elkaar ja. Nigel/shemsi of; Eshter, Joan, Ben, Lenny of Sarine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Shemsi moet er gewoon uit naar mijn mening en ook Sarine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ik hoop dat Ben in de sing off zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ja kunnen we hem nog een keer horen.. hahaha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Juist, jij snapt hem. Valt me op dat we helemaal Jonnhy zijn vergeten, prima optreden. Niets op aan te merken maar uiteindelijk zal hij het niet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Klopt steengoeie zanger. Maar ik persoonlijk heb niet zoveel met hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ja daar komt het ook gewoon op neer. Hij straalt niets uit. Oke, Sarine en Nigel gaan eruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Lenny en Ben door. Was te verwachten. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Nigel is out. Klopte die muziek net wel btw? :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Hier is ie gewoon door hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten