Mentos Geplaatst 17 november 2010 Auteur Share Geplaatst 17 november 2010 Nee, idem dito met Kiki. Vond trouwens wederom Ben Saunders niet echt spetterend hoor vrijdag. En ja, dan heb je Lenny _O_ Van Ben Saunders hoor ik inderdaad ook niet waarom hij zo goed is. Maar dat zal wel liggen aan mij, want ik heb er de ballen verstand van :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ga weg, die hele Ben Saunders is een dikke hype alleen maar omdat 3 van de 4 juryleden bij de eerste zin drukte. Hij zong tijdens zijn audities niet eens zo goed dat hij mij wegblies. Heb vele betere versies van Use Somebody gehoord (vorig jaar x factor Jaap, Mathijs en Kelvin bijvoorbeeld) waardoor ik dit ook al een stuk minder vond. Verder heeft hij iets wat al zoveel mensen hebben, wat al zo vaak gedaan is. Ben kan leuk zingen, maar als hij het wint word het toch weer zo'n standaard winnaar. Maakt 1 leuk nummertje en gaat over 4 jaar meedoenen met Idols 10 omdat zijn vriendin zwanger werd. :cab: Laat iemand maar winnen die naast dat die goed kan zingen ook een stijl hanteert die niet vaak gehoord word. Daarmee kan je veel verder komen dan met een simpele 13e uit een dozijn liefdesliedjes zanger. Dan moet je kiezen voor Joan de hippie en de schattige Jennifer. Vind Ben zelf wel erg goed, en zou ook wel album van em willen kopen/downen. Zelfde geld voor Jennifer, maar van Lenny waarschijnlijk maar een paar nummers. Maar toch lache dat zo iemand door gaat:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ik vind Jennifer wel leuk maar ik denk dat ze op wat grotere nummers tekort schiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Ja dat denk ik ook wel, maar ze heeft een eigen stijl. Ik ken iig niemand die zo kan zingen. Vind het best wel vet, erg rustig. Daar kan ik prima naar luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 cUscPpMDPz8 Kijk voor de rest geen Voice of Holland, maar toch prachtig gezongen hoor door Joan._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Morgen weer Lenny? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Je kan zeggen wat je wil over Joan, ze kan goed zingen. Maar alsjeblieft zeg, die tenten die ze draagt hangen bij men moeder in de kast, die heeft ze (hopelijk) niet meer aan en zitten vol stof. Opsturen naar Afrika dat spul en koop nieuwe kleren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Joan is voor mij favoriet nummer 1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 :cab: Die liveshow vond ik Joan echt de slechtste van allemaal, die kon er echt helemaal geen pepernoot van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Dan heb je geen verstand van muziek. En heb ik het niet over smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Joan is juist 1 v/d beste. Zij kan elk liedje interessant laten klinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Was vandaag ook heel goed ja. Maar er is maar 1 baas natuurlijk, wat een show weer van Lenny, wat een baas! _O_ Leuk trouwens, zeggen dat we naar die site moeten om dat nummer te downloaden, maar die site ligt altijd plat tijdens de shows. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Lenny was inderdaad wel weer mooi;) vind het normaal echt een paupernummer maar hij maak er wel wat van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Die man is zoals ik al zei in het DBT gewoon muziek. Hem een muzikant noemen is een belediging. Perfecte edgy naklank in zijn stem en qua mimiek helemaal passend. Lenny is voor mij de enige echte mannelijke concurrent van Ben '' Rock 'n Roll '' Saunders. Joan is zangtechnisch een potentiële winnares maar haar looks en uitstraling gooien toch enigzins roet in het eten. Edit Shemsi gooit ook haar eigen glazen in met dit optreden. Gewoon niet goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ik vind die Esther ook echt wel goed hoor, jammer van dat gekke oog. Maarja die kan je eruit steken en dan zon neppe erin doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Laat iemand anders die show presenteren. Ik word ook altijd verliefd als ik shem'si' alsjeblieft zeg. Die Eshter zingt nu wel tering goed:| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Roel heeft echt wel beste team hoor met Ben, Lenny, Joan, Sarina en Ester. Moeilijk om daar de minste aan te wijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Esther zong goed inderdaad. Alleen geen winnares van een programma als dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ze was vorige week best slecht ja. Maar nu wel erg goed, dus ja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Buiten dat. Heeft een goeie stem maar geen magie die bijvoorbeeld Lenny en Saunders wél hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Is die Pearl btw familie van die voetballer van ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Is die Pearl btw familie van die voetballer van ajax? Ja, had ze vorige week al aangegeven. Een nicht geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ben nu toch wel heel erg benieuwd naar Ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Het verschil tussen de rest van de kandidaten en een Lenny en een Ben is dat hun internationale uitstraling hebben + een goede tot zeer goede stem. Een Joan heeft een heel herkenbaar stemgeluid maar is geen eindproduct voor een programma als dit, ze is niet mainstream genoeg denk ik. Ben en Lenny hebben allebei een soort charisma en een hoog laidback gehalte, net of ze zo alles uit hun mouw schudden. Prachtig en dat is hun magie. Dáárom houden mensen van deze jongens en maken hun de meeste kans om het verst te komen na deze show. Lekker mainstream, maar toch heel eigen. 1+1=$$$$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Bij mij komt er altijd 2 uit.. Wat doe ik verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten