Petterson Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Ik vond die Ben Saunders ook niet zo goed als de hype zich voordoet. Joan is mijn favoriet :). Oja, en Wiep : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 12 november 2010 Auteur Share Geplaatst 12 november 2010 Kim is ook erg goed en ik vind het jammer dat Eva eruit is. Die had zo'n ontzettend goede auditie, niet normaal meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Ik vind het nog steeds raar dat Jamai had gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Triest dat mensen nu meteen weer heel stoer gaan beweren dat Ben Saunders niet goed is, alleen omdat er een hype om hem heen is ontstaan ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Ga weg, die hele Ben Saunders is een dikke hype alleen maar omdat 3 van de 4 juryleden bij de eerste zin drukte. Hij zong tijdens zijn audities niet eens zo goed dat hij mij wegblies. Heb vele betere versies van Use Somebody gehoord (vorig jaar x factor Jaap, Mathijs en Kelvin bijvoorbeeld) waardoor ik dit ook al een stuk minder vond. Verder heeft hij iets wat al zoveel mensen hebben, wat al zo vaak gedaan is. Ben kan leuk zingen, maar als hij het wint word het toch weer zo'n standaard winnaar. Maakt 1 leuk nummertje en gaat over 4 jaar meedoenen met Idols 10 omdat zijn vriendin zwanger werd. :cab: Laat iemand maar winnen die naast dat die goed kan zingen ook een stijl hanteert die niet vaak gehoord word. Daarmee kan je veel verder komen dan met een simpele 13e uit een dozijn liefdesliedjes zanger. Dat ben ik met je eens, die is briljant goed _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 [YOUTUBE]gQW4bHX6yVQ[/YOUTUBE] _O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Triest dat mensen nu meteen weer heel stoer gaan beweren dat Ben Saunders niet goed is, alleen omdat er een hype om hem heen is ontstaan ;e Als je het nummer geeft sms ik je het smsje door wat ik na zijn auditie stuurde. ;e Wat een killer is die Lenny toch, jongen, ik word groupie ik weet het zeker! Wat een held, Bob 2.0 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 november 2010 Share Geplaatst 13 november 2010 Winston Gerstanowietsjs weetikveel is echt MEGAirritant zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 november 2010 Share Geplaatst 13 november 2010 Jeezus net zo gay, wil ik TVOH terug kijken omdat ik gisteravond aan het werk was, moet je er opeens 1 euro voor betalen om het te kunnen zien via internet ;e;e;e;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 november 2010 Share Geplaatst 13 november 2010 Winston Gerstanowietsjs weetikveel is echt MEGAirritant zeg. Marijn Krabbé is nog irritanter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 UItslag van X factor UK is weer belachelijk. 1 van de kanshebbers vliegt eruit ten op zichte van een meisje die al 4x achter elkaar in de sing off staat ;e Triestheid zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Jeezus net zo gay, wil ik TVOH terug kijken omdat ik gisteravond aan het werk was, moet je er opeens 1 euro voor betalen om het te kunnen zien via internet ;e;e;e;e;e;e;e Ik had het lekker opgenomen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 UItslag van X factor UK is weer belachelijk. 1 van de kanshebbers vliegt eruit ten op zichte van een meisje die al 4x achter elkaar in de sing off staat ;e Triestheid zeg. Z'n cover van Rocket Man was gewoon heel, heel erg slecht. Karaokezangers doen het beter. Maar sowieso vind ik het dit jaar een slechte lichting. Katie, Cher, Wagner ( ;e ), die boyband mist ook iets.. alleen Mary en Rebecca (aparte stem wel) zijn echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Ginmans. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Ginmans. :( Het is vermaak :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Heb altijd trouw Idols gekeken maar sinds er op elke zender het gehele jaar door wel ergens een talentenjacht is heb ik het er helemaal mee gehad. Volg nu niks meer en al helemaal geen programma's waar die misselijke HJ Smits aan meedoet. The Voice is nog wel ok, krijg ik soms nog wat van mee en dat was het dan ook meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Ik kijk altijd So you think you can dance, met als smoes dat mijn moeder dat altijd wil zien maar stiekem vind ik het zelf ook erg leuk ;c The Voice kijk ik ook wel, maar dat echt omdat mijn moeder het wil zien en dat is nog best om aan te horen vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 15 november 2010 Auteur Share Geplaatst 15 november 2010 VanVelzen heeft echt een belachelijk goed team trouwens. Jammer dat Kiki eruit is, denk dat zij beter is dan sommige zangers uit andere teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 november 2010 Share Geplaatst 16 november 2010 Z'n cover van Rocket Man was gewoon heel, heel erg slecht. Karaokezangers doen het beter. Maar sowieso vind ik het dit jaar een slechte lichting. Katie, Cher, Wagner ( ;e ), die boyband mist ook iets.. alleen Mary en Rebecca (aparte stem wel) zijn echt goed. Oke, dat is misschien dan wel zo maar in de andere uitzendingen was hij gewoon super goed. Die Katie zit al 4x in de singoff. Overigens is Matt uiteraard de topfavoriet, die jongen kan wel erg goed zingen. Ik denk dat die boyband iets te jong is maar die zullen ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 16 november 2010 Share Geplaatst 16 november 2010 VanVelzen heeft echt een belachelijk goed team trouwens. Jammer dat Kiki eruit is, denk dat zij beter is dan sommige zangers uit andere teams. Is Kiki eruit? Verdomme, ik vergat het elke keer te kijken en dus heb ik alleen maar losse optredens telkens gezien. Ik wilde eigenlijk vrijdag wel gaan kijken maar ja, Joshua en Davy zijn er ook al uit (Davy lijkt net gehandicapt, hoe hij op het podium stond haha) :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 17 november 2010 Auteur Share Geplaatst 17 november 2010 Davy en Joshua waren ook echt niet best vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Nee, idem dito met Kiki. Vond trouwens wederom Ben Saunders niet echt spetterend hoor vrijdag. En ja, dan heb je Lenny _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Inderdaad maar Davy en Joshua kregen ook gewoon een kut lied en Kiki vond ik wel goed hoor. Maar dan nog, de andere optredens van hun waren wel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 ze mochten in de live shows toch zelf het nummer uitkiezen? volgens mij hadden ze alleen de opdracht gekregen een uptempo nummer te kiezen wantja je moet wel van meer markten thuis zijn natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Oh, ik dacht dat de liedjes door de jury werden gekozen. Dan is het hun eigen schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten