Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Talentenjachten

Mentos

Aanbevolen berichten

Terecht dat Janet eruit is. Eerste nummer was ronduit slecht en tot mijn spijt verkrachtte ze Under the Bridge ook wel een beetje.

Mijn favorieten onder de overgebleven artiesten blijven Amelia Lily en Little Mix, met een lichte voorkeur voor de laatste. Meest frisse, minst voorspelbare act.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lp_cxkhkA7w

Misha --> Gewoon erg goed.

Amelia --> Meh ik vond het gewoon niet echt wat. Kan goed zingen hoor maar het is niet bijzonder. Weinig eigenheid.

Little Mix --> Zijn cool en lief en leuk en ik hoop dat ze winnen.

Marcus --> Solide. Maar na het 2e optreden denk ik niet dat hij goed genoeg is om te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misha B -> beste van de avond, onterecht naar huis

Amelia -> Ben erg fan van haar stem, maar songkeuzes ben ik niet echt over te spreken. Bij de audities deed ze Janis Joplin, meer van dat graag.

Little Mix -> Werden niet zo goed beoordeeld, maar ik vond ze wel goed. Hoop dat zij of Amelia wint.

Marcus -> Had van mij naar huis gemogen, allemaal wel erg binnen de lijntjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Voice US is ook weer begonnen met een dubbele auditieuitzending op zondag en maandag. Schrijnend om het niveauverschil met de Nederlandse versie te zien. Elke kandidaat die tot nu toe door is, had op zijn/haar sloffen 'onze' versie gewonnen. Ook fijn om een keer deskundige coaches te zien in plaats van Angela Groothuizen en Nick en fucking Simon.

Mijn favoriet is tot nu toe onderstaande dame, door haar geweldige cover van het ontzettende kutnummer Say Aah van Trey Songz:

BM7eXBVZSnc

Link naar opmerking
Deel via andere websites