Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Talentenjachten

Mentos

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ga weg, die hele Ben Saunders is een dikke hype alleen maar omdat 3 van de 4 juryleden bij de eerste zin drukte. Hij zong tijdens zijn audities niet eens zo goed dat hij mij wegblies. Heb vele betere versies van Use Somebody gehoord (vorig jaar x factor Jaap, Mathijs en Kelvin bijvoorbeeld) waardoor ik dit ook al een stuk minder vond. Verder heeft hij iets wat al zoveel mensen hebben, wat al zo vaak gedaan is. Ben kan leuk zingen, maar als hij het wint word het toch weer zo'n standaard winnaar. Maakt 1 leuk nummertje en gaat over 4 jaar meedoenen met Idols 10 omdat zijn vriendin zwanger werd. :cab: Laat iemand maar winnen die naast dat die goed kan zingen ook een stijl hanteert die niet vaak gehoord word. Daarmee kan je veel verder komen dan met een simpele 13e uit een dozijn liefdesliedjes zanger.

Dan moet je kiezen voor Joan de hippie en de schattige Jennifer.

Vind Ben zelf wel erg goed, en zou ook wel album van em willen kopen/downen. Zelfde geld voor Jennifer, maar van Lenny waarschijnlijk maar een paar nummers. Maar toch lache dat zo iemand door gaat:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die man is zoals ik al zei in het DBT gewoon muziek. Hem een muzikant noemen is een belediging. Perfecte edgy naklank in zijn stem en qua mimiek helemaal passend. Lenny is voor mij de enige echte mannelijke concurrent van Ben '' Rock 'n Roll '' Saunders. Joan is zangtechnisch een potentiële winnares maar haar looks en uitstraling gooien toch enigzins roet in het eten.

Edit Shemsi gooit ook haar eigen glazen in met dit optreden. Gewoon niet goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verschil tussen de rest van de kandidaten en een Lenny en een Ben is dat hun internationale uitstraling hebben + een goede tot zeer goede stem. Een Joan heeft een heel herkenbaar stemgeluid maar is geen eindproduct voor een programma als dit, ze is niet mainstream genoeg denk ik. Ben en Lenny hebben allebei een soort charisma en een hoog laidback gehalte, net of ze zo alles uit hun mouw schudden. Prachtig en dat is hun magie. Dáárom houden mensen van deze jongens en maken hun de meeste kans om het verst te komen na deze show. Lekker mainstream, maar toch heel eigen. 1+1=$$$$

Link naar opmerking
Deel via andere websites